dat is weer iets voor onze Solingjanquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:08 schreef m@x het volgende:
Deze klusnitwit gaat morgen proberen een aantal meubeltjes op te knappen (dat is een klein klusje, toch?). Het gaat om een houten tafeltje en een houten kinderbed. Het tafeltje is wit geverfd maar zit vol krassen en afgebladderde verf. Het moet weer mooi glanzend wit worden. Het kinderbedje is nu blauw gebeitst en zou ook mooi strak en glanzend wit moeten worden. Nu had ik zelf wel bedacht dat daar schuren, gronden en lakken aan te pas zou moeten komen, maar kan iemand mij aan een simpele handleiding helpen. Oftewel: hoe begin ik? In welke volgorde moet het, welke materialen kan ik het beste gebruiken, etc
nee niet ech...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:15 schreef becky27 het volgende:
shit zeg!! het schiet bij jou boven niet echt op he!
hee ja sklopt, daar staan wat maaksels van me , post jij daar ook ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:44 schreef AnneX het volgende:
Mooie oplossing voor de kralen voorraad hoor Charisma !
Heb je nu alle laden vol met spul?
Wel vroeg ik mij af, of een volle (zware) kast op wieltjes de vloer niet beschadigt?
Bij de watjes zie ik dat je mooie dingen maakt !
hoe noem je mij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Charisma het volgende:
Glurb- idd een mooie manier om alles weg te bergen , de lades zijn nog niet ingericht , in het weekend ga ik verder met de latjes
wordt wel blank lakken denk ik, ik ga vandaag naar de fixet en haal spullenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef error_404 het volgende:
Zo te zien is hij gepolitoerd, dus kun je met pure alcohol de politoer erafhalen. Verf komt dan ook meteen mee, aangezien dit op de politoer zit.
opnieuw politoeren is het mooiste, maar een enorme takkeklus, moet je liefhebber voor zijn. Anders blank lakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |