quote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek de naam van de remix van "The Taste Of Summer" van Sonic Inc. uit 2001, hij was pas op radio 538.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef Koepert het volgende:
FF snel vraagje...
Gisteren in de kroeg een soort instrumentale "fluit/neurie" versie van dat nummer van Nelly Furtado gehoord, beetje meer Dance/Trance achtig ook.. Iemand die weet wat ik bedoel en hoe dat nummer heet??
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef Virus3000 het volgende:
Hallo,
ik zoek dit liedje eigenlijk: (heb filmpje ervan opgenomen in discotheek)
http://www.youtube.com/watch?v=k3WQVBflmi0
is een volgens mij wat ouder trance liedje.
Iemand enig idee?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef Camplo het volgende:
Hardstyle nummer waar op eens een soort opera zang in komt... begeleid met piano.
Niet echt opera stijl maar een vrouw die zingt.
Heel duidelijke gearticuleerd en begeleid met piano.
Kwam veel voor in livesets ben ff de naam kwijt, anyone?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef Sannelie het volgende:
Ik was zat. uit en er was een hele gave remix van put your hands up met rampeneren er doorheen..
Weet iemand hoe deze remix echt heet? Want ik kan m niet vinden
Ali P Ft. Remsie & TJ - Rampeneren in Detroit???quote:Op maandag 21 mei 2007 13:07 schreef Sannelie het volgende:
Ik was zat. uit en er was een hele gave remix van put your hands up met rampeneren er doorheen..
Weet iemand hoe deze remix echt heet? Want ik kan m niet vinden
OMG!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ali P Ft. Remsie & TJ - Rampeneren in Detroit???
Rechtsklik - opslaan als
The Jumpmasters - Taste of Summerquote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek de naam van de remix van "The Taste Of Summer" van Sonic Inc. uit 2001, hij was pas op radio 538.
quote:Well it's confy musical dingle
Groove Armada, featuring Stush and Red Rat, of course
Dip and galang (galang = go along)
Dip and stand up
Quite the basic
It wont dance more though
Dip, galang, stand up
Every man in the world light up [bridge]
So they just dip [GET DOWN GET DOWN]
Galang [FEEL]
Stand up [GET DOWN GET DOWN]
Every man in the world light up [chorus
Girls all stand up and watch me
They want their sushi
Move and try looking bushy
And I miss you, they just cut me
May have big booty
They are sweet like tutti frutti
Lips feel just like cherry
Angels and thats why I'm screeching
What I wait among the pressure
Jump and sing for lure a pedon
Body freeze and I pitch you up
Then boy, easy flick her off
Cause of this some girls get envy
Even then try mess up your party
Love, but be warned if you beat me
There is no need to compete
[chorus] 2x
So me I chill in the VIP suite
See my DJ playing my beat
Every newscast adverting me
The dancefloor is where we will meet
All over the world, they're feeling
Is so sweet, MIB
Pop Style, well I'm free
All jealousy, is for me
Their contribution fell on the finite
Why you're smiling? Cause of my defeat
Left all the love alit by the magic
Then when I boom, then when I freak
Find my commotions gone through my teeth
Working the last of style for a beat
Bow now break to be the elite
Jealousy I'll be nice and sweet
[chorus]2x
[bridge]
[chorus]2x
Die was in het vorige topic al beantwoordquote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
The Jumpmasters - Taste of Summer
Zelf vind ik hem erg cheap gemaakt, iets een "jump" beatje eronder en klaar, maargoed, dat is hem
Op herhaling + toevoeging +Tvpquote:GisterenZaterdag in de kroeg een soort instrumentale "fluit/neurie" versie van dat nummer van Nelly Furtado (Met Timbaland, alleen nu ben ik ff kwijt of t Nelly Furtado ft Timbaland-nummer is (Say it Right dus) of Timbaland ft Nelly Furtado & Justin Timberlake - Give it to me) gehoord, beetje meer Dance/Trance achtig ook.. Iemand die weet wat ik bedoel en hoe dat nummer heet??
Door de Freemasons bedoel je denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef tho_Omas het volgende:
Remix van Beyoncé & Shakira's Beautiful Liar anyone?
YouTubequote:Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef tho_Omas het volgende:
Remix van Beyoncé & Shakira's Beautiful Liar anyone?
Waarom stond die dan nog in de 2e post? bovenaan maargoed, boeiend..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die was in het vorige topic al beantwoordtevens voorzichtigaan posten
Daniele Mondello - Commander?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:31 schreef Camplo het volgende:
Hardstyle nummer waar op eens een soort opera zang in komt... begeleid met piano.
Niet echt opera stijl maar een vrouw die zingt.
Heel duidelijke gearticuleerd en begeleid met piano.
Kwam veel voor in livesets ben ff de naam kwijt, anyone?
Omdat ik in het vorige deel de vraag wel zag staan, maar het antwoord erop nietquote:Op maandag 21 mei 2007 14:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Waarom stond die dan nog in de 2e 1e post? bovenaan maargoed, boeiend..
Toto - Africaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Sannelie het volgende:
Jojo anything. In dit lied zit een deuntje van een liedje van vroeger.. iets met africa zoiets... weet iemand welke ik bedoel?
Hoe laat ongeveer, want dan kan je hem hier http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm wel terug vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef Silaz het volgende:
Hmm, ik zoek dus hal heeel lang eeen nummer, van een vrouwelijke artiest en die zingt een liedje met als refrein: ( klopt niet helemaal geloof ik maar zo klonk het iig, )
Drains/Dreams Kan come through, lookin at my....?
Hij was vanmiddag nog wel op 3fm; voor het nummer John Legend - P.D.A. (We Just Don't Care)
Vast Gymclass Heroes - Cupid's chokeholdquote:Op maandag 21 mei 2007 17:15 schreef Onverlaatje het volgende:
Help ik zoek een nr.
Het begint met (inclusief noten):
Papaa papa pa papaa papa pa.
D E D E D C D C D D
G B G B B G A G A A
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef DennieXL het volgende:
Leuk filmpje, leuk liedje.
Maar welk liedje?
Wilde gok: Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef Chrishop het volgende:
Ok ik zoek een nummer wat het midden houd tussen Drum 'n Bass en hardcore. Het lijkt telkens alsof de plaat skipped en overslaat en dr zitten allemaal laser geluidjes in. Ik hoop oprecht dat iemand weet welke plaat ik bedoel.
Geen idee van wie dat nummer is, maar dat wijf in zwart-wit gekleed is zo gek als 10 deuren !quote:Op maandag 21 mei 2007 18:20 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi!
Ik zoek het nummer wat onder dit filmpje gespeeld wordt (begint bij 00:15 seconde):
http://www.youtube.com/watch?v=WQCLHpB5XaA&mode=related&search=
Het is een soort van lounge muziekje met de tekst: "I'm a very stylish girl" (dus niet dat rap lied)
Iemand een idee?
(al gevonden: Dimitri From Paris - Une Very Stylish Fille)
Bedankt maar, komt nieteens in de buurt je moet het je veel raller voorstellen, super snel en echt skips en breaks in de muziek.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wilde gok: Les Rhythmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)
Van de gouden kooi ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geen idee van wie dat nummer is, maar dat wijf in zwart-wit gekleed is zo gek als 10 deuren !![]()
Waar is dit van, DGK?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek allerlei dance-achtige nummers met reggae invloeden (geen dancehall).
zoals Steff Da Campo - Candyman.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Of je leest de OP...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:44 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek allerlei dance-achtige nummers met reggae invloeden (geen dancehall).
zoals Steff Da Campo - Candyman.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ach, mierenneukerij. Maarja, dan open ik wel een topic.
'What shall we do with a drunken sailor?"quote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het origineel hiervan. Ben die titel gewoon uit m'n kop kwijt geraakt![]()
(Dus niet dj Peter Project - new york)
dankequote:Op maandag 21 mei 2007 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'What shall we do with a drunken sailor?"
kan je de mp3's ergens uploaden? Ik krijg ActiveX-errors.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef Cue het volgende:
Wie zou me weer kunnen helpen![]()
http://web.mac.com/pdiele(...)91-7C4902242438.html
M'n collega snapt nog niet hoe ik toch steeds aan de antwoorden kom!
Bedankt alvast voor de hulp!
Manic Street Preachers & Nina Persson - Your Love Alone Is Not Enoughquote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Ja-Ik het volgende:
ik zoek een nummer:
in de videoclip zie je een vrouwenband en een mannenband en die zingen "tegen elkaar" daarna verschuiven ze het podium en staan ze naast elkaar..
weet niet of iemand weet welk ik bedoel maar iig bedankt
Gwen Stefani ft. Akon - The Sweet Escape?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:15 schreef Game_Error het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste tijd nogal vaak in de wat drukkere kroegen hoor, helaas onhoud ik de songtext (voor zover ie er in zit) niet, maar er word een heleboel wohoo gezongen, misschien dat iemand hem kent? (het is niet song2 van blur)
Fragment 2: Steely Dan - The Fez (intro lijkt als 2 druppels water op 'I know where it's at' van All Saints btw)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef Cue het volgende:
ah ja dat is emquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Manic Street Preachers & Nina Persson - Your Love Alone Is Not Enough
De man op de foto is trouwens Donald Fagenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef Cue het volgende:
...en met de voorzet van Chatgirl zal het solonummer wel I.G.Y. zijn van het album The Nightfly. Anders New Frontierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef Cue het volgende:
dat is hemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gwen Stefani ft. Akon - The Sweet Escape?
Ik moet daarbij aan Aaron Carter - I want Candy denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef carpediem23 het volgende: i want candyyyy......Lekker duidelijk dus! (ahum)
KRS-One - Sound of da police?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef Opgeduveld het volgende:
Ik was laatst in de &zo in groningen en toen hoorde ik dit nummer,
woop woop, it's the sound of da police, woop woop, it' s the sound of da beast... heb ik net in a capella gehoord onder zdarlight... van wie is dit nummer?
er zat een lekker beat onder en was een heerlijk nummer!
Christophe Beck - Close your eyes ik dacht eerst dat het ' telkens weer' wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie o wie weet de titel van dit nummer?--http://www.youtube.com/watch?v=KmuvFprqU8k
Bedankt, iemand stuurde mij een mailtje en vroeg naar dat nummer.Het lijkt inderdaad een beetje op dat nummer van Willeke Alberti.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Christophe Beck - Close your eyes ik dacht eerst dat het ' telkens weer' was
Born To Funk - S.O.D.P.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef Opgeduveld het volgende:
[..]
Dat is wel het refrein, is hier ook een remix van of een DJ versie??
Het heet: Danny de Munk - ik voel me zo verdomd alleen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:58 schreef Luigi_ het volgende:
Ik zag net een optreden van Danny de Munk bij de musicalawards, hij zong Ciske de Rat. Heeft iemand dit nummer ? Dit vond ik echt heel goed
Het origineel ken ik welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het heet: Danny de Munk - ik voel me zo verdomd alleen.
En we doen hier niet warez request, check de OP
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education dacht ik.. of anders Shapeshifters - Lola's Themequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Black-Hole het volgende:
Welk nummer hoor je nu als intro/leader bij Jensen?
Die eerste is het sowieso niet, ik ga eens op zoek naar die andere. Bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef donroyco het volgende:
Eric Prydz vs. Floyd - Proper Education dacht ik.. of anders Shapeshifters - Lola's Theme
Cuequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:33 schreef Cue het volgende:
back to basic van de shapeshifters.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die eerste is het sowieso niet, ik ga eens op zoek naar die andere. Bedankt![]()
Edit: Lola's theme was het intro, nu is het een ander nummer. Wel in hetzelfde straatje zeg maar.
Ik ken het liedje niet, maar geheel offtopic: wat slordig dat ze Miryanna de ene keer met één n en de tweede keer met dubbel-n spellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef kaassouffle het volgende:
Het is de promo voor EO-programma "Knevel & van den Brink" (ook de leader?)
Booty Luv - Boogie 2Nitequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Black-Hole het volgende:
Welk nummer hoor je nu als intro/leader bij Jensen?
Whoeoe na wat zoeken met google heb ik de foto al gevonden... dat isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Cue het volgende:
Haha ik pis bijna in m'n broek
Wie kan me hier mee helpen... Hopelijk kan ik morgen kantoor binnen stappen met het antwoord
Zelf heb ik namelijk echt GEEEN idee
http://web.mac.com/pdiele(...)2D-1A9FD5ADFCA3.html
P.s. overigens... die getuigen dat slaat niet ok FOKHij denkt dat ik het antwoord van een andere collega heb
Ik kan ze hier niet beluisteren helaas...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Cue het volgende:
[..]
Whoeoe na wat zoeken met google heb ik de foto al gevonden... dat is
Stevie Ray Vaughan
Wie kan me nog helpen met de fragmenten
Fragment 1 heb ik na wat luisteren ook gevonden--> Couldn't Stand The Weather
nu alleen fragment 2 nog :S
Ik ga het vanavond eens opzoeken, denk wel dat dit hem isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef DennieXL het volgende:
Booty Luv - Boogie 2Nite
Als je het nummer bedoelt waarmee de gasten opkomen.
Het nummer dat op negen minuten bezig is, is iig The Cure - A Forestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Het nummer op 8 minuten : http://icecast.netmasteri(...)_eindhoven_1.mp3.m3u
Snap! - The Powerquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef L.Mo het volgende:
Ik zoek het nummer dat Johnny en Willie in de auto hebben draaien als ze aan komen rijden:
http://youtube.com/watch?v=SlxzHPTRht4
Als het een bestaand nummer is...
Misschien helpt deze site je welquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef floris.sp het volgende:
Het nummer wat toenet op veronica in criminal minds werd gedraaid. Het was bij die brand in dat huis. was rond half 10. Wie weet het alvast bedankt.
Stevie Wonder - Very Superstitiousquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Superstition- Stevie Wonderquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef MusicFan het volgende:
Weet iemand ook waar dit fragmentje van is?
Dankuwel
Ik zou het nu wel willen weten. :pquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Nee, dat nummer is het niet. Het heeft een traag tempo, en dan komen er op een geven moment hey's of een ander kreetje. Ik zit nu met Shoop van whitney Houston in mijn hoofd, en van dat geshoop had het wel iets weg, alleen is dit nummer veel beter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef bartrid het volgende:
Hallo, 2 minuten....
Amerie - take control misschien?
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Thelonious het volgende:
Het moet wel in de top 40 ofzo staan want ik hoorde het op Q.
Heb al een paar titels gedownload uit die lijst, maar om nou al die bagger te moeten aanhoren gaat ook wat ver. Dit pareltje is genoeg.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gwen Stefani Ft. Akon - The Sweet Escape misschien?
Rihanna - Umbrella misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ik sinds een paar dagen op Q FM hoor? Het is een R&b-achtig nummer van een zangeres met steeds van die kreetjes als Hey ofzo?
Ja, dat is 'm!!!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm!!!
Hartelijk dank allemaal voor de moeite!!
Thanks D.Rose!!!
![]()
Kim Hoorweg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Hoe heet dat 14 jarige meisje dat "Summertime" zingt en ook op het North Sea Jazz Festival zal optreden ook al weer? Ik hoor het nummer vaak op Radio 1 en het klinkt echt geweldig maar ik vergeet steeds haar naam
Ja dat is em! Dankuquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:48 schreef snivoos het volgende:
Manau - Tribu de Dana
http://www.youtube.com/watch?v=_n6q80lablM
Manau - La Tribu De Danaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Najir het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij komt ie ergens uit 1995 ofzo, maar ik hoorde hem net weer bij de kapper. Het is een Frans nummer, volgens mij van 3 mannen, die gaan rappen en in het refrein een beetje zingen. De videoclip is volgens mij gemaakt bij een kasteel, als ik me niet vergis. Iemand die iets weet?![]()
Jordy Lishious - Rawquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef Frenky-boy het volgende:
kent iemand dit nummer;
http://www.pinksterpar-t.nl/
Houseachtig wat op de achtergrond wordt gedraaid...danke
das snelquote:
enya-Boadiceaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef floris.sp het volgende:
Het nummer wat toenet op veronica in criminal minds werd gedraaid. Het was bij die brand in dat huis. was rond half 10. Wie weet het alvast bedankt.
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:34 schreef Doodkapje het volgende:
Hellluuuupp:'(
Ik loop stage in Japan en volgende week is mijn laatste week. Als cadeautje voor mijn begeleider wil ik dus een CD geven van een Nederlandse artiest. Nou houdt hij van Techno... ik vroeg of hij voorbeelden kon geven, want ik weet bijna niks van Techno en hij noemde Scooter...}:|Nou ja, dat is dus Duits, geen Nederlands... Wat is nou Nederlandse techno en van welke artiesten kan je tegenwoordig nog een cd krijgen?
Mijn vriendin komt volgende week naar Japan en ik zou het haar graag mee laten nemen.
BVD!^O^
Trance toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?
Hier een lijst van techno artiesten.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Techno#Belangrijkste_artiesten
Is Benny Nederlands dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Trance toch?
Benny benassi is wel techno.
[..]
Hier een lijst van techno artiesten.
Ja kijk,... dat weet ik dus ook niet... de één zegt dan weer trance... maar volgens mij trap ik op heel wat zieltjes als ik zeg dat dat hetzelfde klinkt als techno...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb eh, zeer weinig verstand van techno, maar is Tiesto geen techno?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja kijk,... dat weet ik dus ook niet... de één zegt dan weer trance... maar volgens mij trap ik op heel wat zieltjes als ik zeg dat dat hetzelfde klinkt als techno...:X
Ik ken 95% van die lijst heul niequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Trance toch?
Benny benassi is wel techno.
[..]
Hier een lijst van techno artiesten.
Make My Day - C-Mon & Kypski & Pete Philly?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:52 schreef Fokked het volgende:
Ik zoek het nummer van die laatste 3FM reclame.
Het gaat zo: "Oh what a beautiful day!"
DJ Peter Project - New Yorkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?
Nee dat is hem niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:53 schreef donroyco het volgende:
[Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?]
DJ Peter Project - New York
Alex Gaudino ft Crystal Waters - Destination Calabriaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Ronalld het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt bij de reclame van "De Grote Beurt" op Veronica. Iets met een sjiek toffe trompet en bass erbij. Soort van Hardstyle? Not sure. Maar goed. Bijvoorbaat dank.
Mijn dank is heul groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Alex Gaudino ft Crystal Waters - Destination Calabria
Nee, het origineel is Rune - Calabria. Nóg beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:42 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Mijn dank is heul groot.![]()
Edit: Ah, het origineel is Drunken Monkey met Calabria. Much better.![]()
Is er dan niks meer origineel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:05 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nee, het origineel is Rune - Calabria. Nóg beter.
The Highstreet Allstars - Rock That Beatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef satecl het volgende:
weet iemand hoe de jump-versie van Wat Zullen We Drinken heet. Ik hoorde hem vanmiddag in een winkel... ?
Debbie Gibson - only in my dreamsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:03 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nee die is het niet:(
Is echt een old school rave nummer...
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb maar weinig info maar:')
Volgens mij zong die iets over Amerika en was t iets punkrocksachtigs?:DVolgens mij best bekend ook:Y
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! ik weet denk ik welke je bedoelt, maar kan niet op de naam komen. volgens mij vrij recent nog in de top 40 geweest, toch?
Is het america van Raizorlight?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, hoorde hem tijdens uitgaan ook dus:D
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Even downenB-). Of eh, even heel snel kopen:+
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaaaa*O*Wat goed van je met zo weinig info_O-
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo,
Ik zoek een redelijk oud dansnummer dat volgens mij 'only in my dreams' heet...
Gaat ongeveer als volgt: 'No, no no no only in my dreams, together you and me, only in my dreams...'
Iemand die weet van wie dit nummer is ??
Hmmz dit is echt hardcore of niet ??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:27 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Bass-D & King Matthew - Like A Dream?
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:32 schreef zomer000 het volgende:
hallo,
Weet iemand hoe het nummer heet met daarin Jolly jolly (of anders geschreven). Dit nummer wordt vaak gedraaid
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je iets meer info? soort muziek, zanger, zangeres, e.d. ?
Kan je ook geen muzieksoort noemen? Jazzy, pop, rock, wat anders?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:42 schreef zomer000 het volgende:
[..]
Muziek wordt in grand cafes gedraaid en is engelstalig. meer info heb ik niet helaas.
Dat is hem. Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef bartrid het volgende:
Dolly Parton - Jolene of zo?
Late reactie, maar dat is Faithless - The Man In Youquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef kaassouffle het volgende:
Weet iemand welk nummer er onder dit filmpje zit?
http://www.youtube.com/watch?v=12-O2FaiNTo
Het is de promo voor EO-programma "Knevel & van den Brink" (ook de leader?)
Toto schreef het origineelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Howie day of toto?
Weet iemand hoe dit lied heet ?
Alvast bedankt
Marcus Levin - 2 Take Me Away ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Toto
Alvast bedankt
can i play with madness - Iron Maidenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Stpan het volgende:
Heel irritant, het is megamakkelijk te googlen als je de simpele tekst onthoud, maar vergeten op te schrijven:
De laatste Sony Camcorder reclame, met al die blije kleurtjes, en een Iron Maiden(-achtig?) nummer.
Who can help me?
(als de tekst niet het woord 'play' en Iron Maiden niet bij Sony onder contract stond zou het iets makkelijker googlen zijn:'))
You're welcomequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het simpel was:PNiet te min, enorm veel bedankjes voor het snelle antwoord!*O*
Jojo - Anythingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef aniekkk het volgende:
Hallo ik zoek een liedje
Het liedje is op de melodie van "Africa" van Toto
Alvast bedankt
bedankt!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Late reactie, maar dat is Faithless - The Man In You
Schaamteloze kickquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:11 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hmmz dit is echt hardcore of niet ??
Dat nummer wat ik bedoel is geen hardcore...
Volgens mij is het nummer wat ik bedoel een "cover" van dat nummer van Debbie Gibson, dit is het refrein:
No, only in my dreams
As real as it may seem
It was only in my dreams
Ik weet zeker dat jullie het kennen...
Maar van wie is het ?
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef koeii het volgende:
Whahahawhahaa, i love you baby. En dat dat whaa stukje klinkt een beetje alsof de zanger zijn tong inslikt, zeg maar
The Original - I Love You Baby ?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef koeii het volgende:
Ik zoek een nummertje. Als ik het me goed herinnern is het een beetje jaren 90 house nummertje, met daarin de tekst:
Whahahawhahaa, i love you baby. En dat dat whaa stukje klinkt een beetje alsof de zanger zijn tong inslikt, zeg maar
Killing Joke - Love like bloodquote:Op zondag 27 mei 2007 12:31 schreef Waxxer het volgende:
Hij werd laatst nog gebruikt in de leader van een uitzending van Peterrrr Rrrr. de Vrrries, weet iemand de arties/titel? Is jaren '80 en een erg bekend nummer, maar ik kom er niet op...
Hier een linkje, dan hoef ik de klanken niet in woorden uit te drukken...*klik*
Alvast bedankt!
Come clean van Hilary Duff?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:07 schreef MissLuna het volgende:
Hmm, kan nu even niet op een nummer komen. Het is een tijdje de intro geweest van de serie Laguna Beach op MTV en van de week hoorde ik het ook bij Pimp My Ride. ().
Het is een veelgebruikt instrumentaal nummer met "bliepjes" en het ligt echt op het puntje van m'n tong. Hij is al vaker aan bod gekomen, dus wie weet welk nummer ik bedoel?
Hilary Duff - Come Cleanquote:Op zondag 27 mei 2007 15:07 schreef MissLuna het volgende:
Hmm, kan nu even niet op een nummer komen. Het is een tijdje de intro geweest van de serie Laguna Beach op MTV en van de week hoorde ik het ook bij Pimp My Ride. ().
Het is een veelgebruikt instrumentaal nummer met "bliepjes" en het ligt echt op het puntje van m'n tong. Hij is al vaker aan bod gekomen, dus wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:
Nee, dat is de themesong, die had ik zelf al gegoogled.quote:
Lees de OP eensquote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef s1mon het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje het nummer Talk show host van Radiohead, maar dan zonder de zang. Deze is volgens mij onder andere in het DVD menu van de moderne versie van Romeo & Juliet te horen. Weet iemand of dit als mp3 te vinden is?
Is dit niet gewoon het origineel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Mattiee het volgende:
Ik kwam net langs out of space van the prodigy en nou vraag ik me af van wie het originele nr is... iemand?
Out of Space is de vijfde single van de Britse band The Prodigy die uitkwam in November 1992. Deze single is de grote doorbraak in Nederland. Het nummer wist de derde positie in de Nederlandse Top 40 te bereiken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Mattiee het volgende:
Ik kwam net langs out of space van the prodigy en nou vraag ik me af van wie het originele nr is... iemand?
Iemand?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:39 schreef Pascal86 het volgende:
Weet iemand hoe het stukje hoort wat je hoort nadat neo heeft gevochten met smith
http://www.youtube.com/watch?v=Qcp4Y5v2eGU&mode=related&search= na dit stukje hoor je het als zijn lichaam wordt wegehaald
Alvast bedankt.
Mijn excuus, foutje.. Weet iemand dan de naam, of ook maar een manier om deze te vinden? Of een term voor zonder zang, of wat dan ook? Ik wil hem zo graagquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef s1mon het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje het nummer Talk show host van Radiohead, maar dan zonder de zang. Deze is volgens mij onder andere in het DVD menu van de moderne versie van Romeo & Juliet te horen. Weet iemand of dit als mp3 te vinden is?
Daar gebruiken ze toch meestal 'karaoke' voor?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef s1mon het volgende:
Of een term voor zonder zang, of wat dan ook?
'instrumental'?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef s1mon het volgende:
[..]
Mijn excuus, foutje.. Weet iemand dan de naam, of ook maar een manier om deze te vinden? Of een term voor zonder zang, of wat dan ook? Ik wil hem zo graag![]()
Hier nogmaals mijn vraag:
[..]
'Radio Gaga' komt er volgens mij ook in voor, maar die zoek je zeker nietquote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
*downloadtquote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Radia Gaga' komt er volgens mij ook in voor, maar die zoek je zeker niet![]()
Tomcraft - Lonelinessquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef n8 het volgende:
hellup!!!
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:
volgens mij is t een remix van een nummer van 'loneliness' ....
...plz iemand, want ik heb echt geen enkel benul![]()
Geen dankquote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef n8 het volgende:
hulde!!
Update: Ook vandaag herhaald. Weet iemand al wat?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Luigi_ het volgende:
René Froger die gisteren bij mooi weer de leeuw een (nederlandstalig) nummer zong. Iemand enig iddee?
Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Electrobounce Mix)quote:Opzondag 27 mei 2007 22:36schreef kanya het volgende:
Ik ben al een paar dagen op zoek naar een soort trance-achtig nummer waarin een vrouw het volgende zingt:
And if you only knew
just how much the sun needs you
to lighten up the sky
you would be surprised
link brengt je wel naar de site, maar de video doet het niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:39 schreef Aneurism het volgende:
Wie is de band en het nummer van dit filmpje?
http://www.kanaaltwee.be/traggerhippy_2006/videos.php?clipid=516&seasonid=12
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Update: Ook vandaag herhaald. Weet iemand al wat?
Bronquote:Mooi weer de Leeuw 26 mei 2007
[..]
- De jury van de Waardse rund kookwedstrijd bestond uit topkok Cees Helder, slager Gert Kraan en Paul.
De wedstrijd werd gewonnen door Alex Neto van restaurant de Viersprong te 's Gravenzande. De andere deelnemers waren: Jeroen van Egmond van restaurant de Sniep te Zoetermeer en Huub de Bruijn van Eet en Proeflokaaltje De Kurk te Delft.
- Rene Froger zong het nummer Twijfel.
- Zangeres Kim zong het nummer Summertime.
Gianna Naninni - Meravigliosa Creaturaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:16 schreef sbientje het volgende:
Ik zoek ook wat! van tvreclames.nl word ik vanavond niet erg blij, en ook bij ster.nl kan ik m niet vinden...
De site van Fiat ook niet, dus mijn hoop is gevestigd op FOK!;)
Het liedje achter de Fiat Bravo reclame (die rode auto)
het is een italiaans nummer, gezongen door een vrouw
hopelijk weet iemand meer:)
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
link brengt je wel naar de site, maar de video doet het niet?
Zo!quote:
Jarenlang wedstrijd gereden, kan het zo opdreunen, maar zou geen flauw idee hebben hoe het heetquote:Opzondag 27 mei 2007 23:45schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?:)
post je vraag eens op www.bokt.nl, daar weten ze het ongetwijfeld...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
jammer:(zo blij liedje! :>
Gevonden:quote:Op zondag 27 mei 2007 22:39 schreef Aneurism het volgende:
Wie is de band en het nummer van dit filmpje?
http://www.kanaaltwee.be/traggerhippy_2006/videos.php?clipid=516&seasonid=12
Avalanche?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:10 schreef paullo het volgende:
Ik zoek een oud nummer van Marco Corola. Michel de hey begon er zijn set mee op Sensation in 2000 geloof ik, en draait het soms in zijn sets op feesten. Het begint met een soort hi-hat.
Massive Attack - Teardropquote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een lied, dat lijkt op groove armada met my friend. Het is ook zon lounge achtig lied. Kan iemand mij helpen. Is ooit gebruikt voor een reclame?
Run DMC and Jam Master Jay - It's like that?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Kanogor het volgende:
Okay, ik zoek een soort van dance nummer...
"and it goes a little something like this" en daarna wordt het dus dance... beetje vaag maar kan me niet meer herrinneren...
Iemand?
Run DMC - It's like that?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Kanogor het volgende:
Okay, ik zoek een soort van dance nummer...
"and it goes a little something like this" en daarna wordt het dus dance... beetje vaag maar kan me niet meer herrinneren...
Iemand?
Die schoot mij ook als eerste te binnen jaquote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef D.Rose het volgende:
Of Roger Glover - Love is all?
Die had ook kikkers:P
Abstract Truth - Silver Trees and Totumquote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef AnneX het volgende:
Bij de uitzending van de nieuwe Lola's speelt Summertime.
Inmiddels uitgevonden via Uitzending gemist, dat de sax wordt gespeeld door Sean Bergin.
Helaas kan ik niet googelen op welke cd dit nummer staat.
Weet een van jullie beter te zoeken? en te vinden en mij te laten weten?
BVD
@ Chatgirl:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Abstract Truth - Silver Trees and Totum
Bron
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:58 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Massive Attack - Teardrop
Air - All I Need
Dr komt zover ik weet geen zang in voorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef kaassouffle het volgende:
Hooverphonic - Mad about you?
http://www.youtube.com/watch?v=F4gMc15bD_0&mode=related&search=
Moby - Porcelain?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nope, ik dacht hem te horen, maar nee. Please ik heb hem al 3 dagen in me kop! Hijs al best oud hoor dat liedje, mss als 3 jaar...
Ik moet het antwoord schuldig blijven, maar ik kan me voorstellen dat het speciaal voor de gelegenheid is gecomponeerd oid, dus dat het een tamelijk onbekende componist is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
1. Slavenkoor Carnavalsesque - Assekruusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Bikkelmannetje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kYkn067E5Es
Iemand enig idee hoe dat Duitse nummer heet wat op ongeveer 45 seconden inkickt?
Daar is dit topic niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Kersje86 het volgende:
Ben op zoek naar de MP3 van Enrique Iglesias - Somebody is me..... deze zong hij bij de finale van Dancing with the stars
DJ Remy, Speedy J, Miss djax, Joris voorn, Secret Cinema (Jeroen Verheij) en Michel de hey, om er een paar op te noemenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 05:34 schreef Doodkapje het volgende:
Hellluuuupp
Ik loop stage in Japan en volgende week is mijn laatste week. Als cadeautje voor mijn begeleider wil ik dus een CD geven van een Nederlandse artiest. Nou houdt hij van Techno... ik vroeg of hij voorbeelden kon geven, want ik weet bijna niks van Techno en hij noemde Scooter...Nou ja, dat is dus Duits, geen Nederlands... Wat is nou Nederlandse techno en van welke artiesten kan je tegenwoordig nog een cd krijgen?
Mijn vriendin komt volgende week naar Japan en ik zou het haar graag mee laten nemen.
BVD!![]()
Gianna Naninni - Meravigliosa Creaturaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gespeeld wordt in de nieuw Fiat Brava reclame. Het is een italiaans nummer maar hoe het heet en wie de artist is weet ik niet. Heeft er iemand een idee?
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds niemand die hier de componist van weet?
http://www.youtube.com/watch?v=3pSFp2M9Xeg
Nie die had ik wel herkend.quote:
Bedankt voor je reply.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het begin lijkt verdacht veel op iets van Therion, 'Black Sun' is de titel die het eerst in mij op kwam. Waarschijnlijk is het van een of andere gothic/blackmetalband.
robert miles - children ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nie die had ik wel herkend.
Het is zon achtergrond muziekje voor bij een overzicht van iets. Het gaat van:
Ta [even niks] Tadada [even niks] Tá [even niks] Tádádá [even niks]
Als iemand dit iets zegt. Als ik nou een soort van pianootje had ofzo dat ik een minisample ding kon maken...
Groove Armada - My Friendquote:Op woensdag 30 mei 2007 04:35 schreef Sai het volgende:
Een meisje zit op kantoor, verveelt zich de tering, vult een plastic bekertje met water uit de watercooler en droomt ondertussen weg naar afgelopen zomer, toen zij en twee lekker heppe vriendinnen de playas onveilig maakten.
Dat was zo ongeveer de clip van een hitje uit pakweg 2005, maar weet er iemand hier hoe het nummer heette?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie weet nog een klassiek nummer dat tot een keiharde explosie komt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef BrandX het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat voor het nummer ''superfreak'' komt in de Veronica reclame. Ik heb helaas geen filmpje.
Alvast bedankt.
Iron Maiden - Can I play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
Notorious B.I.G. - Going Back To Caliquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet iemand hoe zon nummer heet waarin iemand zegt: Kelly is back! En dan komt er zo'n hele vetter beat: dont ya blablabla Hiphop genre.
Kutje, dat is rapquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Notorious B.I.G. - Going Back To Cali
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Outquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie weet de artiest en het nummer van deze video?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Uit de comments: its Analog from the Band Strung Out
Iron Maiden - Can i play with madnessquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
wie weet hoe het liedje heet wat je op de reclame van Sony High Definition hoort? enige van de tekst wat ik onthouden heb is het woord Madness
IEMAND NOG EEN IDEE???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef zomer000 het volgende:
Hoi,
Ik hoorde rond 22.45 een heerlijk nummer op 538. Ik heb alleen de titel niet onderhouden. Was een jumpstyle nummer. 15 jaar oud en nu in jump uitvoering.
In de titel kwam de volgende woorden terug: jumo love highest??
Wie weet de voledige artiesten naam en song title
U2 - With or without youquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef 907 het volgende:
Ik zoek een oud nummer met de text:
i can`t live .... with or without you ....
Het is een best wel bekend nummer als je hem hoort, maar weet echt niet van wie hij is. Op google kom je nummer van Mariah Carey, Céline Dion + Billy Newton-Davis tegen ... maar dat is het niet.
Er zingt één man.
Iemand?![]()
quote:With or without you
With or without you
I cant live
With or without you
Ik neem aan van wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef 907 het volgende:
[..]
echt?
ik lag namelijk half op de bank te slapen, maar nou je het zegt![]()
![]()
![]()
Geen dank hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |