ooh ik wil gerust een paar duizend euro wedden dat IK het NIET benquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, je bent jezelf 'vergeten' er tussen te zetten in de poll
Dan wil ik nu een kopie factuur zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooh ik wil gerust een paar duizend euro wedden dat IK het NIET ben![]()
ouwe lancia's koeien uit de sloot halenquote:
mijn rekening is meer dan in orde, maar de weddenschap staat ???quote:
Grepppelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ouwe lancia's koeien uit de sloot halen
richboy is okayquote:
Volgens mij is er wel eens een kloonscan aangevraagd en toen kwam er niks uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn rekening is meer dan in orde, maar de weddenschap staat ???
haal ik er nu nog een admin bij![]()
jaag je ze weer op de kast johquote:
Kut, ik ben de optie "Geen kloon" vergetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel eens een kloonscan aangevraagd en toen kwam er niks uit. Dus dat telt niet.
Ik kom zo graag een drolletje draaien op je softtop zometeenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Echt snappen doe je het niet he skyline fapper?
You're welcomequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kom zo graag een drolletje draaien op je softtop zometeen
Jawel, maar niet voor publiek. We mogen nog niet verkopen omdat ik eerst een individual tax identification number nodig heb waarna we pas de tax ID voor de LLC aan kunnen vragen. Ik zit nu in de wachtperiode van mijn ITIN.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je nu al een shop online staan eigenlijk?
Geef het url maar evenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jawel, maar niet voor publiek. We mogen nog niet verkopen omdat ik eerst een individual tax identification number nodig heb waarna we pas de tax ID voor de LLC aan kunnen vragen. Ik zit nu in de wachtperiode van mijn ITIN.
Nee, jij moet ook wachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Geef het url maar even
Ik ben wel benieuwd...![]()
Nog niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik koop toch niets
Gewoon IT interesse
Dat is goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog niet.
Je mag hem binnenkort proberen te hacken
Dagje schakelkarten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is goed
Wat voor vergoeding staat daar tegenover?
Nog geen nieuws.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
We shall see...
wanneer gaan we naar jos?![]()
Zou wel een keer een CRG willen rijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet overdrijven
CRG Road Rebel ICC
en 2x PCR Jaguar
Weet ik niet, pa koopt al die dingen en belt me af en toe dat ie weer wat gekocht heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou wel een keer een CRG willen rijden![]()
Ik zag er afgelopen vrijdag 1 en die had enkele schijfjes?
Is dat bij jullie ook zo?
Doe je het zelf nog met regelmaat of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weet ik niet, pa koopt al die dingen en belt me af en toe dat ie weer wat gekocht heeft
Ik heb donderdag voor het laatst een kart gezien en dat was onze Pro () kart
En wat bedoel je met enkele schijfjes?
Ik heb al een jaar niet meer gereden ofzo, gaat binnen een maand wel weer gebeun gleukkig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe je het zelf nog met regelmaat of niet?
En waar rij je vooral?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
Hai.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Hugster het volgende:
2 U.
Als je een rondje door de stad gaat fietsen is het inderdaad wel heel erg jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben sjaggo en keihard aan het soggen
Heb al twee fietsen gerepareerd, m'n kamer opgeruimd en schoongemaakt en een rondje door de stad gefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |