Dat laatste riep notabene Jack van Gelder geloof ikquote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.![]()
Gewoon 2 meer, dat moet toch te doen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
we zullen toch wel 1 tegengoal krijgen, aan ons om er 4 te scoren
3-1 is voldoende, wat ook weer geen onmogelijke opgave is.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
Beetje realisme mag wel hequote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
ok, 1-0 is ook voldoendequote:Op zondag 27 mei 2007 13:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beetje realisme mag wel he2 keer scoren zou al knap zijn voor Ajax.
Dat was ook Tim de Cler in een interview. Ben trouwens voor PSV maar AZ komt me gewoon een beetje de keel uit met hun grootheidswaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat laatste riep notabene Jack van Gelder geloof ik![]()
Ik vind juist dat jullie teveel met AZ bezig zijn. Scheringa loopt idd vaak tegen Ajax te schoppen maar voor de rest vind ik het best meevallen. AZ wil gewoon aansluiting en met een grote mond (typisch Noord-Hollands![]()
) zetten ze kracht bij.
Ik weet niet hoor het kan aan mij liggen maar tegen Heerenveen hadden we ook 4 keer gescoord en wij hebben het meest gescoord van de hele competitiequote:Op zondag 27 mei 2007 13:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Beetje realisme mag wel he2 keer scoren zou al knap zijn voor Ajax.
quote:
Heereveen ja, dat is andere koek. Al zal het me niet verbazen als AZ weer het schip in gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor het kan aan mij liggen maar tegen Heerenveen hadden we ook 4 keer gescoord en wij hebben het meest gescoord van de hele competitie
als je aan de snuif zit welquote:
En dan met zo'n racistische smilie aankomenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je aan de snuif zit wel [afbeelding]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'quote:
Kon ook niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daarom heet het bestand 'ajaxfan.gif'![]()
Feyenoord-fans zijn soms écht té stom![]()
Vorige week ook alquote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef Jnk18 het volgende:
toch geen dembele? eindelijk perez in de basis!
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
hoop dat het flink geboycot wordt trouwens
[..]
whaha, je kunt het bestand ook weetikveel.gif noemen, feit blijft dat het de kleurencombinatie van psv is![]()
uhm? tele2quote:Op zondag 27 mei 2007 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon live uitgezonden trouwens.
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bentquote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als je in het bezit bent van een schotel kan je hem gratis op Sportitalia zien op de hotbird sateliet.
daarom zei ik ook combinatie, maar goed....verder over de wedstrijd weerquote:Op zondag 27 mei 2007 13:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als je naar kleuren kijkt is het ook van Ajax en Feyenoord.
En Utrecht en Az en.....
Jammer van Stam, daar had ik eigenlijk wel op gehoopt.quote:
Genoeg autochtonen die ook een schotel hebben. Ik heb er één om sky UK te zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
op zulke momenten is het jammer dat je geen moslim bent
nah, toch niet![]()
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:09 schreef Messenga het volgende:
Bij een 2-1 voor Ajax verlengen of een 3e wedstrijd?
Ajax heeft ook al een uitgoal hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AZ heeft dan een uitgoal ? Gaan ze toch door ?
ajax heeft ook een uitgoal.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere wedstrijd was ook 2-1 he.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Ajax had vorige keer toch ook een uitgoal. Bij een 2-1 is het verlengen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en AZ hebben dan evenveel uitgoals.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahquote:Op zondag 27 mei 2007 14:13 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe voetballiefhebbers blijven stuntelen met die regels qua uitdoelpuntenZitten er dan echt meer vrouwen hier dan dat we denken?
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer gewordenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoer man, doorgaanquote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef Vom het volgende:
[..]
En wat was het de vorige wedstrijd ook alweer geworden![]()
Gaat volgend seizoen genoeg speelminuten pakken.quote:
Ben al 3 x van mijn stoel gevallenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef denthemen het volgende:
God wat een spanning!!
Wat staat er op dat doek?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ook gratis te zien op Goal tv.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Tele2
beschrijf eens? edit: aha.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat spandoek.
Snappen die mongolen het nou echt niet?
Ja, heel kut. Geen gifjes.quote:
geen sfeer dusquote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef Noshiba het volgende:
weinig rood-wit:(, sfeer komt een beetje hopelijk nog meer, veel kleine kinderen!
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!quote:
Helaas gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
Dat spandoek Raymania kan je er een gifje van plaatsen?
Gewoon weer Photobucket account aangemaakt. 10 seconden werk, valse mailquote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ergens anders hosten? Je bent mijn hoop op het volgen van de beelden van de wedstrijd!
standaard ajax publiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |