Maar daarna wordt het alleen maar beter!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:
je eerste keer gaat tegenvallen. Sorry...
Zo speciaal dat je uit blijft stellen tot je die ene tegenkomt met wie het zo speciaal moet zijn. Om er vervolgens achter te komen dat de eerste keer waardeloos is en de keren er op zo lekker vinden dat je baalt dat je niet eerder begonnen bent zekerquote:Op maandag 21 mei 2007 12:11 schreef IkWilbert het volgende:
Eerste keer moet toch altijd iets speciaals zijn? Of is dat tegenwoordig niet meer zo...![]()
Dat hoeft niet perse! Iedereen ervaart het op zijn eigen manier.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:
je eerste keer gaat tegenvallen. Sorry...
Het gaat niet eens om de kwaliteit van de sex. Het gaat erom dat je het de eerste keer doet met iemand waar je je wel fijn bij voelt, en dat het gewoon bijzonder qua ervaring is, niet een driedubbel orgasme en squirting als taartje bij de koffie...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zo speciaal dat je uit blijft stellen tot je die ene tegenkomt met wie het zo speciaal moet zijn. Om er vervolgens achter te komen dat de eerste keer waardeloos is en de keren er op zo lekker vinden dat je baalt dat je niet eerder begonnen bent zeker
Ze wilde je dus gewoon niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:13 schreef TjungXL het volgende:
Tot op een moment dat ik mijn stoute schoenen aan trok en haar gewoon gezegd heb dat ik met haar wel een doppie wilde doen. En dat was ook gebeurd als ik niet had gezegd dat ik nog maagd was. want haar advies was dat je het moet doen met iemand waarmee je een realtie hebt en echt verliefd op bent.
Je gaat zoiets toch niet serieus aan je ouders vragen he?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:02 schreef Junkyontherun het volgende:
Wat vinden je ouders hiervan??
Hahahah! Zo komt het wel over.quote:
ik ben al 21 dus ik heb ook geen zin om maar te blijven wachten op "the one"...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zo speciaal dat je uit blijft stellen tot je die ene tegenkomt met wie het zo speciaal moet zijn. Om er vervolgens achter te komen dat de eerste keer waardeloos is en de keren er op zo lekker vinden dat je baalt dat je niet eerder begonnen bent zeker
Zonde zeg, heb je het zo lang volgehouden en dan ga je het nu alsnog weggooien....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ik ben al 21 dus ik heb ook geen zin om maar te blijven wachten op "the one"...
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef timmeeeh het volgende:
Tip: laat je dronken voeren. Dan doet het niet zo'n pijn en met een beetje mazzel herinner je je er de volgende dag niets van.
Vrouwen he. Altijd het romantische er van in proberen te zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:13 schreef TjungXL het volgende:
Tot op een moment dat ik mijn stoute schoenen aan trok en haar gewoon gezegd heb dat ik met haar wel een doppie wilde doen. En dat was ook gebeurd als ik niet had gezegd dat ik nog maagd was. want haar advies was dat je het moet doen met iemand waarmee je een realtie hebt en echt verliefd op bent.
Nee waarom wel hier aan de fokkers dan> ? Meisje heeft geen eigen mening... dus nog niet rijp genoeg...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je gaat zoiets toch niet serieus aan je ouders vragen he?
Als je er zin in hebt, en hij wil het ook; gewoon doen![]()
ik heb wel een eigen mening.. namelijk dat ik het waarschijnlijk wel ga doen als het zo loopt...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef Junkyontherun het volgende:
[..]
Nee waarom wel hier aan de fokkers dan> ? Meisje heeft geen eigen mening... dus nog niet rijp genoeg...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |