http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839quote:Een gezin in Noord wordt al anderhalf jaar bedreigd. Zaterdagnacht werd een baksteen door hun autoruit gegooid waarna de auto in brand werd gestoken. De auto is total loss.
De intimidatie richt zich in de eerste plaats op de moeder. Sinds acht jaar draagt ze een nikab. Ze is in Amsterdam geboren en is van Marokkaanse afkomst.
Het gezin heeft geen idee wie er achter de intimidaties zit. Deze intimidaties komen van een 'Wilders-fan' maar het gezin is eerder ook bedreigd met Arabische teksten. De politie houdt daarom nog alle opties open. Het gezin wil het liefst zo snel mogelijk verhuizen.
Breng zn PRers nou niet op ideeen...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef tonks het volgende:
Wie is er nou fan van wildershij heeft niet eens een jump plaat.
Ze hebben geen idee wie het is, maar ze weten wel dat het wilders fan is? Ennuh, een wilders fan die iemand bedreigt met arabische teksten?quote:Het gezin heeft geen idee wie er achter de intimidaties zit. Deze intimidaties komen van een 'Wilders-fan' maar het gezin is eerder ook bedreigd met Arabische teksten.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef Me. het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee wie het is, maar ze weten wel dat het wilders fan is? Ennuh, een wilders fan die iemand bedreigt met arabische teksten?
Rot toch een end op
Maar dan zijn het dus moslims die Wilders stemmen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Eindelijk iemand die hersens heeftquote:Op zondag 20 mei 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
Opsluiten en sleutels weggooien
Het is vast een extreemrechtse hollander die Arabisch heeft gestudeerd om moslims de schuld te geven.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef Me. het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee wie het is, maar ze weten wel dat het wilders fan is? Ennuh, een wilders fan die iemand bedreigt met arabische teksten?
enquote:Deze intimidaties komen van een 'Wilders-fan'
Knap hoor.quote:Het gezin heeft geen idee wie er achter de intimidaties zit.
Daar wordt je lid van als je Palestijnen overal de schuld van geeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat lobby inhoudt?
Kopje thee er bij?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Zie je het voor je.
moslims die een vrouw met niqaab gaan terroriseren.
wil je het soms goedpraten mag wel hoor
Jah absoluut anders zou ik dat niet zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat lobby inhoudt?
Lul niet zo slap. Alsof er iemand is (met een beetje verstand) die dit goedkeurt...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839
Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.
de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. Alsof er iemand is (met een beetje verstand) die dit goedkeurt...
Leg het dan eens uit, want ik heb zo mijn twijfels.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah absoluut anders zou ik dat niet zeggen
welke wilders stemmer kan nou arabisch?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders stemmers en natuurlijk mensen die nu slapen bij deze topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |