Dumpen...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef _claudiaaa het volgende:
Hee,
Ik heb sinds 3 weken een vriend, hij is heel lief en knap enzo. Alleen ik vind hem vervelend worden, eerst zag ik dat helemaal niet. Ik vind hem beetje kneuzig en zijn vrienden ook. Hij stelt zich heel anders op bij andere mensen en komt dan niet uit zijn woorden en gedraagd zich als een gangster. Ook is hij dom en maakt domme opmerkingen die me irriteren. Een paar dagen wordt ik al gek en zie hem nu maar even niet. Maar ligt dit nou aan mij of aan hem? Ik snap niet waarom ik hem eerst helemaal geweldig vond.
Het probleem is ik kan het ook niet zomaar uuitmaken want dan zal hij zoveel pijn hebben want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo... dan kan dat terugkomen. isdat daalijk mijn schuld? what tooo dooooo? x
zoals ik al zeg, dump die gast, je reputatie staat op het spelquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
klaar, conclusie, zet em aan de kant en pap aan met een WEL leuke vent..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef _claudiaaa het volgende:
haha het is ook allemaal veel te snel gegaan joh... ik maak ook van die domme fouten als ik verliefd ben ofzo
je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke klerenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
Laat me nog wel ff weten of hij moest huilen enzo via een PMetjequote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
slotje is goed...
Waarom heb je dan foto's van iemand anders in je FB?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke kleren![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom heb je dan foto's van iemand anders in je FB?
En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
Tevensch komisch dat wederom iemand deze opmerking maakt die zelf geen FoBo bezitquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mijn diepste verontschuldigingquote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht sommige mensen mogen wieberen uit het topic.
pardon? heb je het tegen mij? ik zie hier niemand breezer taal praten?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:51 schreef Trigalti het volgende:
What the fuck![]()
"want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo"
Briljant..
Wat een loser.. maak et uit... en ga eens op anti-br33z4h cursus...
Die is toch homo ?quote:
Ik denk dat er dan weinig aan haar huidige situatie verandertquote:
Het zou niet het eerste topic op Fok zijn dat verloedertquote:
ook niet het 100equote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het zou niet het eerste topic op Fok zijn dat verloedert
Nee precies. En TS riep zelf om een slotje, dus het lijkt me de hoogste tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het zou niet het eerste topic op Fok zijn dat verloedert
Koos aka wannabee modjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:28 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee precies. En TS riep zelf om een slotje, dus het lijkt me de hoogste tijd![]()
*meldt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Zie nu pas dat TS net 16 is. Kan je geen loverboy opzoeken oid![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Zie nu pas dat TS net 16 is. Kan je geen loverboy opzoeken oid![]()
Dudequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Jekoos het volgende:
Ik vind TS wel een lekker wijf, ze is best een geschikte meid voor mij
Gast, ik jou ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dudeik heb jou nog nooit met een dame zien rondparaderen hier door het durp
![]()
Jij hebt anders ook niet te klagenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:11 schreef Merovingian het volgende:
Begrijpelijk als ik jullie fotoboeken zie
Maar om TS nou een dame te noemen vind ik wel erg ver gaan
Het verschil tussen je broer en mij (en overigens ook tussen jou en mij) is dat ik niet meer achter 16 jarige meisjes aan hoef te hobbelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet te klagen![]()
Had zo mn broer kennen zijn![]()
Ik hoef het ook niet,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het verschil tussen je broer en mij (en overigens ook tussen jou en mij) is dat ik niet meer achter 16 jarige meisjes aan hoef te hobbelen
De passiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet,
vind het alleen mooi om te doen![]()
In jouw geval het gevoel van afgewezen worden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem,, alleen het gevoel al doet t em
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem,, alleen het gevoel al doet t em
Tevens deins ik van 14+ ook niet terug![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In jouw geval het gevoel van afgewezen worden?
Gefeliciteerd met je abonnement op de Playboy en de Penthousequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Goeed... ik heb meer kut gezien en bevredigd dan dat r kaassouflés lagen in de snackbar op 30 april![]()
*zucht* mensen die net doen of ze je niet snappenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je abonnement op de Playboy en de Penthouse![]()
Maar je hoeft er nou niet bij te vertellen dat je alle bladzijdes aan elkaar laat plakken![]()
*zucht* mensen die opscheppenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
*zucht* mensen die net doen of ze je niet snappen![]()
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Jekoos het volgende:
[..]
*zucht* mensen die pwnage niet grappig zijn
Je moet solliciteren voor modquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooien
Het is wel grappig hoor, ik reageer ook een keer in PUB, en meteen vliegen de hormonen van iedereen hier me om de oren: "Kijk mij! Ik heb de grootste lul! Maar ik heb de meeste kutjes gesabbeld! Nee Claudia, je moet mij hebben want ik ben de pwner van iedereen!"![]()
Vertrouw me, als jullie over een jaar of tien opgroeien zul je net zo hard om jezelf lachen als ik nu om jullie doe![]()
Nee:quote:
* Mompelt iets over herkenningquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooien
Het is wel grappig hoor, ik reageer ook een keer in PUB, en meteen vliegen de hormonen van iedereen hier me om de oren: "Kijk mij! Ik heb de grootste lul! Maar ik heb de meeste kutjes gesabbeld! Nee Claudia, je moet mij hebben want ik ben de pwner van iedereen!"![]()
Vertrouw me, als jullie over een jaar of tien opgroeien zul je net zo hard om jezelf lachen als ik nu om jullie doe![]()
Verklaar je nader.quote:
Ben jij serieus 15/16 jaar??? Je klinkt als een kind van 12.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ben jij serieus 15/16 jaar??? Je klinkt als een kind van 12.
en toch zou ik r de schuur dweilen wanneer ik de kans krijgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Volgens d'r profiel doet ze VWO... Die heeft nog veel te leren![]()
!
Ik neem d'r oudere zus wel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en toch zou ik r de schuur dweilen wanneer ik de kans krijg![]()
Pas na 3x lezen kwam ik erachter dat je het over stelten had (benen) ipv tietenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:28 schreef Candaasje het volgende:
TS, je mag dan een leuk koppie hebben en een stel mooie stelten, maar ik vraag me af wie hier nou de echte loser is...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Pas na 3x lezen kwam ik erachter dat je het over stelten had (benen) ipv tieten
o ja joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Candaasje het volgende:
Daar zit toch nog wel een heel verschil tussen
Verschilt van persoon tot persoon. Ooit weleens gehoord van platvoeten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Candaasje het volgende:
Daar zit toch nog wel een heel verschil tussen
Ja op zich was het toch wel een leuke tijd hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel. Vroegah toen AR nog een lief klein pubertje was![]()
Hij is pas net 21 hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja op zich was het toch wel een leuke tijd he![]()
Dan mag ik hopen dat hij zijn puberteit al enige jaren achter zich heeft gelatenquote:
We blijven niet allemaal tot na ons 16e aan 't puberen...quote:
Thank god; gewoon rationeel dingen beslissen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef Merovingian het volgende:
Dan mag ik hopen dat hij zijn puberteit al enige jaren achter zich heeft gelaten
Sommige nog veel langerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We blijven niet allemaal tot na ons 16e aan 't puberen...
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef _claudiaaa het volgende:
Jullie zeuren hier echt teveel over mijn taalgebruik komma. Iik kan heus wel een normale zin schrijven, alleen is dat nodig? Ga dat leuk ergens anders doen, ik verwijder me pro wel want ik heb hier echt geen zin in. Ik dacht dat mensen het wel sirieus konden nemen, maar goed, nee dus. En misschien ik klink ik als een kind van 12/13 misschien met dit probleem, maar zo ben ik dus echt niet in het echt.
Bedankt voor de hulp hè.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar he![]()
kindjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef _claudiaaa het volgende:
Jullie zeuren hier echt teveel over mijn taalgebruik. Ik kan heus wel een normale zin schrijven, alleen is dat nodig? Ga dat leuk ergens anders doen, ik verwijder me pro wel want heb hier echt geen zin in. Ik dacht dat mensen het wel sirieus konden nemen, maar goed, nee dus. En ik klink als een kind van 12/13 misschien met dit probleem, maar zo ben ik dus echt niet.
Bedankt voor de hulp hè.
Omdat het iets zegt over je persoonlijkheid. Het feit dat je totaal geen moeite doet om ook maar enigszins fatsoen in je posts te verwerken zegt iets over het BrEeZaH-gehalte van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef _claudiaaa het volgende:
ZEUR NIET ZO. wat boeit het nou of ik hier goed nederlands praat zeg pfff. ik zit niet op school ofzo?? Maarja goed bedankt voor het medeleven! & als ik iets voor nederlands moet schrijven vraag ik je hulp wel want je bent natuurlijk zo goed. BerEOpzgukker.
Bedankt!:)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Merovingian het volgende:
Mensen, laat die Claudia nou met rust, het is toch veel leuker om Jekoos en VlaDje af te zeiken![]()
Niet met jouw spelling schatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef _claudiaaa het volgende:
eindexamen is over 2 jaar dom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahhahahah.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het iets zegt over je persoonlijkheid. Het feit dat je totaal geen moeite doet om ook maar enigszins fatsoen in je posts te verwerken zegt iets over het BrEeZaH-gehalte van de jeugd van tegenwoordig.
Je bent voorbestemd om te falen, aangezien je over 8 jaar niet eens een zin fatsoenlijk kan schrijven, laat staan je sollicitatiebrief.
Nogmaals: bekijk de PI's eens. En neem verzuurde cynici niet zo serieus relativeringsvermogen, maargoed, da's des pubersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Hahahahhahahah.
Oke, dat was duidelijk. Het taalgebruik gaat inderdaad achteruit en ik krijg niet goed les in Nederlands. Maar hebben jullie daar zoveel problemen mee? Dat ik een foutief beknopte bijzin schrijf bijvoorbeeld. Maar dat heeft toch niet met mijn persoonlijkheid te maken... Nou ik verwijder heel mijn account wel want volgens mij wordt het toch niet gewaardeerd dat ik hier ben.![]()
![]()
Ach, het valt ook reuze mee hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:44 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja, sorry. Ik zie dat icoontje wel maar neem het dan alsnog serieus, want jullie kraken mij hier toch alleen maar af. Wil je beweren dat jij toen je net 16 was perfect Nederlands kon en gebruikte? Natuurlijk doe ik bij een brief mijn best, maar in een forum let ik daar niet op. Ik had niet gedacht dat het zo storend zou zijn ofzo
Ook die rukken graag op jonge meisjes hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef _claudiaaa het volgende:
Jaa maar dacht dat ik hem onder pubers enzo had geplaatst. Het was niet mijn bedoeling oude zakken te lokken..
Heb jij al naaktpics gezien danquote:
Als je 24 bent is het nog veel stoerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook die rukken graag op jonge meisjes hoor![]()
Bovendien staat deze in de "active topics" lijst en die gebruiken veel mensen. En als je 18 bent is het natuurlijk heel stoer om die kleine koters ff goed af te zeiken![]()
[..]
Heb jij al naaktpics gezien dan![]()
Eindelijk iemand die mijn typkunsten waardeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef saaw het volgende:
ik geloof dat het punt niet helemaal haar typkunsten zijn dus ik stel voor dat we ontopic verdergaan en normaal tegen elkaar doen
Eindexamen Nederlands, hypocriet hoogdravertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar he![]()
Je zult hem toch ooit kwijt moeten als ik het zo hoor dus je moet niet bang blijven voor de zelfmoord shiiszle en hem gewoon dumpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja ik weet dat ik hem moet dumpen. Maar het is wel lastig...
Vandaag belde hij me, een heel verhaal. Ik deed de laatste dagen al beetje afstandelijk enzo, dat had hij wel door. Door stress en dat erbij, raakte hij gisteren zijn zelfbeheersing kwijt. Stond hij zomaar ineens op het dak om eraf te springen. Ik vraag me echt af hoe ik bij hem beland, het is niet grappig meer. (niet dat dat het was) Echt een domme fout gemaakt, had hem beter moeten leren kennen van tevoren. We gingen pas een paar weken met elkaar om.
Je zegt net zelf dat hij op het dak stond omdat je een paar dagen een beetje afstandelijk deedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef _claudiaaa het volgende:
Tja, heb al met hem gepraat.. Ik denk dat ik het gewoon langzaam afbouw anders is het zo´n schok.
SLOTJE EROP!
ja dan is hij doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat hij op het dak stond omdat je een paar dagen een beetje afstandelijk deedals je het langzaam gaat afbouwen staat hij straks elke dag op het dak
gewoon dumpen ben je gelijk van hem af
Je moet je niet druk gaan maken om zo een stom ventjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja, hij doet het zelf niet maar die jongen in gek in zijn hoofd. Ik voel me nu ook behoorlijk gek :S
Sorryquote:
Ja die fotos heb ik er maar afgehaald, weet eigenlijk niet of ik zin heb in al die pedo's haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef mstr het volgende:
Hé, waar heb je je foto's gelaten uit je fobo?
Maar even een opmerking met betrekking tot het topic (ó wat klink ik slim)
Ik denk dat je het echt moet afwegen, maar jij hebt op zich weinig te doen met z'n zelfmoordgedrag.
Als jij er niks meer in ziet, dan moet je ermee stoppen. Klaar.
En dan vertel je hem gewoon waarom en dat hij vooral geen zelfmoord moet plegen en dat jullie goede vrienden gaan blijven (komt meestal toch niet zoveel van terecht dusja)
haha eigenlijk meer een R&P topic, maar nu dus weer een onzin topic in wording?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef fvivif het volgende:
Bier en slotjes TrlalalalalAALaA
Ik ben heul geen pedoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Ja die fotos heb ik er maar afgehaald, weet eigenlijk niet of ik zin heb in al die pedo's haha.
Ik weet nu inderdaad wel wat me te doen staat... zoals ik al zei er mag een slotje op!
meestal zijn meisjes van 16 op fok en dergelijke sites harige mannen die op jongens van die leeftijd vallenquote:
Murp is ook iets wat er tussenin zitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
meestal zijn meisjes van 16 op fok en dergelijke sites harige mannen die op jongens van die leeftijd vallen![]()
of klonen van murp
wat jammer nouquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef _claudiaaa het volgende:
Haha nou ik kan je verzekeren ik ben geen harige man die op jongens valt..![]()
Nee? toch niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef _claudiaaa het volgende:
Haha nou ik kan je verzekeren ik ben geen harige man die op jongens valt..![]()
uitmakenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef _claudiaaa het volgende:
Hee,
Ik heb sinds 3 weken een vriend, hij is heel lief en knap enzo. Alleen ik vind hem vervelend worden, eerst zag ik dat helemaal niet. Ik vind hem beetje kneuzig en zijn vrienden ook. Hij stelt zich heel anders op bij andere mensen en komt dan niet uit zijn woorden en gedraagd zich als een gangster. Ook is hij dom en maakt domme opmerkingen die me irriteren. Een paar dagen wordt ik al gek en zie hem nu maar even niet. Maar ligt dit nou aan mij of aan hem? Ik snap niet waarom ik hem eerst helemaal geweldig vond.
Het probleem is ik kan het ook niet zomaar uuitmaken want dan zal hij zoveel pijn hebben want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo... dan kan dat terugkomen. isdat daalijk mijn schuld? what tooo dooooo? x
Maar die zijn er nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef fvivif het volgende:
[..]
We moeten gewoon heel hard om een modje roepen !!
awwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Dat is jammer
Ik had nogwel zo'n mooi plaatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |