abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:18 #81
121890 M42
I Love Techno!
pi_49690734
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:44:59 #82
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49691507
Ik ben inmiddels overleden
pi_49692365
Oeh ze hebben hun auto kapot gemaakt.. da's bijna net zo erg als Marokkanen die regelmatig hele gezinnen terroriseren zodat ze moeten verhuizen, of Marokkanen die een heel voetbalstadion slopen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 17:09:46 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49692390
quote:
de dader heeft een geblokt signalement
gast, dit is niet eens een marokkaan, het is leuk dat je wat linkjes van geenstijl haalt, maar als zij niet eens zeggen dat het een marokkaan of noord- afrikaan is, dan is ook echt geen marokkaan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:10:16 #85
121890 M42
I Love Techno!
pi_49692409
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef donald_dick het volgende:

de dader heeft een geblokt signalement gast, dit is niet eens een marokkaan
Nee het is een Fin
Kom je wel eens in die buurt? nee dus! dus houd je klep als je niet weet waar je het over hebt
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 17:11:38 #86
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49692459
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef M42 het volgende:

[..]

Nee het is een Fin
Kom je wel eens in die buurt? nee dus! dus houd je klep als je niet weet waar je het over hebt
dikke huilie ben je ook anders post je ook ff de ' bron'
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:18:51 #87
121890 M42
I Love Techno!
pi_49692682
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef donald_dick het volgende:

Wie is er nou een dikke huilie met dat rare usericoon en het feit dat je mij en anderen direct aanvalt als jouw favouriete bevolkingsgroep "aangevallen" wordt.

Ooit eraan gedacht dat diegene worden bekritiseerd die vaker in aanraking komen met criminaliteit en geweld?! Denk je dat ik een racist ben

Je doet je er makkelijk van af met geef eens een bron... zodra het voor soorten als jou moeilijk wordt om argumenten aan te dragen dan kom je daarmee, terwijl je donders goed weet dat men gelijk heeft. Natuurlijk is er een kans van 0,00001% in die wijk dat het een autochtoon betrof, maar gezien het filmpje, de huidskleur, de bouw, de kleding en de wijk kan je er 99,999999% zeker van zijn dat het een marokkaan was. Zeker ook gezien het feit dat marokkanen vaker schuldig zijn aan laffe daden.

ps: Terra-College Schilderswijklijn was dit... misschien snap je het dan
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:24:24 #88
3542 Gia
User under construction
pi_49692873
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Volgens mij noemen ze op die site Marokkanen Finnen, om het woord Marokkaan niet te gebruiken. Iedereen weet wie of wat er bedoelt wordt met een Fin. Althans, zo komt het op mij over als ik de reacties op het filmpje lees.
pi_49693039
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839

Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.

de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
Mijn God... Meneer gaat lopen zeiken dat men slechts een kant van dit soort zaken wil belichten en wat doet hij zelf? Ik kan me nog goed herinneren dat je alles in dat andere topic liep te bagatelliseren Meki. Stuk hypocriet.

Overigens heb ik geen Wilders gestemd, en toch krijg ik dit. Betekent dat nu dat ik volgende verkiezingen juist WEL wilders moet stemmen? Ik ben in de war. Leg uit alsjeblieft!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 17:30:14 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49693045
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij noemen ze op die site Marokkanen Finnen, om het woord Marokkaan niet te gebruiken.
serieus? OMG, je hebt gelijk! alleen wordt het nou net niet in het bijbehorende artikel genoemt
quote:
Iedereen weet wie of wat er bedoelt wordt met een Fin. Althans, zo komt het op mij over als ik de reacties op het filmpje lees.
ja, de reacties.. wat zal ik eens daar over zeggen, die zijn meestal nog dommer dan reactier op Fok!
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 17:33:06 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49693130
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:18 schreef M42 het volgende:

[..]

Wie is er nou een dikke huilie met dat rare usericoon en het feit dat je mij en anderen direct aanvalt als jouw favouriete bevolkingsgroep "aangevallen" wordt.
Jouw en anderen wie dan
quote:
Ooit eraan gedacht dat diegene worden bekritiseerd die vaker in aanraking komen met criminaliteit en geweld?! Denk je dat ik een racist ben
nee alleen bij clerasiel etende jongetjes van 18 met een gemiddeld iq van een strontvlieg.
quote:
Je doet je er makkelijk van af met geef eens een bron... zodra het voor soorten als jou moeilijk wordt om argumenten aan te dragen dan kom je daarmee, terwijl je donders goed weet dat men gelijk heeft. Natuurlijk is er een kans van 0,00001% in die wijk dat het een autochtoon betrof, maar gezien het filmpje, de huidskleur, de bouw, de kleding en de wijk kan je er 99,999999% zeker van zijn dat het een marokkaan was. Zeker ook gezien het feit dat marokkanen vaker schuldig zijn aan laffe daden.
oke, mongooltje, dit is het stukkie teskt bij het filmpje
quote:
Koel! We hebben weer een lowres filmpje met grove korrels. Een pittig opstootje bij tram 9 in Scheveningen. Toedracht en aanleiding zijn tot nu toe onbekend. Maar dat maakt niet zo veel uit. Een flinke vuistslag zegt namelijk nog steeds meer dan duizend woorden. Let ook op de details in de afwerking. Heel belangrijk: altijd even nastampen, bij voorkeur met een afsprong. Das pas Jumpstyle! Tevens wordt uit dit filmpje ook duidelijk dat een neergeslagen sparmaatje nog best een blok aan je been kan zijn. De voordelen van reizen met het openbaar vervoer worden weer overduidelijk met deze video. Het is het onverwachte element dat tramreizen met zich mee brengt en juist zo leuk maakt. Staat er niet een verdwaalde zigeuner met zijn valse trekzak en kindje te bedelen dan word je wel geconfronteerd met die powervolle straat improvisatietheater. Dat mis je allemaal, in je auto, in de file.
waar over naffers en marokkanen wordt er gesproken ?
quote:
ps: Terra-College Schilderswijklijn was dit... misschien snap je het dan
kennelijk zit je daar op school, nuff said..
pi_49693619
Zijn we er inmiddels al achter of er "Kanker Wilders" op die steen stond of "Kanker, Wilders"?

OT: Zielige actie
There is no love sincerer than the love of food.
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 17:51:20 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49693654
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn we er inmiddels al achter of er "Kanker Wilders" op die steen stond of "Kanker, Wilders"?

OT: Zielige actie
en waarom staat er een hartje onder de tekst
pi_49693681
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en waarom staat er een hartje onder de tekst
Waar zie jij een hartje
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:58:47 #95
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_49693907
Whehehehe en dit wordt alleen maar erger.
En wie is de schuld van al dit, idd de marokanen zelf.

"HEEE JOH WE DOEN NOOIT IETS, JE MOET ONS NIET FILMEN WE ZIJN NIET CRIMINEEL, HEE JOH NIET FILMEN ANDERS TRAP IK JE CAMERA KAPOT!!!!!!"

Whehehe Hetzelfde als iemand zegt dat het een loodgieter is komt ie langs repareert ie je verwarming en dan zegt ie; “Als je nou nog een keer zegt kom ik terug en maak ik die kraan ook nog he!!!”

Wordt alleen maar erger!!!!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_49694108
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26839

Waar zijn de zeikerds gebleven die bijna gingen huilen bij Joods echtpaar ??. Waar zijn die nu zeker aan het slapen.

de daders moeten zo snel hard aangepakt worden. ze moeten lijden hoe die mensen hebben geleden.
Moet ik nou alle marokannen steunen door deze nieuws? Misschien heeft die vrouw wel een oud vrouwtje beroofd van haar tas of een scooter gejat, wie weet?

woensdag 23 mei 2007 @ 18:26:40 #97
121890 M42
I Love Techno!
pi_49694813
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Jouw en anderen wie dan
[..]

nee alleen bij clerasiel etende jongetjes van 18 met een gemiddeld iq van een strontvlieg.
[..]

oke, mongooltje, dit is het stukkie teskt bij het filmpje
[..]

waar over naffers en marokkanen wordt er gesproken ?
[..]

kennelijk zit je daar op school, nuff said..
WOW wat een intelligente opmerkingen! daar heb je wel lang over gedaan om hiermee te komen. Je hebt echt volledig mij om kunnen praten met deze intelligente onderbouwingen!!!

Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 19:53:47 #98
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49698110
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef M42 het volgende:

[..]

WOW wat een intelligente opmerkingen! daar heb je wel lang over gedaan om hiermee te komen. Je hebt echt volledig mij om kunnen praten met deze intelligente onderbouwingen!!!

goed punt, ga nu maar weer in de zandbak spelen
  Eindredactie Games woensdag 23 mei 2007 @ 19:56:41 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49698230
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waar zie jij een hartje

onder de L en de D?
pi_49699754
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[afbeelding]
onder de L en de D?
Ah ok.
Ik lees Meki topics nooit helemaal.

Dat maakt de "Kanker, Wilders" versie aannemelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')