Straks wil ie je nog krabbelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Vandaag tijdens een cursus zat ik naast een collega (blonde jongen met blauwe ogen) bij wie mijn gaydar een beetje bliepte. Stuur ik hem, op zijn verzoek, ter plekke een mailtje met een link, zegt-ie "Hoi hoi, nou kunnen we e-mailvriendjes worden."
.
Klote, het waren er zoveel afgelopen tijd. Ik word gek vanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is nog helemaal niet bevestigd, Sam.
Weer een engelse tabloid roddel
Jij was toch niet "out" op je werk?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En hij begon over de tekeningetjes die ik als altijd zat te maken.. Een vel vol jongens-in-pak. "Ah, daar kun je zeker goed je gevoelens in kwijt enzo."
.
Wat hij niet out pffquote:
ja of ze vriendelijk te bedanken en ze bij het volgende telefoongesprek meer succes toe te wensen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
Het is grappig om bij aardige callcenter-medewerkers ze een prettige avond en 'werkze' te wensen, voordat ze hun standaard afsluiting hebben gedaan..
Nouja, afhankelijk of het telefonische verkoop is of niet he?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
ja of ze vriendelijk te bedanken en ze bij het volgende telefoongesprek meer succes toe te wensen.
Dat staat nooit in hun script, en 75 procent weet dan niet meer wat ze moeten zeggen![]()
Nou ja niet eigenlijk. Ik heb alleen gezegd ik heb Maike de Boer leren kennenquote:
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat hij niet out pff
Zelfs ik ben out op het werk!
Ik ga 3 juni enorm rondkijken of ik 'm spotquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luqas, was je vrijdag i/d Soho? Volgens mij had ik je gespot
Oh wat voel ik me nou gekrenktquote:
Mooi, ga maar ergens in een hoekje huilen dan of zo.quote:
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, 'out' op je werk is overrated.
Blijkbaar ook niet. Wat een verrassing ik dacht dat jullie niet voor schaamdenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, 'out' op je werk is overrated.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.
Heerlijk dat ontregelen en die mensen proberen uit hun rol dat het script ze oplegt te krijgenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, afhankelijk of het telefonische verkoop is of niet he?.
Ook leuk, aan 't begin van 't gesprek hun naam onthouden, en dan afsluiten met bv: Fijne avond, meneer Jansen.
Zij zo van: Huh, dat had ik toch moeten zeggen?
nee ik zat op support desk van electronic bankingquote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je wel 's callcenter-werk gedaan?.
Ik deed eigenlijk nooit aan scripts... alleen wat standaarddingetjes, begin en afsluiting enzo.
'k Heb meestal inbound gedaan, helpdesk enzo (@home bv).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Stroekie het volgende:
dus ja heb het wel van heel dicht meegemaakt en de trukjes geleerd![]()
gelukkig hadden we nooit outboundquote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb meestal inbound gedaan, helpdesk enzo (@home bv).
Heel soms eens outbound...
'k Weet nog dat ik eens vroeg of meneer Fenteren van Vlissingen bereikbaar was, ik had namelijk informatie over zakelijk voordeliger bellen.
Stomme databestanden....
Ik ben niet iemand die op de klassieke manier overal een coming out wil hebben, dus dat iedereen het perse moet weten dat je homo bent. Sommige collega's weten idd dat ik een vriendje heb, hoe die heet etc. En andere collega's weten het niet, die denken dat ik een vriendin heb. Who cares, het gaat niemand iets aan, tenzij ik iets over mijn privé-leven wil vertellen.quote:
Eén van de secretaresses vertelt alles. Zelfs in geur en kleur over de voorhuid van de penis van haar vriend. Nou, dat soort dingen hoef ik echt niet te weten. En aan zo iemand wil ik helemaal niets vertellen, anders dan hoe ze mijn brieven moet uitprinten en versturen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien hangt het ervan af of je een relatie hebt of zo? Ik kan me voorstellen dat je net als de rest wel gezellig wil vertellen dat je met je vent op stap bent geweest.
Yeah, dat bedoelde ik ook (vandaar de aanhalingstekens). Maar jij bent sowieso niet echt iemand die veel over zichzelf loslaat, waar dan ook, geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die op de klassieke manier overal een coming out wil hebben, dus dat iedereen het perse moet weten dat je homo bent. Sommige collega's weten idd dat ik een vriendje heb, hoe die heet etc. En andere collega's weten het niet, die denken dat ik een vriendin heb. Who cares, het gaat niemand iets aan, tenzij ik iets over mijn privé-leven wil vertellen..
"Zeg ik niet."quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Maar jij bent sowieso niet echt iemand die veel over zichzelf loslaat, waar dan ook, geloof ik?
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik nooit een roos kado?
[afbeelding]
Ik kan ook best open zijn, maar alleen als ik het idee heb dat dat gewaardeerd wordt (of om te choqueren).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Eén van de secretaresses vertelt alles. Zelfs in geur en kleur over de voorhuid van de penis van haar vriend. Nou, dat soort dingen hoef ik echt niet te weten. En aan zo iemand wil ik helemaal niets vertellen, anders dan hoe ze mijn brieven moet uitprinten en versturen..
Wel irritant dat ze dan weer met Google probeert te zoeken naar dingen over collega's.. Nou doe ik dat zelf ook, maar dat is anders.
.
quote:It's like the Passive-aggressive Olympics in here.
quote:
Gebruik een donkerwasmiddel?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Adelante het volgende:
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?
Ja schat, en da's niet persé een slecht teken hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet wat de kleur van een zwarte roos betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |