abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49592875
Als een moderator dan toch de TT aanpast: Marokkaans schrijf je met slechts 1 r en met 2 k's!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49592902
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef Kees22 het volgende:
Als een moderator dan toch de TT aanpast: Marokkaans schrijf je met slechts 1 r en met 2 k's!
Een Marokkaan die zijn afkomst niet eens goed kan schrijven
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 21 mei 2007 @ 01:28:08 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_49592944
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49593075
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.
het is niet de meest logische actie
pi_49593210
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Een Marokkaan die zijn afkomst niet eens goed kan schrijven
Nee, dat is niet eerlijk: Meki had een heel andere TT.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49593233
quote:
Nou, er werd toch een steen door een autoruit gegooid? En waar komt opeens dat opschrift vandaan? Merkwaardig verhaal inmiddels!
  maandag 21 mei 2007 @ 01:45:52 #47
117098 Hathor
Effe niet
pi_49593254
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:34 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

het is niet de meest logische actie
Nee, niet echt. Zou het per ongeluk de verkeerde tekst zijn? Ik verwacht eerder "kanker moslims" of "kanker extremisten" dan "kanker Wilders". Het kan natuurlijk ook de goeie steen zijn, maar bij het verkeerde huis naar binnen gegooid. Zoveel mogelijkheden hier.

En wat te denken van een nieuwe vorm van snail mail? Een soort van real life popup?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49593273
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet eerlijk: Meki had een heel andere TT.
ik ben ook een 14.gif
  maandag 21 mei 2007 @ 01:47:42 #49
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_49593282
Aah een Meki topic, je haalt ze er snel uit.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_49593456
quote:
Op maandag 21 mei 2007 01:47 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ik ben ook een 14.gif
pi_49593557
Ik vind het niet echt een geloofwaardig bericht, ook al staat het op de site van at5.
pi_49593582
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
KIJK . dit krijg JE als je WILDERS stemt
Wilders fan is snel gezegt omdat het ook Moslims kunnen zijn ivm die Arabische teksten
  maandag 21 mei 2007 @ 07:52:50 #53
3542 Gia
User under construction
pi_49594826
quote:
En dan nog die Arabische teksten.

Je zou bijna zeggen dat de daders Marokkanen zijn die boos zijn op dit Marokkaans gezin, omdat die op Wilders hebben gestemd en daar rond voor uitkwamen.
pi_49595061
Dit is zeker de nieuwste taktiek om er een nieuwe/andere woning uit te slepen
Je verzint of regelt een bedreiging, beklad je eigen voordeur met een beledigend symbool naar keuze, of laat er steen doorheen flikkeren.
Je moet dan alleen de stenengooier wel zeggen in dit geval de beledigingen niet in het Arabisch neer te kladden, wel zo handig dan inzake geloofwaardigheid

Ja, of het is een Wilders hater, het woord kanker kan iedereen goed spellen, grappig is dat, die zich in de voordeur vergist

En hoe herken je een Wilders fan? Iemand die zijn haar blondeert en thuis om de haverklap zitkamervragen stelt, en stenen met kanker Wilders door ruiten heen gooit?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49595272
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
Dit is zeker de nieuwste taktiek om er een nieuwe/andere woning uit te slepen
Je verzint of regelt een bedreiging, beklad je eigen voordeur met een beledigend symbool naar keuze, of laat er steen doorheen flikkeren.
Je moet dan alleen de stenengooier wel zeggen in dit geval de beledigingen niet in het Arabisch neer te kladden, wel zo handig dan inzake geloofwaardigheid

Ja, of het is een Wilders hater, het woord kanker kan iedereen goed spellen, grappig is dat, die zich in de voordeur vergist

En hoe herken je een Wilders fan? Iemand die zijn haar blondeert en thuis om de haverklap zitkamervragen stelt, en stenen met kanker Wilders door ruiten heen gooit?
  maandag 21 mei 2007 @ 08:31:34 #56
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_49595288
Marrokkaanse toestanden daar in Amsterdam Noord!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Eindredactie Games maandag 21 mei 2007 @ 08:34:19 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49595328
het was volgens het AT5 nieuws een algerijnse familie. zij is marookaans en haar man is algerijns.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_49595341
Stenengooiers, dit duid toch wel heel erg sterk op palestijnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_49595353
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:34 schreef donald_dick het volgende:
het was volgens het AT5 nieuws een algerijnse familie. zij is marookaans en haar man is algerijns.
Noord-afrikanen dus.
pi_49595881
De kans is groot dat de bedreigingen uit Islamitische hoek komen. Ik heb ooit eens mijn baard laten staan in een slordig model en zag er toen inderdaad een beetje Taliban uit. Ik kreeg alleen reactie's van marokkanen die zeiden dat ik mijn baard er maar beter zo snel mogelijk af moest halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')