Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
Ten Cate gun ik het net zo min, met z'n net zo stomme smoel
dat ook niet, maar ik loog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.
Gabri en Davids zeker, waarschijnlijk Stam ook weer.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef Dos37 het volgende:
wordt spannend. Ajax moet op de aanval spelen. Is stam er weerbij of Gabri Davids?
Ik gun het Ajax in ieder geval niet. Maar misschien is dat al bekend.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat lieg je, ik denk dat je het Ajax gewoon niet gunt.
1-0 is voldoende.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:33 schreef Houtspeer het volgende:
Ajax moet dus 3 - 1 winnen? Dat gaat echt moeilijk worden..
yepsquote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ja want dan telt die ene uitgoals 2 keer toch?
Die won nog weleens een etappe!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
AZ, de Michael Boogerd van de Eredivisie
Ajacieden die daar nog steeds over zeiken zijn zooooo triestquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Schanulleke het volgende:
Verder hoop ik van harte dat een van de Ajax-spelers even net zo lekker doorgaat op Waterman als de AZ jongens op Steek deden.
Houd jij dan zondag ook je schijnheilige harses als een AZ-er een doodsschop krijgt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ajacieden die daar nog steeds over zeiken zijn zooooo triest
Nee, ik zal er wel degelijk over zeiken, alleen na zes maanden niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Houd jij dan zondag ook je schijnheilige harses als een AZ-er een doodsschop krijgt?.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax pakt die wedstrijd gewoon. Perez heeft wel de creativiteit om de gaatjes in de Alkmaarse verdediging te vinden en met Gabri en Davids zijn er weer twee Pitbulls terug waar AZ moeite mee heeft.
Verder hoop ik van harte dat een van de Ajax-spelers even net zo lekker doorgaat op Waterman als de AZ jongens op Steek deden.
Klopt ja, vergeten weer te openenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er was toch al een Ajax - az topic? Kan die gewoon weer open.
Je bedoelt die wedstrijd van drie maanden geleden? Ik had het over afgelopen zondag.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, ik zal er wel degelijk over zeiken, alleen na zes maanden niet meer
quote:Dembélé kan spelen tegen Ajax
Moussa Dembélé kan naar alle waarschijnlijkheid zondag aantreden tegen Ajax. De aanvaller van AZ had last van zijn hamstring, waardoor hij ook de eerste ontmoeting met de Amsterdammers (2-1 winst) moest laten schieten.
"Helemaal klachtenvrij ben ik nog niet, maar hopelijk is het genoeg,” aldus de Belg tegenover De Telegraaf. Danny Koevermans, Kew Jaliens en Gretar Steinsson zijn eveneens beschikbaar voor coach Louis van Gaal.
Simon Cziommer zal wel ontbreken in het tweede duel om een voorrondeplaats van de Champions League. De Duitse middenvelder liep een gele kaart op in het eerste treffen, en is evenals Ajacied Wesley Sneijder geschorst.
Klein verschil ook tussen dit seizoen en 98-99.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Anders ga ik ook wel beginnen over de smerige overtreding op John Mutsaers van Frank De Boer in het seizoen 98-99 . Maar ja, niet iedereen leeft in het verleden eh
lets hope soquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef markisboer het volgende:
ajax gaat die kaashoertjes weg spelen 3-0
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:57 schreef RayMania het volgende:
14:30. Was dat niet opzoekbaar?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ben bang dat AZ dit seizoen alles net gaat verspelen.
Dembelequote:Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef AminBen het volgende:
0-1
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokkenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooh zal ik nou naar de galgenwaard gaan of de wedstrijden kijken op internet
Kom ik dan op fcutrecht.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Ook dat nogquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef One_conundrum het volgende:
AZ gun ik het eigenlijk
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij julliequote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij jullieAZ daagt Ajax gewoon uit, dat vind ik positief voor de competitie. Wat kunnen jullie daar ongeloofelijk slecht mee omgaan zeg
Je moet voor de grap eens op fora van az rondkijken, horen wat boer Dirk allemaal roept etcquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij jullieAZ daagt Ajax gewoon uit, dat vind ik positief voor de competitie. Wat kunnen jullie daar ongeloofelijk slecht mee omgaan zeg
Ik vind het niet erg dat er een topclub bijkomt. Ik vind het alleen zo zielig dat alles wat bij Ajax hoort gelijk afgekraakt moet worden daarbij. Eerst heel Willem II leegroven en dan schande spreken als Ajax Kenneth Perez overneemtquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen dan dat ze vandaag niet tegen de absolute top hoeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef BadRabbit het volgende:
3-0, AZ red het weer niet. Komen gewoon te kort voor de absolute top. En Mitea gaat ons verrassen![]()
1-5quote:Op zondag 27 mei 2007 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen dan dat ze vandaag niet tegen de absolute top hoeven.
Ja, want dat is geen uitdaging.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijk
Van mij mogen ze het proberen hoor. Dan kunnen we zeggen dat R'dam dé voetbalstad van Nederland isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijk
1-5quote:
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sinds de kampioenschaal kan me dat al weer een stuk minder schelenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
1-5![]()
Overigens zijn de enige topploegen in Nederland nog altijd Feyenoord, Ajax en PSV.. Ongeacht de prestaties van de laatste paar jaar. AZ hoort daar nog lang niet tussen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja je bracht me in de war, jij had moeten zeggen 1-5
Dat laatste riep notabene Jack van Gelder geloof ikquote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.![]()
Gewoon 2 meer, dat moet toch te doen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
we zullen toch wel 1 tegengoal krijgen, aan ons om er 4 te scoren
3-1 is voldoende, wat ook weer geen onmogelijke opgave is.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
Beetje realisme mag wel hequote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
ok, 1-0 is ook voldoendequote:Op zondag 27 mei 2007 13:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beetje realisme mag wel he2 keer scoren zou al knap zijn voor Ajax.
Dat was ook Tim de Cler in een interview. Ben trouwens voor PSV maar AZ komt me gewoon een beetje de keel uit met hun grootheidswaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat laatste riep notabene Jack van Gelder geloof ik![]()
Ik vind juist dat jullie teveel met AZ bezig zijn. Scheringa loopt idd vaak tegen Ajax te schoppen maar voor de rest vind ik het best meevallen. AZ wil gewoon aansluiting en met een grote mond (typisch Noord-Hollands![]()
) zetten ze kracht bij.
Ik weet niet hoor het kan aan mij liggen maar tegen Heerenveen hadden we ook 4 keer gescoord en wij hebben het meest gescoord van de hele competitiequote:Op zondag 27 mei 2007 13:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beetje realisme mag wel he2 keer scoren zou al knap zijn voor Ajax.
quote:
Heereveen ja, dat is andere koek. Al zal het me niet verbazen als AZ weer het schip in gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor het kan aan mij liggen maar tegen Heerenveen hadden we ook 4 keer gescoord en wij hebben het meest gescoord van de hele competitie
als je aan de snuif zit welquote:
En dan met zo'n racistische smilie aankomenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je aan de snuif zit wel [afbeelding]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'quote:
Kon ook niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'![]()
Feyenoord-fans zijn soms écht té stom![]()
Vorige week ook alquote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
hoop dat het flink geboycot wordt trouwens
[..]
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv is![]()
uhm? tele2quote:Op zondag 27 mei 2007 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon live uitgezonden trouwens.
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bentquote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als je in het bezit bent van een schotel kan je hem gratis op Sportitalia zien op de hotbird sateliet.
daarom zei ik ook combinatie, maar goed....verder over de wedstrijd weerquote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.
En Utrecht en Az en.....
Jammer van Stam, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt.quote:
Genoeg autochtonen die ook een schotel hebben. Ik heb er één om sky UK te zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bent
nah, toch niet![]()
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:09 schreef Messenga het volgende:
Bij een 2-1 voor Ajax verlengen of een 3e wedstrijd?
Ajax heeft ook al een uitgoal hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?
ajax heeft ook een uitgoal.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere wedstrijd was ook 2-1 he.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Ajax had vorige keer toch ook een uitgoal. Bij een 2-1 is het verlengen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en AZ hebben dan evenveel uitgoals.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe voetballiefhebbers blijven stuntelen met die regels qua uitdoelpuntenZitten er dan echt meer vrouwen hier dan dat we denken?
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoer man, doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef Vom het volgende:
[..]
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer geworden![]()
Gaat volgend seizoen genoeg speelminuten pakken.quote:
Ben al 3 x van mijn stoel gevallenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
God wat een spanning!!
Wat staat er op dat doek?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ook gratis te zien op Goal tv.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Tele2
beschrijf eens? edit: aha.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ja, heel kut. Geen gifjes.quote:
geen sfeer dusquote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef Noshiba het volgende:
weinig rood-wit:(, sfeer komt een beetje hopelijk nog meer, veel kleine kinderen!
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!quote:
Helaas gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
Dat spandoek Raymania kan je er een gifje van plaatsen?
Gewoon weer Photobucket account aangemaakt. 10 seconden werk, valse mailquote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!
standaard ajax publiek.quote:
Tinypic wellicht? Die doet het meestal wel goed en is vaak snel zat.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!
Je hoeft geen eens te valideren ofzoquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Ow, ik dacht dat we gescoord hadden. Bleek het VVV te zijn
Superbeeld? Zit jij dan niet naar het overbelichte beeld met het SINA logo te kijken dan>quote:Op zondag 27 mei 2007 14:32 schreef JeroenV het volgende:
Super beeld op PPMate
3quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Az sups mee gekomen of niet?
2 toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Ludacriss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Az sups mee gekomen of niet?
Ja, inderdaad wel jammer. Toen het veld nog niet in beeld was leek het erg scherp.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Superbeeld? Zit jij dan niet naar het overbelichte beeld met het SINA logo te kijken dan>
Jaquote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
is er nou een bericht van Cyberia verwijderd?
Pizza!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax!
voetbal.planet.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
Link van PPMate?
aaaaaaaaaaaaajaaax amsterdaammmmmquote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
jalalalalalalaaaaaaaaaa
quote:
Zal wel druk zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thx, blijft maar bufferen trouwens...
ik zit op 10.45quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dam loopt de stream van Planet nou wéér achter?
dat is meestal zo met streams op internet..quote:Op zondag 27 mei 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Damm loopt de stream van Planet nou wéér achter?
Kan me goed herinneren dat dit bij de vorige streams niet was, maar goed...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat is meestal zo met streams op internet..![]()
zet de Radio aanquote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het wat zonde om weer een wedstrijdje te kopen op planet omdat ik de tweede helft sowieso niet kan zien, maar ik kon me nu toch niet inhouden
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen Dembélé![]()
Mitea in de basis![]()
Geen Stam![]()
Maar wel unbanned!![]()
![]()
geen problemen hier..quote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Robinho90 het volgende:
Wat eentyfusbeeld weer bij planet, zit al 3minuten tegen dezelfde "foto" aan te kijken.
die wordt zo ookw eer weggehaaldquote:
Je moet dan even opnieuw het beeld laten inladen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Robinho90 het volgende:
Wat eentyfusbeeld weer bij planet, zit al 3minuten tegen dezelfde "foto" aan te kijken.
BONK, BONKquote:Op zondag 27 mei 2007 14:47 schreef Noshiba het volgende:
DONK DONK DONK DAAR KWAM RYAN DONK!
daarom ben ik niet zo'n fan van dat livestream gebeurenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Robinho90 het volgende:
Als in stop en dan play?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je moet dan even opnieuw het beeld laten inladen.
Waterman is voetballend idd veel beter dan Sinouh.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Ludacriss het volgende:
Huntelaar loopt veel door op Waterman. Heb meer het idee dat ie zich zo onnodig moe gaat maken.
met uittrappen ookquote:Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waterman is voetballend idd veel beter dan Sinouh.
Nee... beide ploegen spelen teleurstellend tot nu toe.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:51 schreef JeroenV het volgende:
Is er een ploeg echt beter of niet?
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 14:51 schreef JeroenV het volgende:
Is er een ploeg echt beter of niet?
Johquote:Op zondag 27 mei 2007 14:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat zijn die hoeken in de arena trouwens fucking lelijk![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef Noshiba het volgende:
Nigel zit naast wesley te kijken:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |