Ja van boven niet van achterquote:Op maandag 21 mei 2007 12:17 schreef Meganog het volgende:
Ah...het medium geeft aan dat haar dingen verteld zijn over Jaap.
Ik heb een eigen bedrijf, kan zelf me tijden bepalen en tussen de bedrijven door fok ik er lekker op los.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
IK heb 5 min gevolgd van Jaap. Geweldigggggggggggquote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Japio............ik heb ook stemmen in mijn hoofd.
Ik werk alleen 'snachtsquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Dit is gewoon testen van die onzin!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
eigenlijk best kinderachtig om dat mens zo belachelijk te maken, maar wel leuk!
Nouhouuuuuquote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik was al bang dat niemand het uit zou leggen...!![]()
Ik kan mediums ook niet serieus nemen.... Vraag ook vaak wat hun psychiater er van vind..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
eigenlijk best kinderachtig om dat mens zo belachelijk te maken, maar wel leuk!
Kom maar op met die kinderen van Huubquote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Ook Huub gaat haar gek maken..
hij heeft nog niks gezegd wat niet kloptequote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt aan Huub zijn hoge stemmetje horen dat hij onzin praat...
Najah, ook niet echt onzin praat.. Dat hij aan het fucken isquote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
[..]
hij heeft nog niks gezegd wat niet klopte
Snel naar informatie die ze gewoon van de streams of TV kan halen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Iedereen die ze opnoemt leeft nog...
Het medium voelt dat het niet meer goed komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Hij moet Hedda loslaten, die heeft hij veel verdriet gedaan.
Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen over Amanda haar moederquote:Op maandag 21 mei 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
Nu even bedenken wat er over de rest gezegd gaat worden
Amanda: zusters erg belangrijk voor haar, die steunt haar ofzo...
Eric: veel verdriet door vrienden e.d.
is overleden in 1961 huub zijn vader was toen 4quote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
Huub geeft toe dat het toch zijn opa is die dood is
Medium: heeft hij joden verstopt in de oorlog?
Huub: ja
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
Medium: Ik zie iemand om je heen met een H, klopt dat? Gokje hoor![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?
Nee met een S (onja)quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
En je hebt wat moeite met iemand met een P. . .klopt dat?
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Lieke mag als volgende.... Broertje, hartsvriendinnen.. meer kan ik zo niet verzinnen
ken jij iemand die NIET wil reizen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
Heeft Lieke gister nog gezegd dat ze wil reizen toen Brian en die Dame het over Aruba hadden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar is ze... Relatie met een man die hem heel erg gekwetst heeft.. Huub? Gaan ze daar op inspelen?
Ik weet al waar dat reizen vandaan komt... Die uitdraai zijn vakantiefoto's van haar ouders... Staat haar zusje zelf ook op.. Natuurlijk!quote:
Ja, het medium heeft gisteren achter de streams gezetenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
Werkelijk waar... ALLES van gisteren komt voorbij...
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Anita kijkt nooit naar DGK en is volledig onbevangen.
ja, dat merk je aan allesquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Anita kijkt nooit naar DGK en is volledig onbevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |