Dat gebeurd wel vaker, zal wel 100% media offensief zijn danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening : Een klein beetje 'erg' en heel veel 'media offensief'.
Gewoon een lekkere clash tussen Natasia en Lieke, zoals er al zo vaak clashes zijn geweest. Deze ging vet over haar kids en dat pikt De Telegraaf graag op.
Het zal niet lang meer duren dat hun rust word verstoord door het kraaien van de HHH of te wel HET.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:14 schreef Lobasca het volgende:
De vogels zingen uit volle borst de poëtische teksten van Brian, maar de bewoners slapen rustig door deze terror heen.
Wij wachten met gedeelde smart af...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren dat hun rust word verstoord door het kraaien van de HHH of te wel HET.
Moggequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:40 schreef pullup het volgende:
Ik zie twee duistere figuren gekleed in wit de villa naderen
Gevolgd door een iets timider figuur in zwart
Morgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge,
Zoals jij het stelt , durf ik de streams niet aan te gooien.
Hij bleef ook wel héééél erg lang op het randje van zijn bed zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:00 schreef pullup het volgende:
Er lijken me weer wat extra kwabben op het lichaam van Jaap te zijn verschenen
Ik denk bij Ton.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Lobasca het volgende:
Bij wie had Natasia de voicemail ingesproken? Klonk erg geheimzinnig..
het loopt met een sisser afquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Charmian het volgende:
Ow nee he, gaan ze weer.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Charmian het volgende:
Ow nee he, gaan ze weer.
HET en Liekequote:
Lieke zal er straks wel weer over beginnen of ze vindt wel wat anders, mark my wordsquote:
Sterker nog! Ze had Wilgo en haar kinderen beloofd dat ze maar een maand of drie De Gouden Kooi in zou gaan. Wilgo was na die drie maanden boos dat ze er niet uit kwam. Wilgo zou voor de kinderen zorgen maar na die drie maanden hebben de zussen het gedeeltelijk over genomen omdat Wilgo dat niet langer wilde/aankon. Maar madam wilde nóg drie maandjes blijven. Haar verjaardag vieren in de kooi en daarna zou ze echt naar huis komen. We hebben dat allemaal goed via de streams kunnen volgen. Wilgo draaide daarna als een blad aan een boom om. Dat was denk ik omdat de zussen voor de kinderen gingen zorgen. Na haar verjaardag besloot Natasia tot september te blijven. Daar geloof ik overigens niks van. Als haar zussen voor de kinderen willen blijven zorgen blijft ze gewoon zitten waar ze zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In de eerste instantie zou ze toch in januari/februari naar huis gaan. Die belofte is ze ook niet nagekomen. Terwijl ze laatst zei: Mama komt haar beloftes altijd na! Wat een trol!
Je had het gesprekje wat Natasia met Brenda had gehoord? Als dat echt over Ton ging, is het wel duidelijk waarom Wilgo er afgelopen zondag niet was.quote:
En dat van in hun cultuur zorg je voor elkaars kinderen is oop bij de familie Blank niet echt waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sterker nog! Ze had Wilgo en haar kinderen beloofd dat ze maar een maand of drie De Gouden Kooi in zou gaan. Wilgo was na die drie maanden boos dat ze er niet uit kwam. Wilgo zou voor de kinderen zorgen maar na die drie maanden hebben de zussen het gedeeltelijk over genomen omdat Wilgo dat niet langer wilde/aankon. Maar madam wilde nóg drie maandjes blijven. Haar verjaardag vieren in de kooi en daarna zou ze echt naar huis komen. We hebben dat allemaal goed via de streams kunnen volgen. Wilgo draaide daarna als een blad aan een boom om. Dat was denk ik omdat de zussen voor de kinderen gingen zorgen. Na haar verjaardag besloot Natasia tot september te blijven. Daar geloof ik overigens niks van. Als haar zussen voor de kinderen willen blijven zorgen blijft ze gewoon zitten waar ze zit.
Voor zichzelf. Niet voor Brian.
Goedemorgen!![]()
Ik doe de streams aan net op het moment dat Palma/Sonja aan Lieke vroeg, met haar handen in haar zij, waarom ze haar om kwart voor negen moest wakker maken als ze er om kwart over negen nog in ligt.......oeps geluid uit! at gezeik altijd daar 's morgens vroeg...![]()
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het gesprekje wat Natasia met Brenda had gehoord? Als dat echt over Ton ging, is het wel duidelijk waarom Wilgo er afgelopen zondag niet was.
Haar oudste zus las haar toch ook altijd de les. En daar had ze nog een brief van verscheurd, toen die zus kritiek leverde op haar gedrag.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat van in hun cultuur zorg je voor elkaars kinderen is oop bij de familie Blank niet echt waar.
Natasia heeft wel eens verteld dat ze tijdens de ziekte van Jario nooit ggen steun an haar zusters kreeg en dat ze de kinderen daar nooit kwijt kon, dat is pas gekomen nadat Natasia de Kooi in ging.
De zusters zullen ook wel een miljoen ruiken.
Lees mijn post van 9.12 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.
Je had het dus ook gehoord. En ze moest het wel zakelijk houden, want er waren allemaal draaiende camera's.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie anders moet het huis thuis hebben opgeknapt. Ze mompelde toch ook nog zoiets dat het een zakelijk gesprek was. Ik kan er niemand anders bij bedenken, echt niet, zeker niet als het allemaal op zo'n fluistertoon gebeurt.
pyjamaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:42 schreef Liess het volgende:
Leuk shirtje heeft Amanda aan, of is het een pyjama?
En een lol dat ze hebben...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Met vereende krachten wordt de ontbijttafel leeggehaald, zodat Huub en Lieke niet kunnen ontbijten. Amandaatje moet nog wel snel komen van Natasja.
Ik vind het een beetje vreemd. Huub en Lieke kunnen toch gewoon zelf spullen uit de kast pakken en een ontbijtje maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Ik vind dit wel een leuke actie.
Op zich wel een leuke aktie, maar waarom Amanda dan wel snel word geroepen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Op zich wel, alleen is het jammer dat N en B het initiatief hebben genomen. Dat parra lachje van wifebeater.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef schatje het volgende:
Het zou nog leuker kunnen worden als Lieke en Huub er straks niets van zeggen, maar gewoon een broodje voor zichzelf gaan smeren, alsof er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen is het jammer dat N en B het initiatief hebben genomen. Dat parra lachje van wifebeater.![]()
Jij hebt het door.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef riri het volgende:
Eric speelt undercover en komt zo alle ins en outs te weten van dit walgelijke groepje...hij speelt alles straks door aan Huub en Lieke
Ik dek ook nooit de tafel. En ik ontbijt liever zonder die rotkoppen van N en B aan tafel. Smaakt alles stukken beter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd. Huub en Lieke kunnen toch gewoon zelf spullen uit de kast pakken en een ontbijtje maken?Zouden ze mij niet mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |