quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef DeHovenier het volgende:[..]
Wat bedoel je hiermee? Dingen researchen in de TechnologyTab? Linksboven, centraal en rechtsboven
![]()
En Keulen zie ik niet in het lijstje staan van de Duitse provincies.
Bij het gedeelte waar je in nieuwe technologiën kunt investeren kun je ook de industrie-techtree uitbreiden. Linksbovenin heb je dan 2 x 3 techs, die volgens mij uitkomen op production planning en production controle, deze zorgen ervoor dat je Industrial Capacity toenemen en dus meer IC-punten krijgt om te spenderen.
"in het midden" bedoel ik de agriculure mee, 4x1 techs waarmee je je manpowergroei laat toenemen, ook niet onbelangrijk dunkt mij.
En rechts heb je de computingtechs, 3x1 met bij elke 2 extra opties, concentreer je voorlopig om basic computing, improved comp en advanced comp, waarmee je researchmodifier toeneemt en dus dezelfde techs in minder tijd kunt researchen.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef santax het volgende:[..]
Als je begint met Duitsland, plaats verplaats dan troepen naar Cologne, keulen staat inderdaad niet op de kaart. Het is cologne en ligt bij Aken.
Dat zeg ik, ik zeg gewoon keulen ipv cologne, net als berlijn ipv berlin en münchen ipv münich.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef Pumatje het volgende:pfff ik zie het nut nooit in van investeren in een luchtvloot, alhoewel dat bij duitsland wel belangrijk is/zal zijn. kan iemand me daar het nut en de voordelen van vertellen, schiet niet op die bombardementen
1. Fighters/interceptors verhinderd de vijand jouw grondgebied te bombarderen, en daarmee troepen, industrie, voorraden en soms zelfs gehele vloten vernietigen.
2. Strategic Bombers kunnen hetzelfde doen bij de vijand, en zo hun industrie/infrastructuur/vliegvelden/havens lam leggen.
3. Transportplanes kunnen paratroopers droppen in vijandelijk gebied, en tevens afgesneden troepen blijven bevoorraden (à la de luchtbrug naar West-Berlijn)
4. Navalbombers kunnen complete varende vloten kapotbombarderen, al maak ik hier bijna nooit gebruik van.
En misschien nog wel het handigste van allemaal:
5. Close Air Support (duikbommenwerpers) kunnen troepen compleet wegvagen, maar ik gebruik ze het liefst in combinatie met een grondmanoeuvre, waarbij de tegenstanders organisatie weg wordt gevaagd door de CAS dmv interdiction, en kunnen jouw tanks gemakkelijk over hun heen walsen.
quote:
Zegt u het maar.
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip