Proficiat, het is niet makkelijk een moeilijke keuze te nemen, zeker als je iets voelt voor die persoon!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Sannelie het volgende:
nou ik ben eruit en ga niks meer met die gozer doen.. ik denk dat ik toch meer voor hem voel of anders ga voelen als het zo door gaat.. en dat is alleen maar kutter.. dus ik heb hem verteld dat we ermee kappen..
Verstandig.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Sannelie het volgende:
nou ik ben eruit en ga niks meer met die gozer doen.. ik denk dat ik toch meer voor hem voel of anders ga voelen als het zo door gaat.. en dat is alleen maar kutter.. dus ik heb hem verteld dat we ermee kappen..
ik moet je helaas teleur stellen,..quote:Op maandag 28 mei 2007 01:20 schreef Paltos het volgende:
Achja, je eerste keer zal je toch wel onthouden.. Het is gewoon spannend en nieuw allemaal en als het met een speciaal iemand is (maar er zijn veel speciale mensen) dan is het des te leuker en gewoon een leuke herinnering.. Meer niet.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ik moet je helaas teleur stellen,..
K weet het niet meer.
Ik ben ook beschikbaar voor de 2e keerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:
je eerste keer gaat tegenvallen. Sorry...
k snap ook niet echt de ophef over speciaal eerste keer enzo.quote:
jammerquote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Sannelie het volgende:
Hij moet zich vast kut voelenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Sannelie het volgende:
een echte schipper vaart door hetde rode zeequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:54 schreef Sannelie het volgende:
nou zat gaat het niet gebeuren omdat ik dan ongesteld ben... dus. Da's niet zo lekker
Die uitspraak heb je geript.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef weasel85 het volgende:
[..]
een echte schipper vaart door hetde rode zee![]()
ow?? Erg nieuwsgierig nu!!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hij moet zich vast kut voelen![]()
Maar door jouw weet ik wel hoe het zit tussen mij een een ander meisje!
Thanks![]()
Nouw, Zelfde verhaal als jouw, alleen ik ben de jongen, en zei is dus in jouw plaatsquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:18 schreef weasel85 het volgende:
een echte schipper vaart door hetde rode zee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |