abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49608810
Hee,

Ik heb sinds 3 weken een vriend, hij is heel lief en knap enzo. Alleen ik vind hem vervelend worden, eerst zag ik dat helemaal niet. Ik vind hem beetje kneuzig en zijn vrienden ook. Hij stelt zich heel anders op bij andere mensen en komt dan niet uit zijn woorden en gedraagd zich als een gangster. Ook is hij dom en maakt domme opmerkingen die me irriteren. Een paar dagen wordt ik al gek en zie hem nu maar even niet. Maar ligt dit nou aan mij of aan hem? Ik snap niet waarom ik hem eerst helemaal geweldig vond.
Het probleem is ik kan het ook niet zomaar uuitmaken want dan zal hij zoveel pijn hebben want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo... dan kan dat terugkomen. isdat daalijk mijn schuld? what tooo dooooo? x
x.
pi_49608879
Tja hij voelt zich nu natuurlijk helemaal het mannetje nu die een vriendin heeft. Ik zou het gewoon uitmaken en dat hij daarom zelfmoord zal plegen zal wel meevallen lijkt mij
  maandag 21 mei 2007 @ 15:23:39 #3
158277 Michellll
Techno junkie
pi_49608972
je hebt gewoon een kneus uitgezocht
volgende keer even beter zoeken in de winkel
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_49609127
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
x.
pi_49609167
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef _claudiaaa het volgende:
Hee,

Ik heb sinds 3 weken een vriend, hij is heel lief en knap enzo. Alleen ik vind hem vervelend worden, eerst zag ik dat helemaal niet. Ik vind hem beetje kneuzig en zijn vrienden ook. Hij stelt zich heel anders op bij andere mensen en komt dan niet uit zijn woorden en gedraagd zich als een gangster. Ook is hij dom en maakt domme opmerkingen die me irriteren. Een paar dagen wordt ik al gek en zie hem nu maar even niet. Maar ligt dit nou aan mij of aan hem? Ik snap niet waarom ik hem eerst helemaal geweldig vond.
Het probleem is ik kan het ook niet zomaar uuitmaken want dan zal hij zoveel pijn hebben want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo... dan kan dat terugkomen. isdat daalijk mijn schuld? what tooo dooooo? x
Dumpen...

Het is ieder voor zich, en god voor de anderen
pi_49609197
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
zoals ik al zeg, dump die gast, je reputatie staat op het spel

kan je beter met vladi thuiskomen je wee ttoch
pi_49609217
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
pi_49609253
haha het is ook allemaal veel te snel gegaan joh... ik maak ook van die domme fouten als ik verliefd ben ofzo
x.
pi_49609317
Liefde maakt blind.
Nu de verliefdheid over is gewoon dumpen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_49609319
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef _claudiaaa het volgende:
haha het is ook allemaal veel te snel gegaan joh... ik maak ook van die domme fouten als ik verliefd ben ofzo
klaar, conclusie, zet em aan de kant en pap aan met een WEL leuke vent..

Slotje?
pi_49609320
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
x.
pi_49609331
slotje is goed...
x.
pi_49609350
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke kleren
pi_49609365
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
slotje is goed...
Laat me nog wel ff weten of hij moest huilen enzo via een PMetje
pi_49609402
wat is PM ?
x.
pi_49609410
Jaa ben net nieuw hier weet nixxxx .
x.
pi_49609420
dat is dat envelopje :p
pi_49609461
oohh oke haha..
x.
  maandag 21 mei 2007 @ 15:36:57 #19
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_49609472
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef VlaDje het volgende:

[..]

je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke kleren
Waarom heb je dan foto's van iemand anders in je FB?

En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_49609488
tevens mag je daar je fotos deponeren (Y)
pi_49609504
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:

[..]

En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
omdat ik zelf anoniem wil blijven
pi_49609534
quote:

[..]

pi_49609535
quote:

[..]

Tevensch komisch dat wederom iemand deze opmerking maakt die zelf geen FoBo bezit
  maandag 21 mei 2007 @ 15:47:47 #24
63576 Navane
[... of niet natuurlijk ...]
pi_49609893
kankah toch
pi_49611055
zit er toch nog over in makkelijker gezegd dan gedaan
x.
pi_49611952
Dumpen, stomme idioot die over zelfmoord begint.

En ja, volgende keer beter kijken in de winkel, er zijn zat leuke mannen ( Maar niemand zo leuk als ik ).
pi_49612973
Je komt uit drenthe, ik zie het aan je typen, serieus

Grapje, rotterdam
pi_49613055
Nee, maar je kan beter gewoon eerlijk zijn toch. Je moet niet tegen je zin met iemand verkering nemen/hebben. Ik bedoel ik neem aan dat je ook met hem zoend oid. en ook dat doe je dan tegen je zin..

En áls je het uit maakt, en hij wil van die rare taferelen uit gaan voeren.. ga dan met zijn ouders praten, die weten er mee om te gaan lijkt mij?
pi_49613480
En dan moet je later zeggen dat je m al heel lang niet meer leuk vond, kwets je m nog meer. EN DAN GAAT IE DANKZIJ JOU ZELFMOORD PLEGEN. EN JIJ BENT DAN SCHULDIG!!!

Onthoudt mijn woorden.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_49613693
Komt ie dan:

Stappos uno... Neuken en krijg baby
Stappos duo... Baby bij hem dumpen en alimentatie vangen
Stappos trios...Hem financieel aan de grond gezet en er zelf beter van geworden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')