Best humor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enchanted
Lieve trailer..vind het écht wat voor Ang3l.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
Nagenoeg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
De werkdag zit er weer op?
Met een vriend de kroeg in duiken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vanavond?
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom flikkeren mensen zowat van verbazing van hun stoel als ik zeg dat de mensen waar ik daadwerkelijk mee gen**kt heb op 1 hand te tellen zijn?! Ik vind het bijna beledigend
Jij hebt zin in worstenbroodjes?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?.
Enkel mindfucks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
Niet bij mijn kleine AH'tje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?.
Alles draait om beeldvorming en imago tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.
Klopt. Maar ik krijg dan om mijn oren geslingerd "O ik dacht dat jij je door jan en alleman liet neuken?" en daar was ik niet zo van gediend, dus ik gaf hem even de cijfers en hij viel zowat van zijn stoel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |