Is dit niet gewoon het origineel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Mattiee het volgende:
Ik kwam net langs out of space van the prodigy en nou vraag ik me af van wie het originele nr is... iemand?
Out of Space is de vijfde single van de Britse band The Prodigy die uitkwam in November 1992. Deze single is de grote doorbraak in Nederland. Het nummer wist de derde positie in de Nederlandse Top 40 te bereiken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Mattiee het volgende:
Ik kwam net langs out of space van the prodigy en nou vraag ik me af van wie het originele nr is... iemand?
Iemand?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef Pascal86 het volgende:
Weet iemand hoe het stukje hoort wat je hoort nadat neo heeft gevochten met smith
http://www.youtube.com/watch?v=Qcp4Y5v2eGU&mode=related&search= na dit stukje hoor je het als zijn lichaam wordt wegehaald
Alvast bedankt.
Mijn excuus, foutje.. Weet iemand dan de naam, of ook maar een manier om deze te vinden? Of een term voor zonder zang, of wat dan ook? Ik wil hem zo graagquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef s1mon het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje het nummer Talk show host van Radiohead, maar dan zonder de zang. Deze is volgens mij onder andere in het DVD menu van de moderne versie van Romeo & Juliet te horen. Weet iemand of dit als mp3 te vinden is?
Daar gebruiken ze toch meestal 'karaoke' voor?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef s1mon het volgende:
Of een term voor zonder zang, of wat dan ook?
'instrumental'?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef s1mon het volgende:
[..]
Mijn excuus, foutje.. Weet iemand dan de naam, of ook maar een manier om deze te vinden? Of een term voor zonder zang, of wat dan ook? Ik wil hem zo graag![]()
Hier nogmaals mijn vraag:
[..]
'Radio Gaga' komt er volgens mij ook in voor, maar die zoek je zeker nietquote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
*downloadtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Radia Gaga' komt er volgens mij ook in voor, maar die zoek je zeker niet![]()
Tomcraft - Lonelinessquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef n8 het volgende:
hellup!!!
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:
volgens mij is t een remix van een nummer van 'loneliness' ....
...plz iemand, want ik heb echt geen enkel benul![]()
Geen dankquote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef n8 het volgende:
hulde!!
Update: Ook vandaag herhaald. Weet iemand al wat?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Luigi_ het volgende:
René Froger die gisteren bij mooi weer de leeuw een (nederlandstalig) nummer zong. Iemand enig iddee?
Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Electrobounce Mix)quote:Opzondag 27 mei 2007 22:36schreef kanya het volgende:
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een soort trance-achtig nummer waarin een vrouw het volgende zingt:
And if you only knew
just how much the sun needs you
to lighten up the sky
you would be surprised
link brengt je wel naar de site, maar de video doet het niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:39 schreef Aneurism het volgende:
Wie is de band en het nummer van dit filmpje?
http://www.kanaaltwee.be/traggerhippy_2006/videos.php?clipid=516&seasonid=12
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Update: Ook vandaag herhaald. Weet iemand al wat?
Bronquote:Mooi weer de Leeuw 26 mei 2007
[..]
- De jury van de Waardse rund kookwedstrijd bestond uit topkok Cees Helder, slager Gert Kraan en Paul.
De wedstrijd werd gewonnen door Alex Neto van restaurant de Viersprong te 's Gravenzande. De andere deelnemers waren: Jeroen van Egmond van restaurant de Sniep te Zoetermeer en Huub de Bruijn van Eet en Proeflokaaltje De Kurk te Delft.
- Rene Froger zong het nummer Twijfel.
- Zangeres Kim zong het nummer Summertime.
Gianna Naninni - Meravigliosa Creaturaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef sbientje het volgende:
Ik zoek ook wat! van tvreclames.nl word ik vanavond niet erg blij, en ook bij ster.nl kan ik m niet vinden...
De site van Fiat ook niet, dus mijn hoop is gevestigd op FOK!;)
Het liedje achter de Fiat Bravo reclame (die rode auto)
het is een italiaans nummer, gezongen door een vrouw
hopelijk weet iemand meer:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |