quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:51 schreef Macka66 het volgende:
Vandaag gespot bij een oriënterend bezoek aan een KDV: een Ghanees kindje dat Healthy heet.
Wat vindt je van Dana op zijn Engels uitgesproken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Een meisjes naam vind ik makkelijker dan een jongens naam.
Er zijn zoveel leuke meisjesnamen. Ik vind Kiki erg leuk maar mijn schoonmoeder word kiek genoemd en we willen niet dat ze gaan denken dat ze vernoemd is en ook de verwarring lijkt me irritant.
Nu hebben we een naam voor onze tweede dochter.
Onze eerste heet Mara en voor de tweede hebben we dus een naam met -a-a dus ook vier letters waarvan de 2e en 4e een a zijn.
Zouden jullie dat doen of niet?
liefs joyce
Mooi, maar wij gaan voor nederlandse namen. Anders valt de tweede zo buiten de boot met een naam die op zijn engels is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Wat vindt je van Dana op zijn Engels uitgesproken?
Lis heeft ook zo'n naam. Maar wat je zegt, ze vinden altijd wel iets.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef Moonah het volgende:
Over rijmelarijen hebben wij eigenlijk niet nagedacht. Thies-Pies. Tja, lachen! Maar als een kind niet assertief is wordt er sowieso wel iets bedacht. Wat de naam ook is.
de 2e naam van mijn dochter is Sophiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef Mickey86 het volgende:
Ik had gedurende mijn zwangerschap alleen maar over jongensnamen nagedacht, was er namelijk van overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen.
Het werd een meisje, en voor meisjes vind ik drie namen erg leuk: Sofie, Roxanne en Ashley. Het is uiteindelijk Sofie geworden.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Zo plakten ze achter mijn echte naam 'vulpen'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef Lishe het volgende:
Wij trotse poep en pies namen bezitters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |