*meldt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Zie nu pas dat TS net 16 is. Kan je geen loverboy opzoeken oid![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Zie nu pas dat TS net 16 is. Kan je geen loverboy opzoeken oid![]()
Dudequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Jekoos het volgende:
Ik vind TS wel een lekker wijf, ze is best een geschikte meid voor mij
Gast, ik jou ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dudeik heb jou nog nooit met een dame zien rondparaderen hier door het durp
![]()
Jij hebt anders ook niet te klagenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:11 schreef Merovingian het volgende:
Begrijpelijk als ik jullie fotoboeken zie
Maar om TS nou een dame te noemen vind ik wel erg ver gaan
Het verschil tussen je broer en mij (en overigens ook tussen jou en mij) is dat ik niet meer achter 16 jarige meisjes aan hoef te hobbelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook niet te klagen![]()
Had zo mn broer kennen zijn![]()
Ik hoef het ook niet,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het verschil tussen je broer en mij (en overigens ook tussen jou en mij) is dat ik niet meer achter 16 jarige meisjes aan hoef te hobbelen
De passiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet,
vind het alleen mooi om te doen![]()
In jouw geval het gevoel van afgewezen worden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem,, alleen het gevoel al doet t em
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juistem,, alleen het gevoel al doet t em
Tevens deins ik van 14+ ook niet terug![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In jouw geval het gevoel van afgewezen worden?
Gefeliciteerd met je abonnement op de Playboy en de Penthousequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Goeed... ik heb meer kut gezien en bevredigd dan dat r kaassouflés lagen in de snackbar op 30 april![]()
*zucht* mensen die net doen of ze je niet snappenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je abonnement op de Playboy en de Penthouse![]()
Maar je hoeft er nou niet bij te vertellen dat je alle bladzijdes aan elkaar laat plakken![]()
*zucht* mensen die opscheppenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
*zucht* mensen die net doen of ze je niet snappen![]()
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Jekoos het volgende:
[..]
*zucht* mensen die pwnage niet grappig zijn
Je moet solliciteren voor modquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooien
Het is wel grappig hoor, ik reageer ook een keer in PUB, en meteen vliegen de hormonen van iedereen hier me om de oren: "Kijk mij! Ik heb de grootste lul! Maar ik heb de meeste kutjes gesabbeld! Nee Claudia, je moet mij hebben want ik ben de pwner van iedereen!"![]()
Vertrouw me, als jullie over een jaar of tien opgroeien zul je net zo hard om jezelf lachen als ik nu om jullie doe![]()
Nee:quote:
* Mompelt iets over herkenningquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
*zucht* mensen die denken dat "pwnage" een bestaand woord is en het te pas en te onpas in een zin gooien
Het is wel grappig hoor, ik reageer ook een keer in PUB, en meteen vliegen de hormonen van iedereen hier me om de oren: "Kijk mij! Ik heb de grootste lul! Maar ik heb de meeste kutjes gesabbeld! Nee Claudia, je moet mij hebben want ik ben de pwner van iedereen!"![]()
Vertrouw me, als jullie over een jaar of tien opgroeien zul je net zo hard om jezelf lachen als ik nu om jullie doe![]()
Verklaar je nader.quote:
Ben jij serieus 15/16 jaar??? Je klinkt als een kind van 12.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:32 schreef _claudiaaa het volgende:
nouwja ik vind die meisjes lelijk he whah. hy was het er toen wel mee eens...
maar nu gaat die ook nog een of andere mooiboy worden, eehm beetje oke ik had hem paar leuke kleren aangesmeerd nu gaat die t overdrijven
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ben jij serieus 15/16 jaar??? Je klinkt als een kind van 12.
en toch zou ik r de schuur dweilen wanneer ik de kans krijgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Volgens d'r profiel doet ze VWO... Die heeft nog veel te leren![]()
!
Ik neem d'r oudere zus wel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en toch zou ik r de schuur dweilen wanneer ik de kans krijg![]()
Pas na 3x lezen kwam ik erachter dat je het over stelten had (benen) ipv tietenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:28 schreef Candaasje het volgende:
TS, je mag dan een leuk koppie hebben en een stel mooie stelten, maar ik vraag me af wie hier nou de echte loser is...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Pas na 3x lezen kwam ik erachter dat je het over stelten had (benen) ipv tieten
o ja joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Candaasje het volgende:
Daar zit toch nog wel een heel verschil tussen
Verschilt van persoon tot persoon. Ooit weleens gehoord van platvoeten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Candaasje het volgende:
Daar zit toch nog wel een heel verschil tussen
Ja op zich was het toch wel een leuke tijd hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel. Vroegah toen AR nog een lief klein pubertje was![]()
Hij is pas net 21 hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja op zich was het toch wel een leuke tijd he![]()
Dan mag ik hopen dat hij zijn puberteit al enige jaren achter zich heeft gelatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |