quote:Geachte heer SterkStaaltje
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007.
De oorzaak van de lage prijsweergave op onze website is waarschijnlijk een typfout. Zoals u in onze voorwaarden hebt kunnen lezen zijn alle aanbiedingen van bol.com vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
Omdat het door u bestelde artikel een levertijd heeft van slechts een dag, zou u hierbij een factuur ontvangen van euro 300,- meer dan u aanvankelijk verwacht heeft. Daarom hebben wij besloten uw bestelling te annuleren, zodat u geen betalingsverplichting heeft. Indien u het artikel ook voor de originele prijs wenst te ontvangen, kunt u immers een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker x
bol.com Klantenservice
www.bol.com
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Adelante het volgende:
Ik had 'm graag gebruikt voor het topic: "F.C. Utrecht, gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Adelante het volgende:
Ik had 'm graag gebruikt voor het topic: "F.C. Utrecht, gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:
je krijgt zomaar een kusje van die medewerkerquote:Met vriendelijke groet,
medewerker x
'Tismewat.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
Er is toen wel eens iets geweest over Lord of the rings 3 met extraas en een gebouwtje ui die film voor 10 euro, toen had ook iedereen die besteld (ik ook) maar die heb ik ook echt voor 10 euro gehad. Week later was ie weer 80 euro.
Het is wachten op de actiegroep.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die van Bol is dan wel weer ownage, die lullen zichzelf er goed uit!
quote:Verwachte levertijd:
24 uurs levering
20:00
ja. Ik wel.. maar Otto won toch die zaakquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kan iemand nog die plasma t.v voor nog geen 100 euro herrineren?
Otto?? Otto orgel??quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja. Ik wel.. maar Otto won toch die zaak![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Haha, stakkers![]()
oh wacht eens even, dat is mijn mail in de op
Het was al 100 % cker dat het niet zou lukken dudequote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Hadden jullie ons ook paupers genoemd als het wel was gelukt... Hoe onwaarschijnlijk dat ook zou zijn... NIet geschoten is altijd mis.
En al had je'm wel gekregen, dan was je echt niet minder pauper hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Hadden jullie ons ook paupers genoemd als het wel was gelukt... Hoe onwaarschijnlijk dat ook zou zijn... NIet geschoten is altijd mis.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef paultjuhhh het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij BOL.COM. Foutje deel 2
Wahahahahah allemaal snel zo'n camera of wel 2 bestellen en denken dat je het voor 28 euriojjoo dat ding krijgt en dan lekker zo een brief krijgen :
[.Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 mei 2007..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:18 schreef Adelante het volgende:
BOL.com gaat de 1700 klanten als goedmakertje een tegoedbon van tien euro aanbieden.
quote:Geachte heer **************,
Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera’s
besteld.
Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering van
deze bestelling(en).
Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,
dan ontvangt u binnen een week uw geld terug.
Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij een
cadeaubon ter waarde
van ¤ 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.
Cadeauboncode : ***********************
Waarde : ¤ 10,-
Vervaldatum : 31 december 2007
Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Nou als het waar is. Dan moet jij je wel schamen paultje.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het was al 100 % cker dat het niet zou lukken dude![]()
![]()
pwnedquote:
Dus nu is het wachten tot bol.com per ongeluk iets van ¤995,- aanbiedt voor ¤9,95 zodat je die bon kan gebruiken?quote:
Om vervolgens weer 10 euro te krijgen, etc. Op het laatst koop je de camera voor de volle mep met behulp van kortingsbonnenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu is het wachten tot bol.com per ongeluk iets van ¤995,- aanbiedt voor ¤9,95 zodat je die bon kan gebruiken?
Je bedoelt die plasma tv van otto.nl voor 99 euro die ontzettend veel mensen bestelden en overal in de krant stond?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kan iemand nog die plasma t.v voor nog geen 100 euro herrineren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |