Wilders fan is snel gezegt omdat het ook Moslims kunnen zijn ivm die Arabische tekstenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
KIJK . dit krijg JE als je WILDERS stemt
En dan nog die Arabische teksten.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
Dit is zeker de nieuwste taktiek om er een nieuwe/andere woning uit te slepen
Je verzint of regelt een bedreiging, beklad je eigen voordeur met een beledigend symbool naar keuze, of laat er steen doorheen flikkeren.
Je moet dan alleen de stenengooier wel zeggen in dit geval de beledigingen niet in het Arabisch neer te kladden, wel zo handig dan inzake geloofwaardigheid
Ja, of het is een Wilders hater, het woord kanker kan iedereen goed spellen, grappig is dat, die zich in de voordeur vergist
En hoe herken je een Wilders fan? Iemand die zijn haar blondeert en thuis om de haverklap zitkamervragen stelt, en stenen met kanker Wilders door ruiten heen gooit?
Noord-afrikanen dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:34 schreef donald_dick het volgende:
het was volgens het AT5 nieuws een algerijnse familie. zij is marookaans en haar man is algerijns.
Wel grappig dat jij je als marokkaan nu er wel druk om maakt! maar als Nederlanders of Joden weggepest worden dan reageer je schijnheilig en is het altijd de schuld van de weggepeste mensenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839
Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.
de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
Scherpquote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef Kees22 het volgende:
Wat een belachelijke zin trouwens: "Ze is in Amsterdam geboren en van Marokkaanse afkomst." Hoe kan dat nou? Ligt Amsterdam tegenwoordig in Marokko? ...
Pure Demonisering.quote:Deze intimidaties komen van een 'Wilders-fans
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar dan heb jij een aardig ranzige baard gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:07 schreef buachaille het volgende:
De kans is groot dat de bedreigingen uit Islamitische hoek komen. Ik heb ooit eens mijn baard laten staan in een slordig model en zag er toen inderdaad een beetje Taliban uit. Ik kreeg alleen reactie's van marokkanen die zeiden dat ik mijn baard er maar beter zo snel mogelijk af moest halen.![]()
dan doen zij zeker waarom niet. moslims zijn ook mensen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Aha. Nou eigen schuld dus. Als je de oorlog aan het Westen verklaart moet je niet raar opkijken dat daarop gereageerd wordt.quote:
het waren ook "moslims" die een egyptische man en zijn gezin terroriseerde, hoor, en wel zo dat de gemeente de man heeft uitgekochtquote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Wiens kloon ben jij nu weer ?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:08 schreef YvonneEnDanny het volgende:
[..]
dan doen zij zeker waarom niet. moslims zijn ook mensen.
stel je nou eens voor een man die haar ooit wilde neuken en zij niet omdat ze met een ander neukte. nou dat is yaloezie en dan gebeuren dit soort dingen.
Houdt er ook rekening mee dat Meki zichzelf niet extreem vindt. En velen exact zoals hij is (niet extreem). Je hebt ook nog grote groepen in Nederland die veel en veel extremer zijn en een handjevol die minder extreem zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:46 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kan me er maar niet mee verzoenen, dat er van die knuppels als Meki bestaan. Telkens neem ik me voor er slechts meewarig om te grinniken, maar even zovaak realiseer ik me dan weer dat Nederland een heel, heel groot probleem heeft.
"Marrokaans"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef M42 het volgende:
En nu dit weer http://www.dumpert.nl/mediabase/15750/ae42ecb0/index.html
de dader heeft een geblokt signalementquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef M42 het volgende:
En nu dit weer http://www.dumpert.nl/mediabase/15750/ae42ecb0/index.html
Nee het is een Finquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef donald_dick het volgende:
de dader heeft een geblokt signalementgast, dit is niet eens een marokkaan
dikke huilie ben je ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Nee het is een Fin![]()
Kom je wel eens in die buurt? nee dus! dus houd je klep als je niet weet waar je het over hebt![]()
Wie is er nou een dikke huilie met dat rare usericoon en het feit dat je mij en anderen direct aanvalt als jouw favouriete bevolkingsgroep "aangevallen" wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef donald_dick het volgende:
dikke huilie ben je ookanders post je ook ff de ' bron'
Volgens mij noemen ze op die site Marokkanen Finnen, om het woord Marokkaan niet te gebruiken. Iedereen weet wie of wat er bedoelt wordt met een Fin. Althans, zo komt het op mij over als ik de reacties op het filmpje lees.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dikke huilie ben je ookanders post je ook ff de ' bron'
Mijn God... Meneer gaat lopen zeiken dat men slechts een kant van dit soort zaken wil belichten en wat doet hij zelf?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.
de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
serieus? OMG, je hebt gelijk! alleen wordt het nou net niet in het bijbehorende artikel genoemtquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze op die site Marokkanen Finnen, om het woord Marokkaan niet te gebruiken.
ja, de reacties.. wat zal ik eens daar over zeggen, die zijn meestal nog dommer dan reactier op Fok!quote:Iedereen weet wie of wat er bedoelt wordt met een Fin. Althans, zo komt het op mij over als ik de reacties op het filmpje lees.
Jouw en anderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:18 schreef M42 het volgende:
[..]
Wie is er nou een dikke huilie met dat rare usericoon en het feit dat je mij en anderen direct aanvalt als jouw favouriete bevolkingsgroep "aangevallen" wordt.
nee alleen bij clerasiel etende jongetjes van 18 met een gemiddeld iq van een strontvlieg.quote:Ooit eraan gedacht dat diegene worden bekritiseerd die vaker in aanraking komen met criminaliteit en geweld?! Denk je dat ik een racist ben![]()
oke, mongooltje, dit is het stukkie teskt bij het filmpjequote:Je doet je er makkelijk van af met geef eens een bron... zodra het voor soorten als jou moeilijk wordt om argumenten aan te dragen dan kom je daarmee, terwijl je donders goed weet dat men gelijk heeft. Natuurlijk is er een kans van 0,00001% in die wijk dat het een autochtoon betrof, maar gezien het filmpje, de huidskleur, de bouw, de kleding en de wijk kan je er 99,999999% zeker van zijn dat het een marokkaan was. Zeker ook gezien het feit dat marokkanen vaker schuldig zijn aan laffe daden.
waar over naffers en marokkanen wordt er gesproken ?quote:Koel! We hebben weer een lowres filmpje met grove korrels. Een pittig opstootje bij tram 9 in Scheveningen. Toedracht en aanleiding zijn tot nu toe onbekend. Maar dat maakt niet zo veel uit. Een flinke vuistslag zegt namelijk nog steeds meer dan duizend woorden. Let ook op de details in de afwerking. Heel belangrijk: altijd even nastampen, bij voorkeur met een afsprong. Das pas Jumpstyle! Tevens wordt uit dit filmpje ook duidelijk dat een neergeslagen sparmaatje nog best een blok aan je been kan zijn. De voordelen van reizen met het openbaar vervoer worden weer overduidelijk met deze video. Het is het onverwachte element dat tramreizen met zich mee brengt en juist zo leuk maakt. Staat er niet een verdwaalde zigeuner met zijn valse trekzak en kindje te bedelen dan word je wel geconfronteerd met die powervolle straat improvisatietheater. Dat mis je allemaal, in je auto, in de file.
kennelijk zit je daar op school, nuff said..quote:ps: Terra-College Schilderswijklijn was dit... misschien snap je het dan
en waarom staat er een hartje onder de tekstquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn we er inmiddels al achter of er "Kanker Wilders" op die steen stond of "Kanker, Wilders"?
OT: Zielige actie![]()
Waar zie jij een hartjequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waarom staat er een hartje onder de tekst
Moet ik nou alle marokannen steunen door deze nieuws? Misschien heeft die vrouw wel een oud vrouwtje beroofd van haar tas of een scooter gejat, wie weet?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
WOW wat een intelligente opmerkingen! daar heb je wel lang over gedaan om hiermee te komen. Je hebt echt volledig mij om kunnen praten met deze intelligente onderbouwingen!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jouw en anderenwie dan
[..]
nee alleen bij clerasiel etende jongetjes van 18 met een gemiddeld iq van een strontvlieg.
[..]
oke, mongooltje, dit is het stukkie teskt bij het filmpje
[..]
waar over naffers en marokkanen wordt er gesproken ?
[..]
kennelijk zit je daar op school, nuff said..
goed punt, ga nu maar weer in de zandbak spelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef M42 het volgende:
[..]
WOW wat een intelligente opmerkingen! daar heb je wel lang over gedaan om hiermee te komen. Je hebt echt volledig mij om kunnen praten met deze intelligente onderbouwingen!!!
![]()
quote:
Ah ok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |