En daar gaan we!!!! OMG, zoooooooo slecht!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat nu vast... Veel verdriet door vrienden, maar hij moet daar vrede mee hebben (maar ze steunen hem).. Moeilijk leven gehad in het verleden, maar komt allemaal goed
Eric moet even die onzekerheid kwijt over het in de villa zitten en vrienden, dat gaat ze goedpraten denk ik!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Wie is je moeder???
E: Dit is me moeder en dit ben ik.
Hij had daarna op zijn voorhoofd moet tikken en tegen haar zeggen "dat ben jij"quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Wie is je moeder???
E: Dit is me moeder en dit ben ik.
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve mensen, als ik er niet meer ben, heeft medium Anita dit voorspeld.
Ik heb zojuist een dagkaart getrokken.
[afbeelding]
Ik had er ook eentje.. Ongeluk, einde, pech, onheil!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Bij mij alleen maar positiefquote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje.. Ongeluk, einde, pech, onheil!
ik heb de Zeisquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ik voorspel dat het medium last heeft / krijgt van dr aderen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef 2live het volgende:
ik voorspel dat het medium last van haar longen krijgt ooit; knap he?![]()
Ik heb De Lelies, ik ben veilig voor vandaag geloof ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb de Zeis
gevaar, breuk, plotseling einde...
haar kleding enzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
je hebt alles netjes opgeruimd, zegt Erics moeder.snapt iemand dat?
Waar kan ik een kaart trekken?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb De Lelies, ik ben veilig voor vandaag geloof ik.![]()
Ja, en dan Eric: "Dat zal ik doen".quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef Meganog het volgende:
"Wie heeft een koekoesklok?"
"Mijn tante Ilona".
"Is die overleden?"
"Nee die leeft nog."
"Doe haar de groeten."
Bij het opwinden van die enge tante Ilona is Eric helemaal in de war geraakt en homo geworden.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaha
Wie had er vroeger een koekoeksklok:
Mijn tante Ilona, die heb ik heel vaak opgewonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |