Mijn invasie verliep vergelijkbaar, alleen via Cardiff. Cardiff is een provincie zonder strand en daarom wordt het niet verdedigd door de Engelsen, maar ze hebben wel een haven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik blokkeerde het kanaal voor Engels militair en civiele scheepsvaart en voer met mijn transports naar plymouth.. Daar viel ik aan ( vele divisies uitgerust met engineer , AT, TD en artillery ) en tegelijkertijd landde de 4 airborne divisies op plymouth. Hier kreeg ik toegang en van daaruit was Engeland zo'n eitje, ik denk in een week veroverd. Ik verplaatste mijn luchtvloot boven Engeland vernietigde al de resterende vliegtuigen, liet mijn luchttransport komen, pakte de airborne divisies op, liet ze daarop landen op Belfast en aangrenzende provincie en Engeland is van mij
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:36 schreef chingching105 het volgende:
Verraden door de Belgen![]()
België had ook de oorlog aan Rusland verklaard en omdat ik niet in oorlog met Belgie was, waren zij niet in de alliencie gestapt met Engeland en kornuiten. Mijn militaire macht in Frankrijk was niet zo groot. Het meeste zat in Rusland.
Zonder reden stapte Belgie uiteindelijk wel in de alliancie met Engeland en hadden ze een reden om mij aan te vallen. De gevolgen zijn groot
[afbeelding]
Eerder kansloosquote:
Oeh je eerste keerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Eerder kansloosMaar gelukkig opgelost via het paradox forum
Morgen maar eens kijken of het wat is
Damn, ben net een uurtje zoet geweest, maar volgens mij heb ik nog geen 5% van de opties benutquote:
Allebeiquote:Op zondag 24 juni 2007 15:20 schreef Haijo het volgende:
Ik begrijp het even niet, is dit spel off-line of online? En hoe heb ik hier nog nooit van gehoord?! Ff in de winkel kijken dan...
Hoe heb jij oostenrijk kunnen annexeren zonder oorlog?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef Pumatje het volgende:
[afbeelding]
Zo, Zweden wordt nu binnengevallen, dit gebeurd met erg weinig troepen aangezien ik tijdens mijn campagne het volgende nieuws kreeg :
Yougoslavia wants to be in your alliance!
accept
2 dagen later
Interveniance in yougoslavia.. want to invade yougoslavia or don't mind it.
:} 2 dagen ... mafketels.
en ik kreeg
Soviet union declares WAR!
Dus hop al mijn super troepen naar de grens in Rusland..
gelukkig had ik er al rekening mee gehouden en was de gehele grens met de SU volgebouwd met land fortifications, vliegbasissen en de radar en rocket stations komen eraan.
Mijn geallieerden zijn inmiddels een langerlijstje
Duitsland
Roemenie
Bulgarije
Hongarije
Portugal
Vichy France
Spanje
Italië
Foei foeiquote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Hoe heb jij oostenrijk kunnen annexeren zonder oorlog?
Ik ben geen allianceleaderquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef Aufruhr het volgende:
Rave_NL, heb je spanje niet bij jouw kamp kunnen krijgen?
Ik vermoed dat Japan je zal aanvallen met transport ships in Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |