Waar heb je het over? Huntelaar kwam niet eens in scoringspositiequote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef toma het volgende:
[..]
idd, die goal was ook niet onverdiend geweest als je het wedstrijdbeeld van de tweede helft bekijkt. Ik had liever gezien dat ie Huntelaar erin liet staan en Babel eruit haalde. Ookal speelde hij heel goed, hij heeft gewoon minder kwaliteiten om 1 op 1 situaties goed af te ronden.
de #2 van de competitie verdient voorronde CL te spelenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
Zondag wordt een mooie westrijd tussen de twee beste teams van Nederland op dit moment.
En wie er ook wint (ik hoop Ajax uiteraard), diegene verdient het om voorronde CL te spelen.
Ik hoop op Ajax, maar ik kan vrede hebben met een overwinning van AZ.
Njah, aan de ene kant zou ik er vrede mee kunnen hebben omdat AZ gewoon leuk en goed speelt dit seizoen. Maar ik kan me echt kapot ergeren aan die hele club. Vooral aan Scheringa maar ook Van Gaal begint met de week irritanter worden. En dan heb je nog jongens als Cziommer en Jenner. Nee, eigenlijk kan ik er geen vrede mee hebben...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
Zondag wordt een mooie westrijd tussen de twee beste teams van Nederland op dit moment.
En wie er ook wint (ik hoop Ajax uiteraard), diegene verdient het om voorronde CL te spelen.
Ik hoop op Ajax, maar ik kan vrede hebben met een overwinning van AZ.
want?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef BB-boy het volgende:
Of we winnen of verliezen, ik ben blij dat het seizoen er na zondag op zit.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
de #2 van de competitie verdient voorronde CL te spelen
De enige reden waarom ik er in zou kunnen berusten, is dat we het vorig van AZ hebben "gestolen". Maar Ajax wint met 3-0, dus waar hebben we het over.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar zou AZ dat geweest zijn. Dus eigenlijk hebben ze die nog tegoedquote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Lindenbergh natuurlijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben er niet zo zeker van als de meeste hier.. Waar putten jullie dat vertrouwen uit?
De competitie voor mijn gevoel al een aantal weken voorbij is. Bovendien ben ik vrij leeg na de gigantische teleurstellingen van rkc en willem 2 uit.quote:
Dat is een ander verhaal, waar ik het overigens voor 100% mee eens ben.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef w00h00 het volgende:
Ik zie grote clubs en steden als Milan, Manchester, Barcelona, Madrid al naar Alkmaar komen.![]()
Dan zouden ze toch eerst een groter stadion moeten hebben. En ik denk dat de supporters die vanaf schiphol komen lekker op de wallen blijven hangen in mokum of in de shop ipv dat ze kaas gaan smoke in die pauper stad.![]()
Of dat de "Ultras van Milan" zich vermaken met klappertjes van dsb in het uitvak.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Apfel. het volgende:
[..]
![]()
zie je t al voor je in een foto verslag van Milan:
<foto>
Deel van de groep vermaakte zich opperbest op de kaasmarkt.*
*wel in t italiaans natuurlijk
Hooggeplaatste tegenstander?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Adidah het volgende:
Het is voorronde CL. Mocht AZ winnen dan krijgen ze waarschijnlijk een hoog geplaatste tegenstander. Die moeten ze dan eerste maar zien te verslaan voordat ze aan Milan, Man U en dergelijke mogen denken.
Najah, gelukkig was Kopenhagen niet hoog geplaatstquote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef Adidah het volgende:
Het is voorronde CL. Mocht AZ winnen dan krijgen ze waarschijnlijk een hoog geplaatste tegenstander. Die moeten ze dan eerste maar zien te verslaan voordat ze aan Milan, Man U en dergelijke mogen denken.
Die hadden wij ook gewoon moeten hebben..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, gelukkig was Kopenhagen niet hoog geplaatst.
precies positief denkenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ wordt verpulverd volgende week.
We scoren sowieso zeker, al is het niet met 3-0 dan wel 2-0quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik wil echt niet lopen bashen, maar hoe komen jullie idd aan al dat zelfvertrouwen?
Verpulveren, wegspelen 3-0, 4-0...
Het hele seizoen is er alleen nog maar gelijk gespeelt en gisteren verloren door Ajax. AZ dat een balbezit had van 63% en erg scherp speelde. Ook had er meer ingezeten voor beide clubs, Babel een goede kans, Steinsson die een doelpunt verneukt omdat ie duwt...
Ik denk dat het er weer om zal spannen, dat er weinig doelpunten zullen vallen. Mede omdat er bij de selectie van AZ 2 erg belangrijke spelers (spitsen) weer mee kunnen doen.
Ik ben benieuwd, ik zie dat verpulveren echt niet gebeuren, en al helemaal niet zonder Sneijder. hij is toch infeite degene die 9 van de 10 keer bij een aanval betrokken is door zijn controlerende rol op het middenveld
Ik denk ook niet dat het verpulveren zal worden.. ik vond AZ gisteren gewoon beter dan Ajax. AZ was de enige ploeg die wilde voetballen en die aanspraak maakte op de zege. Door die goal in de laatste minuut heb ik toch niet zoveel vertrouwen als de meesten hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik wil echt niet lopen bashen, maar hoe komen jullie idd aan al dat zelfvertrouwen?
Het hele seizoen is er alleen nog maar gelijk gespeelt en gisteren verloren door Ajax. AZ dat een balbezit had van 63% en erg scherp speelde. Ook had er meer ingezeten voor beide clubs, Babel een goede kans, Steinsson die een doelpunt verneukt omdat ie duwt...
Ik denk dat het er weer om zal spannen, dat er weinig doelpunten zullen vallen. Mede omdat er bij de selectie van AZ 2 erg belangrijke spelers (spitsen) weer mee kunnen doen.
Ik ben benieuwd, ik zie dat verpulveren echt niet gebeuren, en al helemaal niet zonder Sneijder. hij is toch infeite degene die 9 van de 10 keer bij een aanval betrokken is door zijn controlerende rol op het middenveld
Ik zeg 90+4.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We scoren sowieso zeker, al is het niet met 3-0 dan wel 2-0. Of anders pakken we jullie in de verlenging wel.
Mja. Henk's theewater gaf ook aan dat we kampioen zouden worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het verpulveren zal worden.. ik vond AZ gisteren gewoon beter dan Ajax. AZ was de enige ploeg die wilde voetballen en die aanspraak maakte op de zege. Door die goal in de laatste minuut heb ik toch niet zoveel vertrouwen als de meesten hier.
Maar gelukkig ziet Henk nog genoeg perspectief!
Denk ook niet dat Fuckbuddy 1,2,3 twijfelt aan het scorend vermogen van Ajax. Ik ben er van overtuigd dat Ajax wel zal scoren. Alleen bij een doelpunt van AZ moet je er als Ajax zijnde in ieder geval 3 maken wil je in de 90 minuten je CL ticket veilig stellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We scoren sowieso zeker, al is het niet met 3-0 dan wel 2-0. Of anders pakken we jullie in de verlenging wel.
Wij zijn Ajax, WIJ zijn de beste!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat antwoord begint inmiddels eigenlijk meer te klinken als een mongooltje die maar 1 antwoord weet op alle vragen die 'm gesteld worden.quote:
Heitinga! Held!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heitinga speelt Martens wederom de wedstrijd uit. Gisteren ook weer weinig van hem gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |