Een Marokkaan die zijn afkomst niet eens goed kan schrijvenquote:Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef Kees22 het volgende:
Als een moderator dan toch de TT aanpast: Marokkaans schrijf je met slechts 1 r en met 2 k's!
het is niet de meest logische actiequote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.![]()
Nee, dat is niet eerlijk: Meki had een heel andere TT.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Een Marokkaan die zijn afkomst niet eens goed kan schrijven![]()
Nou, er werd toch een steen door een autoruit gegooid? En waar komt opeens dat opschrift vandaan? Merkwaardig verhaal inmiddels!quote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....hoe zit het nou precies? Er word bij een Marokkaans gezin een steen door een raam gepleurd, en op die steen staat "kanker Wilders"? Ik kan hier niet echt een logisch verband in vinden, behalve dan dat de stenengooier waarschijnlijk hardstikke gestoofd is.![]()
Nee, niet echt.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
het is niet de meest logische actie![]()
ik ben ook een 14.gifquote:Op maandag 21 mei 2007 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet eerlijk: Meki had een heel andere TT.
quote:
Wilders fan is snel gezegt omdat het ook Moslims kunnen zijn ivm die Arabische tekstenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
KIJK . dit krijg JE als je WILDERS stemt
En dan nog die Arabische teksten.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:28 schreef Hathor het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
Dit is zeker de nieuwste taktiek om er een nieuwe/andere woning uit te slepen
Je verzint of regelt een bedreiging, beklad je eigen voordeur met een beledigend symbool naar keuze, of laat er steen doorheen flikkeren.
Je moet dan alleen de stenengooier wel zeggen in dit geval de beledigingen niet in het Arabisch neer te kladden, wel zo handig dan inzake geloofwaardigheid
Ja, of het is een Wilders hater, het woord kanker kan iedereen goed spellen, grappig is dat, die zich in de voordeur vergist
En hoe herken je een Wilders fan? Iemand die zijn haar blondeert en thuis om de haverklap zitkamervragen stelt, en stenen met kanker Wilders door ruiten heen gooit?
Noord-afrikanen dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:34 schreef donald_dick het volgende:
het was volgens het AT5 nieuws een algerijnse familie. zij is marookaans en haar man is algerijns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |