Misschien helpt deze site je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef floris.sp het volgende:
Het nummer wat toenet op veronica in criminal minds werd gedraaid. Het was bij die brand in dat huis. was rond half 10. Wie weet het alvast bedankt.
Stevie Wonder - Very Superstitiousquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Superstition- Stevie Wonderquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Ik zou het nu wel willen weten. :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Nee, dat nummer is het niet. Het heeft een traag tempo, en dan komen er op een geven moment hey's of een ander kreetje. Ik zit nu met Shoop van whitney Houston in mijn hoofd, en van dat geshoop had het wel iets weg, alleen is dit nummer veel beter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef bartrid het volgende:
Hallo, 2 minuten....
Amerie - take control misschien?
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Thelonious het volgende:
Het moet wel in de top 40 ofzo staan want ik hoorde het op Q.
Heb al een paar titels gedownload uit die lijst, maar om nou al die bagger te moeten aanhoren gaat ook wat ver. Dit pareltje is genoeg.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?
Rihanna - Umbrella misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Ja, dat is 'm!!!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm!!!
Hartelijk dank allemaal voor de moeite!!
Thanks D.Rose!!!
![]()
Kim Hoorweg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Hoe heet dat 14 jarige meisje dat "Summertime" zingt en ook op het North Sea Jazz Festival zal optreden ook al weer? Ik hoor het nummer vaak op Radio 1 en het klinkt echt geweldig maar ik vergeet steeds haar naam
Ja dat is em! Dankuquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:48 schreef snivoos het volgende:
Manau - Tribu de Dana
http://www.youtube.com/watch?v=_n6q80lablM
Manau - La Tribu De Danaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Najir het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij komt ie ergens uit 1995 ofzo, maar ik hoorde hem net weer bij de kapper. Het is een Frans nummer, volgens mij van 3 mannen, die gaan rappen en in het refrein een beetje zingen. De videoclip is volgens mij gemaakt bij een kasteel, als ik me niet vergis. Iemand die iets weet?![]()
Jordy Lishious - Rawquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef Frenky-boy het volgende:
kent iemand dit nummer;
http://www.pinksterpar-t.nl/
Houseachtig wat op de achtergrond wordt gedraaid...danke
das snelquote:
enya-Boadiceaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef floris.sp het volgende:
Het nummer wat toenet op veronica in criminal minds werd gedraaid. Het was bij die brand in dat huis. was rond half 10. Wie weet het alvast bedankt.
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:34 schreef Doodkapje het volgende:
Hellluuuupp:'(
Ik loop stage in Japan en volgende week is mijn laatste week. Als cadeautje voor mijn begeleider wil ik dus een CD geven van een Nederlandse artiest. Nou houdt hij van Techno... ik vroeg of hij voorbeelden kon geven, want ik weet bijna niks van Techno en hij noemde Scooter...}:|Nou ja, dat is dus Duits, geen Nederlands... Wat is nou Nederlandse techno en van welke artiesten kan je tegenwoordig nog een cd krijgen?
Mijn vriendin komt volgende week naar Japan en ik zou het haar graag mee laten nemen.
BVD!^O^
Trance toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?
Hier een lijst van techno artiesten.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Techno#Belangrijkste_artiesten
Is Benny Nederlands dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Trance toch?
Benny benassi is wel techno.
[..]
Hier een lijst van techno artiesten.
Ja kijk,... dat weet ik dus ook niet... de één zegt dan weer trance... maar volgens mij trap ik op heel wat zieltjes als ik zeg dat dat hetzelfde klinkt als techno...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja kijk,... dat weet ik dus ook niet... de één zegt dan weer trance... maar volgens mij trap ik op heel wat zieltjes als ik zeg dat dat hetzelfde klinkt als techno...:X
Ik ken 95% van die lijst heul niequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Trance toch?
Benny benassi is wel techno.
[..]
Hier een lijst van techno artiesten.
Make My Day - C-Mon & Kypski & Pete Philly?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:52 schreef Fokked het volgende:
Ik zoek het nummer van die laatste 3FM reclame.
Het gaat zo: "Oh what a beautiful day!"
DJ Peter Project - New Yorkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?
Nee dat is hem niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:53 schreef donroyco het volgende:
[Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?]
DJ Peter Project - New York
Alex Gaudino ft Crystal Waters - Destination Calabriaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Ronalld het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt bij de reclame van "De Grote Beurt" op Veronica. Iets met een sjiek toffe trompet en bass erbij. Soort van Hardstyle? Not sure. Maar goed. Bijvoorbaat dank.
Mijn dank is heul groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Alex Gaudino ft Crystal Waters - Destination Calabria
Nee, het origineel is Rune - Calabria. Nóg beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:42 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Mijn dank is heul groot.![]()
Edit: Ah, het origineel is Drunken Monkey met Calabria. Much better.![]()
Is er dan niks meer origineel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:05 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nee, het origineel is Rune - Calabria. Nóg beter.
The Highstreet Allstars - Rock That Beatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?
Debbie Gibson - only in my dreamsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee die is het niet:(
Is echt een old school rave nummer...
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb maar weinig info maar:')
Volgens mij zong die iets over Amerika en was t iets punkrocksachtigs?:DVolgens mij best bekend ook:Y
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?
Is het america van Raizorlight?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dus:D
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Even downenB-). Of eh, even heel snel kopen:+
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaaaa*O*Wat goed van je met zo weinig info_O-
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
Hmmz dit is echt hardcore of niet ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:27 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:32 schreef zomer000 het volgende:
hallo,
Weet iemand hoe het nummer heet met daarin Jolly jolly (of anders geschreven). Dit nummer wordt vaak gedraaid
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?
Kan je ook geen muzieksoort noemen? Jazzy, pop, rock, wat anders?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.
Dat is hem. Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
Late reactie, maar dat is Faithless - The Man In Youquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef kaassouffle het volgende:
Weet iemand welk nummer er onder dit filmpje zit?
http://www.youtube.com/watch?v=12-O2FaiNTo
Het is de promo voor EO-programma "Knevel & van den Brink" (ook de leader?)
Toto schreef het origineelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Howie day of toto?
Weet iemand hoe dit lied heet ?
Alvast bedankt
Marcus Levin - 2 Take Me Away ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Toto
Alvast bedankt
can i play with madness - Iron Maidenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Stpan het volgende:
Heel irritant, het is megamakkelijk te googlen als je de simpele tekst onthoud, maar vergeten op te schrijven:
De laatste Sony Camcorder reclame, met al die blije kleurtjes, en een Iron Maiden(-achtig?) nummer.
Who can help me?
(als de tekst niet het woord 'play' en Iron Maiden niet bij Sony onder contract stond zou het iets makkelijker googlen zijn:'))
You're welcomequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het simpel was:PNiet te min, enorm veel bedankjes voor het snelle antwoord!*O*
Jojo - Anythingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Toto
Alvast bedankt
bedankt!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Late reactie, maar dat is Faithless - The Man In You
Schaamteloze kickquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:11 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz dit is echt hardcore of niet ??
Dat nummer wat ik bedoel is geen hardcore...
Volgens mij is het nummer wat ik bedoel een "cover" van dat nummer van Debbie Gibson, dit is het refrein:
No, only in my dreams
As real as it may seem
It was only in my dreams
Ik weet zeker dat jullie het kennen...
Maar van wie is het ?
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef koeii het volgende:
Whahahawhahaa, i love you baby. En dat dat whaa stukje klinkt een beetje alsof de zanger zijn tong inslikt, zeg maar
The Original - I Love You Baby ?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje. Als ik het me goed herinnern is het een beetje jaren 90 house nummertje, met daarin de tekst:
Whahahawhahaa, i love you baby. En dat dat whaa stukje klinkt een beetje alsof de zanger zijn tong inslikt, zeg maar
Killing Joke - Love like bloodquote:Op zondag 27 mei 2007 12:31 schreef Waxxer het volgende:
Hij werd laatst nog gebruikt in de leader van een uitzending van Peterrrr Rrrr. de Vrrries, weet iemand de arties/titel? Is jaren '80 en een erg bekend nummer, maar ik kom er niet op...
Hier een linkje, dan hoef ik de klanken niet in woorden uit te drukken...*klik*
Alvast bedankt!
Come clean van Hilary Duff?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:07 schreef MissLuna het volgende:
Hmm, kan nu even niet op een nummer komen. Het is een tijdje de intro geweest van de serie Laguna Beach op MTV en van de week hoorde ik het ook bij Pimp My Ride. ().
Het is een veelgebruikt instrumentaal nummer met "bliepjes" en het ligt echt op het puntje van m'n tong. Hij is al vaker aan bod gekomen, dus wie weet welk nummer ik bedoel?
Hilary Duff - Come Cleanquote:Op zondag 27 mei 2007 15:07 schreef MissLuna het volgende:
Hmm, kan nu even niet op een nummer komen. Het is een tijdje de intro geweest van de serie Laguna Beach op MTV en van de week hoorde ik het ook bij Pimp My Ride. ().
Het is een veelgebruikt instrumentaal nummer met "bliepjes" en het ligt echt op het puntje van m'n tong. Hij is al vaker aan bod gekomen, dus wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:
Nee, dat is de themesong, die had ik zelf al gegoogled.quote:
Lees de OP eensquote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef s1mon het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje het nummer Talk show host van Radiohead, maar dan zonder de zang. Deze is volgens mij onder andere in het DVD menu van de moderne versie van Romeo & Juliet te horen. Weet iemand of dit als mp3 te vinden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |