Dumpen...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef _claudiaaa het volgende:
Hee,
Ik heb sinds 3 weken een vriend, hij is heel lief en knap enzo. Alleen ik vind hem vervelend worden, eerst zag ik dat helemaal niet. Ik vind hem beetje kneuzig en zijn vrienden ook. Hij stelt zich heel anders op bij andere mensen en komt dan niet uit zijn woorden en gedraagd zich als een gangster. Ook is hij dom en maakt domme opmerkingen die me irriteren. Een paar dagen wordt ik al gek en zie hem nu maar even niet. Maar ligt dit nou aan mij of aan hem? Ik snap niet waarom ik hem eerst helemaal geweldig vond.
Het probleem is ik kan het ook niet zomaar uuitmaken want dan zal hij zoveel pijn hebben want hij is in psygose geweest met zelfmoordacties enzo... dan kan dat terugkomen. isdat daalijk mijn schuld? what tooo dooooo? x
zoals ik al zeg, dump die gast, je reputatie staat op het spelquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef _claudiaaa het volgende:
jaa ik had niet zo snel moeten kieze maar ik vond het al gek dat die zoooooooo blij was met me enzo... ben best popi zegmaar whah en hy zei ik heb alleen lelijke gehad... Maar hij leek zó leuk. dacht dit wordt wel iets bijzonders mjaa beetje dom. Gisteren vertelde ik hem dit en hij moest alelen beetje lachen enzo hij zegt komt goed als je het maar niet uitmaakt enzo.... maar kan toch beter eerder doen dan over een tijd ?
klaar, conclusie, zet em aan de kant en pap aan met een WEL leuke vent..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:31 schreef _claudiaaa het volgende:
haha het is ook allemaal veel te snel gegaan joh... ik maak ook van die domme fouten als ik verliefd ben ofzo
je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke klerenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
Laat me nog wel ff weten of hij moest huilen enzo via een PMetjequote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
slotje is goed...
Waarom heb je dan foto's van iemand anders in je FB?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet verkering nemen met mij, want ik ben ook populair en draag leuke kleren![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom heb je dan foto's van iemand anders in je FB?
En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
En mensen moeten echt eens afleren hun klonen zo'n belachelijke manier van typen te geven, je valt echt meteen door de mand...
Tevensch komisch dat wederom iemand deze opmerking maakt die zelf geen FoBo bezitquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |