Ja, dat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef -skippybal- het volgende:
Kloons bedoel je...
Zeg, hou jij je bek even graagquote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zie nu ook een newbie, hij komt uit emmen, heeft een brugpieper kop en oren waar Dombo U tegen zegt
Nah een beetje respekt he. Ik ben al ruim een half jaar trots en veel al actief lidquote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Gebruikersnaam: Jekoos
Geregistreerd op: zondag 12 november 2006 @ 20:43En jij gaat advies geven. Ik hou m'n hart vast.
Nee, je hebt een icoontje, 12 pagina's postgeschiedenis en je bent bovendien eerder geregistreerd als ikquote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef OG-Loco het volgende:
Oordeel even of ik tot de newbies hoor.
w00t!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee, je hebt een icoontje, 12 pagina's postgeschiedenis en je bent bovendien eerder geregistreerd als ik![]()
Topics zijn niet meer nodig, daarvoor is dezequote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, kankernewbies die allemaal ONZ-topics openen. Dood moeten ze!
Dat dekt de lading wel denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je laat hem open, opdat te kijken of je retorische vraag goed door gekomen is?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
Je voelt altijd wel de behoefte om je eigen matige topics nog even een trap na te geven als ze al doodgebloed zijn, hm?
Best wel, ik sta graag in het lichtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
Je voelt altijd wel de behoefte om je eigen matige topics nog even een trap na te geven als ze al doodgebloed zijn, hm?
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef WurM het volgende:
Ik ben ook nieuw trouwens!Kutnewbie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
haha newbiequote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef kanaiken het volgende:
Wat is dit nou weer voor een wazig forum waar ik terecht gekomen ben. Fok? Is dat een alternatieve spelling voor fuck?
Jij pest mij! Doe even normaal ofzo.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Geregistreerd op: donderdag 17 oktober 2002 @ 16:39quote:Op maandag 21 mei 2007 17:22 schreef kanaiken het volgende:
Wat is dit nou weer voor een wazig forum waar ik terecht gekomen ben. Fok? Is dat een alternatieve spelling voor fuck?
Vergeven en vergeten.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:37 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
best wel zielig dat je na bijna 5 jaar nog steeds niet weet waar je op zit![]()
Ik ben bang dat Jekoos nu zo:quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten.
Leg mij nu eens de volgende begrippen uit:
TVP, Fipo, Sepo, OP, TT, en TTT.
Graag met bijbehorende bronnen.
Dat wordt research voor hem. Dat scheelt, heeft hij gelijk bronnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jekoos nu zo:![]()
![]()
voor de pc zit.
en wie is Ian_Nickquote:Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi. Ik heet Thera en ik wordt ervan verdacht een kloon van Ian_Nick te zijn. Maar in het echt ben ik dus... echt, achttien jaar, word ik later dierenarts en post ik veel want ik post nog maar sinds zaterdag
.En verder heb ik geen zin om me voor te stellen want alles staat al in mijn FoBo. Dus dat.
KPDquote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef rashudo het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, waar is het humor forum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |