Zeur niet. De AH is keidichtbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Frazz het volgende:
Ja doe ook eens voor mij. Ik moet ook nog en heb geen zin.
Groen! Groen! Groen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor nu in m'n hoofd dat deuntje van Lingo
Dat gaat er even niet meer uit![]()
![]()
frazzbank?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Frazz het volgende:
Dan moet ik van mn bank af komen!
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knalquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik hoorde in Heusdenhout ook net een enorme knal
Goh. Vreemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
Ik heb helemaal niks gehoordquote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
komt door al dat asbestquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Avans is soundproof.
In dat oude gebouw wel ja.quote:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?quote:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde net een keiharde knal in de Heuvel. Iemand enig idee wat het was?
Nieuwbouw?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?
Aliens are taking over.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef Dalamar het volgende:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...
Morgen lezen we het in de krant.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben toch wel erg nieuwsgierif wat die knal dan wel niet was nu
naief?quote:
Positief denkend.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
naief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |