Straks wil ie je nog krabbelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Vandaag tijdens een cursus zat ik naast een collega (blonde jongen met blauwe ogen) bij wie mijn gaydar een beetje bliepte. Stuur ik hem, op zijn verzoek, ter plekke een mailtje met een link, zegt-ie "Hoi hoi, nou kunnen we e-mailvriendjes worden."
.
Klote, het waren er zoveel afgelopen tijd. Ik word gek vanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is nog helemaal niet bevestigd, Sam.
Weer een engelse tabloid roddel
Jij was toch niet "out" op je werk?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En hij begon over de tekeningetjes die ik als altijd zat te maken.. Een vel vol jongens-in-pak. "Ah, daar kun je zeker goed je gevoelens in kwijt enzo."
.
Wat hij niet out pffquote:
ja of ze vriendelijk te bedanken en ze bij het volgende telefoongesprek meer succes toe te wensen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
Het is grappig om bij aardige callcenter-medewerkers ze een prettige avond en 'werkze' te wensen, voordat ze hun standaard afsluiting hebben gedaan..
Nouja, afhankelijk of het telefonische verkoop is of niet he?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
ja of ze vriendelijk te bedanken en ze bij het volgende telefoongesprek meer succes toe te wensen.
Dat staat nooit in hun script, en 75 procent weet dan niet meer wat ze moeten zeggen![]()
Nou ja niet eigenlijk. Ik heb alleen gezegd ik heb Maike de Boer leren kennenquote:
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat hij niet out pff
Zelfs ik ben out op het werk!
Ik ga 3 juni enorm rondkijken of ik 'm spotquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luqas, was je vrijdag i/d Soho? Volgens mij had ik je gespot
Oh wat voel ik me nou gekrenktquote:
Mooi, ga maar ergens in een hoekje huilen dan of zo.quote:
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, 'out' op je werk is overrated.
Blijkbaar ook niet. Wat een verrassing ik dacht dat jullie niet voor schaamdenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, 'out' op je werk is overrated.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.
Heerlijk dat ontregelen en die mensen proberen uit hun rol dat het script ze oplegt te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, afhankelijk of het telefonische verkoop is of niet he?.
Ook leuk, aan 't begin van 't gesprek hun naam onthouden, en dan afsluiten met bv: Fijne avond, meneer Jansen.
Zij zo van: Huh, dat had ik toch moeten zeggen?
nee ik zat op support desk van electronic bankingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je wel 's callcenter-werk gedaan?.
Ik deed eigenlijk nooit aan scripts... alleen wat standaarddingetjes, begin en afsluiting enzo.
'k Heb meestal inbound gedaan, helpdesk enzo (@home bv).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Stroekie het volgende:
dus ja heb het wel van heel dicht meegemaakt en de trukjes geleerd![]()
gelukkig hadden we nooit outboundquote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb meestal inbound gedaan, helpdesk enzo (@home bv).
Heel soms eens outbound...
'k Weet nog dat ik eens vroeg of meneer Fenteren van Vlissingen bereikbaar was, ik had namelijk informatie over zakelijk voordeliger bellen.
Stomme databestanden....
Ik ben niet iemand die op de klassieke manier overal een coming out wil hebben, dus dat iedereen het perse moet weten dat je homo bent. Sommige collega's weten idd dat ik een vriendje heb, hoe die heet etc. En andere collega's weten het niet, die denken dat ik een vriendin heb. Who cares, het gaat niemand iets aan, tenzij ik iets over mijn privé-leven wil vertellen.quote:
Eén van de secretaresses vertelt alles. Zelfs in geur en kleur over de voorhuid van de penis van haar vriend. Nou, dat soort dingen hoef ik echt niet te weten. En aan zo iemand wil ik helemaal niets vertellen, anders dan hoe ze mijn brieven moet uitprinten en versturen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.
Yeah, dat bedoelde ik ook (vandaar de aanhalingstekens). Maar jij bent sowieso niet echt iemand die veel over zichzelf loslaat, waar dan ook, geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die op de klassieke manier overal een coming out wil hebben, dus dat iedereen het perse moet weten dat je homo bent. Sommige collega's weten idd dat ik een vriendje heb, hoe die heet etc. En andere collega's weten het niet, die denken dat ik een vriendin heb. Who cares, het gaat niemand iets aan, tenzij ik iets over mijn privé-leven wil vertellen..
"Zeg ik niet."quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Maar jij bent sowieso niet echt iemand die veel over zichzelf loslaat, waar dan ook, geloof ik?
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik nooit een roos kado?
[afbeelding]
Ik kan ook best open zijn, maar alleen als ik het idee heb dat dat gewaardeerd wordt (of om te choqueren).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Eén van de secretaresses vertelt alles. Zelfs in geur en kleur over de voorhuid van de penis van haar vriend. Nou, dat soort dingen hoef ik echt niet te weten. En aan zo iemand wil ik helemaal niets vertellen, anders dan hoe ze mijn brieven moet uitprinten en versturen..
Wel irritant dat ze dan weer met Google probeert te zoeken naar dingen over collega's.. Nou doe ik dat zelf ook, maar dat is anders.
.
quote:It's like the Passive-aggressive Olympics in here.
quote:
Gebruik een donkerwasmiddel?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Adelante het volgende:
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?
Ja schat, en da's niet persé een slecht teken hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?
Uh. Nee. Een zwarte roos betekent een drastische verandering, de "dood" van vastgestelde ideeen en iets nieuws/anders wat te wachten staat. Dat kan inderdaad vaarwel zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Net zoals de Tarot-kaart De Dood.quote:
Euhm... Hangt er vanaf, tegenover mensen die ik vertrouw ben ik wel open.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat bedoelde ik ook (vandaar de aanhalingstekens). Maar jij bent sowieso niet echt iemand die veel over zichzelf loslaat, waar dan ook, geloof ik?
Yep. Begrijpelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Euhm... Hangt er vanaf, tegenover mensen die ik vertrouw ben ik wel open.. En ik moet "iets" met mensen hebben, het feit dat je toevallig bij hetzelfde bedrijf werkt vind ik wat mager.
ach, ik heb ooit een bos geel/zwarte (vitessequote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee. Een zwarte roos betekent een drastische verandering, de "dood" van vastgestelde ideeen en iets nieuws/anders wat te wachten staat. Dat kan inderdaad vaarwel zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Net zoals de Tarot-kaart De Dood.
Ik krijg liever een zwarte roos dan een gele.
Aanlengen met water en drinken maarquote:
Geel staat voor een breuk. En da's dan wel iets negatiever dan een zwarte roos. Een bos gele rozen geef je als je het uit wil makenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, ik heb ooit een bos geel/zwarte (vitesse) meegenomen, maar kreeg toen idd ook veel van deze nonformatie over me heen, dus dat vergeet je dan niet
Hoezo, dan stuur je toch gewoon een sms'je?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Geel staat voor een breuk. En da's dan wel iets negatiever dan een zwarte roos. Een bos gele rozen geef je als je het uit wil maken
Uh, nee. geen roosvicee, echt rozensap. Bloesem.quote:
Dankt Roosvicee zijn naam niet aan Rozenbottelsap met Vitamine C?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
Roosvicee, rozensap.
Ik snap 'm.
'k Ga zo nog even gerstesap drinken. *schoenen aantrek*
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ga zo nog even gerstesap drinken. *schoenen aantrek*
het koren is weer beregend?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Dat was prima toeven, op een terrasje.
Nou die gebreken had ik 20 jaar terug ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:59 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ouderdom komt met gebreken he?
Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Stroekie het volgende:
Nou die gebreken had ik 20 jaar terug ook al![]()
Zo da's gaafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar Slovenië.26 juni - 1 juli voor een jongerencongres
Okayquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de TV komt straks pas en heeft geen Ambilight
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarvoor? Is dat via je deurbeleid committee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Amsterdam vertegenwoordigen als jongerequote:
Try to have congress with Slovenians.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ga je daar doen dan?
En voorheen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben vandaag met de tram naar m'n werk gegaan.
Als je zou weten hoe groot de afstand tussen werk en huis is...quote:
En nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben vandaag met de tram naar m'n werk gegaan.
Dan zouden we daarbewondering voor hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je zou weten hoe groot de afstand tussen werk en huis is...
het is 2 minuten lopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan zouden we daarbewondering voor hebben?
Als je met de tram gaat dan zal de afstand wel meevallen, i thinkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je zou weten hoe groot de afstand tussen werk en huis is...
Geduld is niet je sterkste kant, geloof ik, he...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:36 schreef samjustme het volgende:
Ik ga weer lekker zitten volspammen.
HOMO meet Rotterdam/Utrecht!
als er zo weinig mensen maar komen opdagen en stemmen, vraag me af of het zin heeft om het uberhapt te organiseren.
Niet echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geduld is niet je sterkste kant, geloof ik, he...
Schone zaken zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geduld is dan ook een schone zaak.
smakelijk prul.quote:
En de honing en walnoten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergeet de zongedroogde dingen niet.
Verwarmingsgedroogde tomaten verkoopt niet zo lekker...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je ze niet gewoon op de verwarming drogen?
Zonne-energie is gratis. Waarom zou je daar een verwarming of een fohn voor misbruiken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Met de föhn dan?
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
Zonne-energie is gratis. Waarom zou je daar een verwarming of een fohn voor misbruiken?
Dan heb je pech. Je kunt niet alles krijgen wat je wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.
Maar wat als je op een bewolkte dag droge tomaten wil?
Hmm... ik wil gewoon niet wat ik niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je pech. Je kunt niet alles krijgen wat je wil
Dan had je ze de dag ervoor moeten kopen? Of je loopt alsnog naar de winkel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.
Maar wat als je op een bewolkte dag droge tomaten wil?
Tomatenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef NathaN het volgende:
Dan had je ze de dag ervoor moeten kopen? Of je loopt alsnog naar de winkel?
Ik heb de afgelopen week al twee keer over Bassie gedroomd, dank je welquote:
Samen met House?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb de afgelopen week al twee keer over Bassie gedroomd, dank je wel
Da's toch al eeuwen bekend?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar moet de tolerantie in Urk nog doorbreken
Als er dan ook maar overal duidelijk bij staat dat hij dus onder druk van zijn vader zich terug getrokken heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Vlarp het volgende:
De gozer heeft met zijn actie wel het nieuws gehaald trouwens. In zowel het AD, als de Spits vanmorgen stond een stukje. Op diverse websites wordt het vermeld enzo..
Opzich toch wel goed
Nee. Wel vannacht dat SCH David Morse (Tritter) ontmaagddequote:
He gut.... Hoe kom je nu je tijd nog door?quote:
Oja! *zoekdownload*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
We gaan nu samen Heroes 23 kijken, de laatste
Ja maar ja maar er komen straks toch nog bonus 6 afleveringen om het gat naar seizoen 2 te overbruggen? Of heb ik het verkeerd begrepen.quote:
zo jong en dan al zo fronsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Steve_R_Styl_3
Aan die foto lijkt iets niet te kloppen...
Beter naar bed?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Retteketet.
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Grotenstedenproblematiek...doe eerst de kleine dorpen maar.
Napalm er overheen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen..
Het KAK-ministerie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen..
Oh ja da's waar ook Urk is het Volendam van de Noordoostpolderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal het samenhangen met het enorme drugsgebruik in Urk?
Heroes: origins. Die komen pas na seizoen 2 had ik gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er komen straks toch nog bonus 6 afleveringen om het gat naar seizoen 2 te overbruggen? Of heb ik het verkeerd begrepen..
Hoe komt dat toch? Ik ben ook echt zó fucking moe en krijg het maar niet bijgeslapen. Dennis idem dito. We lagen hier op de bank al half te pitten en toen moesten we nog gaan dansen.quote:
Oh enquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heroes: origins. Die komen pas na seizoen 2 had ik gelezen.
Volgens mij zit tussen 1 en 2 alleen een soort behind the scenes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh enDaar zaten D & ik al enorm op te hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vond het ook al een erge anti-climax ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, ik vond 'm stom en onlogisch en cheesy..
Hmmz.quote:Just how the "Origins" episodes will be scheduled along with the main "Heroes" storyline has yet to be worked out. The most likely scenario, Reilly says, will be to have "Heroes" start its second season in the fall and run more or less straight through its 24 episodes, with perhaps a short break during the holidays. "Origins" would then follow at the end of the season.
"I'll tell you one thing you won't see is 'Origins' peppered throughout," he says. "I think that would be difficult for the audience to navigate."
Mond dicht jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van dit geneuzel kun je ook aardig moe worden.
Zeg, ik ben niet één van je schandknaapjes.quote:
Ik heb geeneen schandknaapje meer. Ik heb ze allemaal aan de kant gezet, of zij mij. Goed hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet één van je schandknaapjes.
Nee, we máken het moeilijk. Leven gaat vrijwel vanzelf hoorquote:
kan je niet een fles tussen de deur zetten zodat die op een kier staat ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed. Die logee die belt me maar wakker hoor
In hartje Eindhoven? Lekker veiligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je niet een fles tussen de deur zetten zodat die op een kier staat ?
Het zijn niet zomaar vrouwen!quote:
Vorige week bedoel je?quote:Toen ik nog een Spice boy was![]()
HAHA, in ieder van ons schuilt een valse nichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef wonderer het volgende:
Tering Sam, je haalt de valse nicht in me boven
Dankje, good luck met je verhaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:47 schreef wonderer het volgende:
Succes ermee. Ik ben bezig met mijn verhaal en Brad kijkt American Idol.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel feest in Ljubljana als ik er ben:
7th Ljubljana Pride Parade Ljubljana, Slovenia 30 June 2007
26 juni treed Tori Amos er op
Dubbel deze maandquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:32 schreef DennisMoore het volgende:
Tsk, waar blijft dat salaris.
Klinkt als een hele verbetering, zo'n update...quote:Dit is een betrouwbaarheidsupdate. Met deze update wordt een probleem in Windows Installer (MSI) opgelost waardoor de prestaties tijdens software-updates afnemen.
Best humor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enchanted
Lieve trailer..vind het écht wat voor Ang3l.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
Nagenoeg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
De werkdag zit er weer op?
Met een vriend de kroeg in duiken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vanavond?
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom flikkeren mensen zowat van verbazing van hun stoel als ik zeg dat de mensen waar ik daadwerkelijk mee gen**kt heb op 1 hand te tellen zijn?! Ik vind het bijna beledigend
Jij hebt zin in worstenbroodjes?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?.
Enkel mindfucks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
Niet bij mijn kleine AH'tje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?.
Alles draait om beeldvorming en imago tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.
Klopt. Maar ik krijg dan om mijn oren geslingerd "O ik dacht dat jij je door jan en alleman liet neuken?" en daar was ik niet zo van gediend, dus ik gaf hem even de cijfers en hij viel zowat van zijn stoel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
O, dat zou ik ook niet erg vinden.Hij mag trouwens wel wat ouder zijn dan, die jongens van 17 trekken me niet zo aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En je hebt hem niet gevraagd waarom hij dat dacht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik krijg dan om mijn oren geslingerd "O ik dacht dat jij je door jan en alleman liet neuken?" en daar was ik niet zo van gediend, dus ik gaf hem even de cijfers en hij viel zowat van zijn stoel.
Nou ja: twee geneukt, een laten neuken, dat zijn toch wel cijferS...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Cijfers is op zich wel meervoud... twee digits.
Compenseeert dat een het ander niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
Nou ja: twee geneukt, een laten neuken, dat zijn toch wel cijferS...
Weet ik niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Compenseeert dat een het ander niet?
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je hebt hem niet gevraagd waarom hij dat dacht?
Dat ken ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaar
Ja, gek hè.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaar
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
O, dat zou ik ook niet erg vinden.Hij mag trouwens wel wat ouder zijn dan, die jongens van 17 trekken me niet zo aan.
Krulletjes, beetje borsthaar, maar dat zal wel niet meer "in" zijn
Nou goh, als ik schrijf dat ik ze op 1 hand kan tellen dan is dat toch wel een indicatie. Tenzij je gemuteerd bent en meer dan 9 vingers aan 1 hand hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Cijfers is op zich wel meervoud... twee digits.
Ik vind 9 vingers aan 1 hand al erg veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou goh, als ik schrijf dat ik ze op 1 hand kan tellen dan is dat toch wel een indicatie. Tenzij je gemuteerd bent en meer dan 9 vingers aan 1 hand hebt.
Juist! Of een derde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgenMaar ja, wat je dan in bed doet is nog een tweede.
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgen![]()
Echt niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!
Weet ik toch. Maar ik kan me voorstellen dat anderen zo wel denken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!
Is dat jouw doel van flirten dan? Het mijne niet. Da's ook maar saai, alleen flirten met mensen waar je daadwerkelijk het bed mee wil delen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom eigenlijk flirten met veel verschillende mensen, zonder dat ehm... door te zetten tot een plakkerig hoogtepunt?
Dat gaat wel ver.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik flirt niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat jouw doel van flirten dan? Het mijne niet. Da's ook maar saai, alleen flirten met mensen waar je daadwerkelijk het bed mee wil delen.
Maar goed. Ik ga uit eten. Ja, uit eten. Dat staat niet gelijk aan neuken. Zelfs niet als hij betaalt.
Ik wil ook uit eten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat jouw doel van flirten dan? Het mijne niet. Da's ook maar saai, alleen flirten met mensen waar je daadwerkelijk het bed mee wil delen.
Maar goed. Ik ga uit eten. Ja, uit eten. Dat staat niet gelijk aan neuken. Zelfs niet als hij betaalt.
Kwestie van de goeie pics in S&G posten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wil ook uit eten.
En ik wil dat iemand anders betaalt.![]()
Heeft iemand jou uit eten gevraagd, vanwege de foto's die je had gepost in S&G?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van de goeie pics in S&G posten.
'k Heb al sinds sept. 2005 niet meer gekookt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Heeft iemand jou uit eten gevraagd, vanwege de foto's die je had gepost in S&G?.
Dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb al sinds sept. 2005 niet meer gekookt.
Hey JB, jij ook hier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik wil ook uit eten.
En ik wil dat iemand anders betaalt.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar ik kan me voorstellen dat anderen zo wel denken.
Trek het je niet aan, vlinder. Jij weet hoe het zit en de mensen die om je geven ook. Laat de rest maar denken.
maar het lag toch gewoon nieuw en schoon in het schap ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij dacht de cassiere dat ik een vies boekje kocht..
Waarom kijk je daar zo boos bij?quote:
Hmm, Theo van Gogh komt er ook in voor, wordt op blz 15 gekidnapt door de antirokersfundamentaliban.quote:
Uit welk jaar is deze?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, Theo van Gogh komt er ook in voor, wordt op blz 15 gekidnapt door de antirokersfundamentaliban.
Akelig "voorzienend" dan...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Uit 2003.
Ik zou eerder willen stellen dat "sommige Amerikanen" niet gek zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
JaNiet zomaar 300 miljoen mensen onder dezelfde noemer scharen omdat er een paar gek zijn, he?
Jij kent ze allemaal?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou eerder willen stellen dat "sommige Amerikanen" niet gek zijn
Ik heb er niks van gemerkt, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi wonderer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef wonderer het volgende:
Een of andere aso heeft alle drie de drogers in gebruik
Hoi Nuvole.
Heb ik jou ooit gezien dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt, maar dat zal wel aan mij liggen..
In natura? *wegren*quote:
Afgelopen week nog.quote:
He?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Afgelopen week nog.
Misschien had ik wel iets moeten zeggen, maar ik vond het ook wel leuk om te kijken wat jij aan het doen was. En vooral hoe lang je daarover deed..
Ik had me makkelijk kenbaar kunnen maken, "Hey Ang3l, ik ben het, Nuvole, van fok. " Maar ik dacht, dan heb jij vast zoiets vanquote:
bijnaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom flikkeren mensen zowat van verbazing van hun stoel als ik zeg dat de mensen waar ik daadwerkelijk mee gen**kt heb op 1 hand te tellen zijn?! Ik vind het bijna beledigend
Hm, dus eigenlijk kun jij toch een slet worden. Gewoon veel flirten, dan denkt men vanzelf dat je ook veel neukt. Handig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
bijna![]()
Ach omdat je graag flirt, gaat men meteen vanuit dat je ook zo makkelijk met iedereen het bed in duikt.
Ahhh, snel een doekje!quote:
Helpt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ahhh, snel een doekje!
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lang heb jij al een House-icoon? Want dat valt me dus echt nu pas op..
Wat is er mis?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik voel me zooo belabberd
Lijkt me wel pijnlijk voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helpt nietIk heb mijn verhemelte opengehaald aan een lolly.
En al een tijdje hoor. Het bestand is van 30 juli 2006 dus al bijna een jaar
Ah, jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt me wel pijnlijk voor je.
Misschien moet Brad dan zijn tong ertegenaan houden om het dicht te drukken?
En ik heb ook het idee dat je 'm al langer hebt, maar ik zag het meer als iets abstracts.
Ik zag het niet als House & collega.
Ik was films aan het kopen, of ik was aan het dansenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had me makkelijk kenbaar kunnen maken, "Hey Ang3l, ik ben het, Nuvole, van fok. " Maar ik dacht, dan heb jij vast zoiets vanwat je nu dus ook al hebt.
.
Dus ik dacht, ik kijk het nog even aan..
Hint: Je was met een van je hobby's bezig..
Dat lijkt me een beetje gek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, jaEn Brad is nog niet thuis
Op een ander forum (met grotere icoontjes) heb ik een andere van House en Wilson, uit een fan-tekening gekniptLijkt net alsof ze zo gaan zoenen
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was films aan het kopen, of ik was aan het dansen
Bij de van Leest of zo? En was ik in m'n uppie of met die kleine blonde dood?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |