abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 13:20:06 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_55921628
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:33 schreef warrel het volgende:
Ook een zeemansgraf voor Visje 3 vanavond in de Delftse grachten. Helaas/gelukkig duurde het dit keer niet zo lang als bij Visje 2. Geen preventieve eSHa dus, en kijken hoe het verder gaat.
Slaap zacht
jammer dat je een visje kwijt bent.
in principe denk ik dat je die eSha niet nodig hebt, aangezien je ook goed ververst
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 16:27:21 #152
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_55926744
Arm Visje 3. Toch kunnen ze best oud worden, hoe komt het toch dat het bij jou niet lukt?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_55929399
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Arm Visje 3. Toch kunnen ze best oud worden, hoe komt het toch dat het bij jou niet lukt?
Ik weet het niet zo goed.. Nadat Visje 2 dood was gegaan was er ook precies genoeg ruimte voor ze als je kijkt naar de liter per cm lichaamslengte..
En ze krijgen nu elke dag eten (een heel klein beetje) in plaats van 1x in de 2 a 3 dagen..
I will take the sun in my mouth
pi_55929433
Oh, en het was de zwemblaas waar iets mis mee was. Ik las op de site, die eerder in dit topic was gequote, dat dat vaker voorkomt bij goudvisjes omdat ze zo doorgekweekt worden..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:49:45 #155
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55954575
Ach jee
zijn ze nou allemaal dood?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_55958413
Nee, 3 are still going strong
Visje 4 ga ik nu misschien ook Kim Possible noemen, maar ik weet het nog niet zeker
Misschien dat ze het met een fatsoenlijke naam langer volhouden?!
pi_55958455
Ik zou haar onkruid noemen.

Onkruid vergaat niet
pi_56413380
Onkruid Visje 1 is!!
Gister is ook Bastaardvisje overleden, en daarvoor tijdens mijn wintersport Kim Possible.. En ik ben bang dat het het gewoon niet mijn schuld was, maar Visje 1 z'n schuld. Hij was sowieso altijd dominant, maar hij heeft gewoon een voor een alle andere visjes zo gepest dat die van angst 7 kleuren uit hun zwemblaasjes scheette..
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:27:47 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_56413422
zit er uberhaupt nog iets levends in die bak van je?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:11:36 #160
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_56414265
Ik heb inmiddels ook een klein aquarium.Met kleine vissies.

Al 2 x jonge vissies gehad en zal over 2 maandjes wel te druk worden dus wil wel wat doneren.
(mits je hem goed behandeld )
pi_56414324
En dan wil ze op mijn hamster passen als ik op vakantie ben! Nou mooi niet!
pi_56416739
Visje 1 leeft nog hoor, maar of ik er blij mee ben..
Ben een beetje klaar met de visjes, ik speel met de gedachten een hamstertje te nemen
pi_56416827
Neem een vrouwtje, dan kunnen ze neuken!
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2008 @ 20:13:10 #164
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_56416927

Is Insaniquarium anders niet iets voor je? En waarom nou een hamster? Ratjes zijn veel liever
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_56418128
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:13 schreef Barbaaf het volgende:

Is Insaniquarium anders niet iets voor je? En waarom nou een hamster? Ratjes zijn veel liever
Henk is de definitie van lief
pi_56425776
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:13 schreef Barbaaf het volgende:

Hehe, in dat spelletje was ik best wel goed! En Visje 1 doet het ook nog steeds goed hoor, maar ik vind 'm gewoon niet lief meer..
En ratjes zijn niet zo bol en pluizig, al was Henk wel een beetje aan de te dikke kant
Is er eigenlijk nog iets kleiners dan een dwerghamstertje? Het zou ideaal zijn als het in m'n huidige aquarium van 30x40 past.
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 11:54:33 #167
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_56429875
Die ratjes van mij waren anders aardig bol

Kleinste landzoogdier: de kleine dwergspitsmuis, zo'n 4 cm en 3 gram. Hij eet twee tot vijf maal zijn eigen gewicht aan voedsel, voornamelijk kleine insecten, larven, spinnen en slakken

Kleinste (bekende) zoogdier: de hommelvleermuis. Lastig huisvesten maar je hebt geen last meer van muggen. Uitkijken met vleesetende planten
pi_56431408
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef Barbaaf het volgende:
Die ratjes van mij waren anders aardig bol

Kleinste landzoogdier: de kleine dwergspitsmuis, zo'n 4 cm en 3 gram. Hij eet twee tot vijf maal zijn eigen gewicht aan voedsel, voornamelijk kleine insecten, larven, spinnen en slakken

Kleinste (bekende) zoogdier: de hommelvleermuis. Lastig huisvesten maar je hebt geen last meer van muggen. Uitkijken met vleesetende planten

Een vleermuisje kan wel een een parkietenkooi toch
Kan ook wandelende takken nemen Of gewoon een parkietje, maar ik ben bang dat ie op m'n bed en MacBookje en mij poepen..
pi_56432260
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56432623
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
of een eekhoorn
Hij ziet er lief uit! Met zo'n pluizige staart
pi_56507155
Ik was boos op Visje 1, omdat ik er van overtuigd was dat hij de boosdoener was door zijn dominante gedrag. Maar waaaaaaaarom doet hij dan nu ook zo raar?!
Vriendlief heeft 'm vandaag in een emmer kraanwater van ongeveer dezelfde temperatuur gezet, en nu kantelt Visje 1 opeens niet meer, ligt ie niet meer krom of met z'n koppie tegen het pompje aangezogen ( ).
Het lijkt dus uiteindelijk aan het water te liggen waar een parasiet in zit? Die een voor een een visje aanpakt? Nu de steentjes en het zand uitkoken? Het pompje uitkoken? Plantjes weggooien en die komende keer in een goede aquariumwinkel kopen? Daar heb ik dinsdag pas tijd voor, hoe kan ik voor genoeg zuurstof zorgen zonder pompje en zonder plantjes?

Was ik eindelijk de visjes zat omdat ik nog boos was op Visje 1, voel ik me nu weer heel erg schuldig
Nadenken over een ander beestje wil ik nog steeds, want dan geef ik dit visje 2 nieuwe pappa's. Meenadenken kan in dit topic: Welk beestje voor Warrel?
pi_56510857
Misschien had je wat minder in het aquarium moeten zeiken als je weer eens bezopen was?
pi_56521879
Jezus David, baggeren doe je maar in ONZ.
pi_56530132
Iemand? Hoe komt het dat Visje 1 er weer bovenop lijkt te komen? Een parasiet kan het dan niet zijn, en een bacterie of schimmel zou hij ook meegenomen hebben naar het verse water. Slechte plantjes? Bleef er te veel nitriet/nitraat hangen in het zand op de bodem?
pi_56530373
Nu vraag ik me af of johannes ook wel eens "David Jezus" zei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')