Gefeliciteerd Fugie, en waarom niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef Fugie het volgende:
Ik mag bij kpmg werken, of ik er ga werken is een tweede![]()
Pakketjesbezorger?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
(of je moet op je huidige werkplek beter af zijn ofzo)
Heb ook nog wat stratenmakers-ferrari's in de mobiel staanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
druk bezig de foto's uit mn mailbox op BB te posten.
Het is maar net hoe hoog je de lat legt hé?quote:
Fugie in een gare bestelbus door half middelburg geloof ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is maar net hoe hoog je de lat legt hé?
Kan trouwens best leuk zijn, maat van me deed ook een tijdje zoiets,
moest in een normale auto (passat oid) door heel europa heen crossen.
Vriend van mij vliegt er elke week voor met een rugzak. Naar IJsland en met rubberboten naar boorplatforms enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ook lekker avontuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fugie in een gare bestelbus door half middelburg geloof ik
Kijk, dát zijn pas de bijbaantjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vriend van mij vliegt er elke week voor met een rugzak. Naar IJsland en met rubberboten naar boorplatforms enzo
Gewoon naast z'n studie, echt heel erg leuk
Dat waren zeker poststukken intern bij grote bedrijven? Bij Brussaard doen we ook zulke diensten, er zijn bedrijven die per dag een aantal chauffeurs voor een paar uur inhuren, puur en alleen om vertrouwelijke poststukken persoonlijk van persoon naar persoon te brengen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
nee, jij accepteerdt het niet dat ik posts delete, dus dan delete ik ze neit meer, zo ben ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Lex, kan je DS4 z'n post niet ff delete ten samen met de mijne![]()
Wat is er zo leuk/goed aan een VW Golf?
Bij die vriend van me gaat het vaak om chips voor machine's uit productielijnen die dan stil liggen en zo snel mogelijk gefixt moeten worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waren zeker poststukken intern bij grote bedrijven? Bij Brussaard doen we ook zulke diensten, er zijn bedrijven die per dag een aantal chauffeurs voor een paar uur inhuren, puur en alleen om vertrouwelijke poststukken persoonlijk van persoon naar persoon te brengen.
Helaas is het een vaste groep die dat mocht doen, vanwege screening en dergelijke.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij accepteerdt het niet dat ik posts delete, dus dan delete ik ze neit meer, zo ben ik
Dat is wel super gaaf werk, wooral als het met een leuke auto is. Ik heb op mn stage bij de Merc-dealer zoiets gedaan, met een C-klasse station of E-klasse station onderdelen ophalen bij andere dealers of de importeur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij die vriend van me gaat het vaak om chips voor machine's uit productielijnen die dan stil liggen en zo snel mogelijk gefixt moeten worden.
Klopt, het waren gewoon enveloppes. Met papieren en/of master-cd's erin.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waren zeker poststukken intern bij grote bedrijven? Bij Brussaard doen we ook zulke diensten, er zijn bedrijven die per dag een aantal chauffeurs voor een paar uur inhuren, puur en alleen om vertrouwelijke poststukken persoonlijk van persoon naar persoon te brengen.
Helaas is het een vaste groep die dat mocht doen, vanwege screening en dergelijke.
Dit is alleen met het vliegtuig en het laatste stukje met de taxi of een speedboat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel super gaaf werk, wooral als het met een leuke auto is. Ik heb op mn stage bij de Merc-dealer zoiets gedaan, met een C-klasse station of E-klasse station onderdelen ophalen bij andere dealers of de importeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |