Daar ben ik inderdaad mega nieuwsgierig naarquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt straks te horen dat ze goed bezig is met haar liefdesleven.
Daar wacht ik nou ook op: She talks to dead peolpe.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef avonne het volgende:
geen dooie mensen meer?
Papegaaitje leef je nog iadejaquote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet leren NEE te zeggen.
Zus was gister op de streams.. Die is ook erg belangrijk voor haar!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef avonne het volgende:
speculatie:
Amanda... echte vriend gevonden, die haar echt zal beschermen
en een moeder figuur, omdat ze haar eigen moeder zo mist.
vanmorgen zei ze anders dat dat haar beste vriendin was die was geweestquote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zus was gister op de streams.. Die is ook erg belangrijk voor haar!
Pfff.. Alles draait om het gezin, gister heeft Lieke heel duidelijk verteld dat ze super goede vrienden is met haar moeder, deden heel veel samen, zagen elkaar heel veel, die moeder deed alles voor haar ..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef daWeasel het volgende:
Ah, ze heeft dus de opdracht gekregen van achter om lieke duidelijk te maken dat ze nee moet zeggen en moet stoppen met Huub. En ze gaat veel reizen. Dat hoop ik ook; naar huis!
Precies en ze is net terug van Kreta dus ze kán ook niet alles gezien hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
![]()
![]()
Anita kijkt nooit naar DGK en is volledig onbevangen.
Goh dat hadden wij nog niet door.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:46 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Hoe denkeen jullie dat ''ze'' (het medium) hier terecht gekomen is, die heeft gewoon DGk talpa gemaild dat ze dit wel ''gratis'' wil doen.
Daar dachten ze aaaaaah leuke tv,.. wat alleen bij Jaap het geval is natuurlijk.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat dat mens echt wel op de hoogte is van wat er speelt in dgk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |