Zelf wordt ze verbouwd!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef avonne het volgende:
"je doet het echt voor de kinderen, he?"
Natas "ik heb ook al veel bereikt"
wat ? playstation?, huisverbouwd?
Oma zegt dat.. Wat ze er mee moet, sja, wie zou het wetenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef OudFruit het volgende:
Pop? Beer?
Ja, een Surinaamse pop bij me moeder thuis? Dit misste ik even, wat is hier het verhaal achter?
Jaap denkt na:,, jah, dat kan van achter zijn ingespeeld"quote:Op maandag 21 mei 2007 12:09 schreef Marrije het volgende:
Ze wéét dat de broer van Jaap is overleden maar hij vertikt het toe te geven.
Dit soort tuig moet je keihard aanpakken.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef daWeasel het volgende:
Lekker makkelijk.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef milk-shake het volgende:
siilie saglam ...de visser leeft nog......
Heeft ze het door?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef Marrije het volgende:
Ze kapt Jaap af
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:11 schreef SiRojK het volgende:
Dit wist ik echt niet.. Ze zweert het... Niet normaal, ze trapt er gewoon in!
volgens mij wel een beetjequote:
ik zie hetquote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef SiRojK het volgende:
IK ga echt kao3qot hier
Same here, veeg me op.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef SiRojK het volgende:
IK ga echt kao3qot hier
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef maril het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek
Ja van boven niet van achterquote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Meganog het volgende:
Ah...het medium geeft aan dat haar dingen verteld zijn over Jaap.
Ik heb een eigen bedrijf, kan zelf me tijden bepalen en tussen de bedrijven door fok ik er lekker op los.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
IK heb 5 min gevolgd van Jaap. Geweldigggggggggggquote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Japio............ik heb ook stemmen in mijn hoofd.
Ik werk alleen 'snachtsquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Dit is gewoon testen van die onzin!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
eigenlijk best kinderachtig om dat mens zo belachelijk te maken, maar wel leuk!
Nouhouuuuuquote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was al bang dat niemand het uit zou leggen...!![]()
Ik kan mediums ook niet serieus nemen.... Vraag ook vaak wat hun psychiater er van vind..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
eigenlijk best kinderachtig om dat mens zo belachelijk te maken, maar wel leuk!
Kom maar op met die kinderen van Huubquote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Ook Huub gaat haar gek maken..
hij heeft nog niks gezegd wat niet kloptequote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt aan Huub zijn hoge stemmetje horen dat hij onzin praat...
Najah, ook niet echt onzin praat.. Dat hij aan het fucken isquote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
[..]
hij heeft nog niks gezegd wat niet klopte
Snel naar informatie die ze gewoon van de streams of TV kan halen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Iedereen die ze opnoemt leeft nog...
Het medium voelt dat het niet meer goed komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Hij moet Hedda loslaten, die heeft hij veel verdriet gedaan.
Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen over Amanda haar moederquote:Op maandag 21 mei 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
Nu even bedenken wat er over de rest gezegd gaat worden
Amanda: zusters erg belangrijk voor haar, die steunt haar ofzo...
Eric: veel verdriet door vrienden e.d.
is overleden in 1961 huub zijn vader was toen 4quote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
Huub geeft toe dat het toch zijn opa is die dood is
Medium: heeft hij joden verstopt in de oorlog?
Huub: ja
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
Medium: Ik zie iemand om je heen met een H, klopt dat? Gokje hoor![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?
Nee met een S (onja)quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Lieke mag als volgende.... Broertje, hartsvriendinnen.. meer kan ik zo niet verzinnen
ken jij iemand die NIET wil reizen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Lieke gister nog gezegd dat ze wil reizen toen Brian en die Dame het over Aruba hadden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?
Ik weet al waar dat reizen vandaan komt... Die uitdraai zijn vakantiefoto's van haar ouders... Staat haar zusje zelf ook op.. Natuurlijk!quote:
Ja, het medium heeft gisteren achter de streams gezetenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
Werkelijk waar... ALLES van gisteren komt voorbij...
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Anita kijkt nooit naar DGK en is volledig onbevangen.
ja, dat merk je aan allesquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Daar ben ik inderdaad mega nieuwsgierig naarquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt straks te horen dat ze goed bezig is met haar liefdesleven.
Daar wacht ik nou ook op: She talks to dead peolpe.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef avonne het volgende:
geen dooie mensen meer?
Papegaaitje leef je nog iadejaquote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet leren NEE te zeggen.
Zus was gister op de streams.. Die is ook erg belangrijk voor haar!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef avonne het volgende:
speculatie:
Amanda... echte vriend gevonden, die haar echt zal beschermen
en een moeder figuur, omdat ze haar eigen moeder zo mist.
vanmorgen zei ze anders dat dat haar beste vriendin was die was geweestquote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zus was gister op de streams.. Die is ook erg belangrijk voor haar!
Pfff.. Alles draait om het gezin, gister heeft Lieke heel duidelijk verteld dat ze super goede vrienden is met haar moeder, deden heel veel samen, zagen elkaar heel veel, die moeder deed alles voor haar ..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef daWeasel het volgende:
Ah, ze heeft dus de opdracht gekregen van achter om lieke duidelijk te maken dat ze nee moet zeggen en moet stoppen met Huub. En ze gaat veel reizen. Dat hoop ik ook; naar huis!
Precies en ze is net terug van Kreta dus ze kán ook niet alles gezien hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Goh dat hadden wij nog niet door.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Hoe denkeen jullie dat ''ze'' (het medium) hier terecht gekomen is, die heeft gewoon DGk talpa gemaild dat ze dit wel ''gratis'' wil doen.
Daar dachten ze aaaaaah leuke tv,.. wat alleen bij Jaap het geval is natuurlijk.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat dat mens echt wel op de hoogte is van wat er speelt in dgk.
en ze woont in het bos dus ze heeft geen internetquote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en ze is net terug van Kreta dus ze kán ook niet alles gezien hebben.
Ik voel dat het dan beter is dat je NU je streams of beter je PC uitzet.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:48 schreef daWeasel het volgende:
Volgens mij heeft dat medium last van haar hoofd, want ik pik hier achter de streams opeens een enorme hoofdpijn op, ik zweer het je.
Zijn moeder zal ook wel hartstikke trots op hem zijn...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat nu vast... Veel verdriet door vrienden, maar hij moet daar vrede mee hebben.. Moeilijk leven gehad in het verleden, maar komt allemaal goed
Het kan ook dat ik het van iemand hier op Fok oppik die hoofdpijn. Heeft er hier iemand hoofdpijn, dat voel ik namelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik voel dat het dan beter is dat je NU je streams of beter je PC uitzet.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Het kan ook dat ik het van iemand hier op Fok oppik die hoofdpijn. Heeft er hier iemand hoofdpijn, dat voel ik namelijk.
Ik krijg het zodra Sonja in beeld komt. En ja dan doe ik die stream uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Het kan ook dat ik het van iemand hier op Fok oppik die hoofdpijn. Heeft er hier iemand hoofdpijn, dat voel ik namelijk.
Ik zie ook al een halfjaar een rat rondlopenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef OudFruit het volgende:
Errrrrrrrrr loopt een hond in huis!!!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:50 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zie ook al een halfjaar een rat rondlopen
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zie ook al een halfjaar een rat rondlopen
En daar gaan we!!!! OMG, zoooooooo slecht!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat nu vast... Veel verdriet door vrienden, maar hij moet daar vrede mee hebben (maar ze steunen hem).. Moeilijk leven gehad in het verleden, maar komt allemaal goed
Eric moet even die onzekerheid kwijt over het in de villa zitten en vrienden, dat gaat ze goedpraten denk ik!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Wie is je moeder???
E: Dit is me moeder en dit ben ik.
Hij had daarna op zijn voorhoofd moet tikken en tegen haar zeggen "dat ben jij"quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Wie is je moeder???
E: Dit is me moeder en dit ben ik.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve mensen, als ik er niet meer ben, heeft medium Anita dit voorspeld.
Ik heb zojuist een dagkaart getrokken.
[afbeelding]
Ik had er ook eentje.. Ongeluk, einde, pech, onheil!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bij mij alleen maar positiefquote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje.. Ongeluk, einde, pech, onheil!
ik heb de Zeisquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ik voorspel dat het medium last heeft / krijgt van dr aderen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef 2live het volgende:
ik voorspel dat het medium last van haar longen krijgt ooit; knap he?![]()
Ik heb De Lelies, ik ben veilig voor vandaag geloof ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb de Zeis
gevaar, breuk, plotseling einde...
haar kleding enzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
je hebt alles netjes opgeruimd, zegt Erics moeder.snapt iemand dat?
Waar kan ik een kaart trekken?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb De Lelies, ik ben veilig voor vandaag geloof ik.![]()
Ja, en dan Eric: "Dat zal ik doen".quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef Meganog het volgende:
"Wie heeft een koekoesklok?"
"Mijn tante Ilona".
"Is die overleden?"
"Nee die leeft nog."
"Doe haar de groeten."
Bij het opwinden van die enge tante Ilona is Eric helemaal in de war geraakt en homo geworden.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaha
Wie had er vroeger een koekoeksklok:
Mijn tante Ilona, die heb ik heel vaak opgewonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |