Ja, dat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef -skippybal- het volgende:
Kloons bedoel je...
Zeg, hou jij je bek even graagquote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zie nu ook een newbie, hij komt uit emmen, heeft een brugpieper kop en oren waar Dombo U tegen zegt
Nah een beetje respekt he. Ik ben al ruim een half jaar trots en veel al actief lidquote:Op zondag 20 mei 2007 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Gebruikersnaam: Jekoos
Geregistreerd op: zondag 12 november 2006 @ 20:43En jij gaat advies geven. Ik hou m'n hart vast.
Nee, je hebt een icoontje, 12 pagina's postgeschiedenis en je bent bovendien eerder geregistreerd als ikquote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef OG-Loco het volgende:
Oordeel even of ik tot de newbies hoor.
w00t!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Nee, je hebt een icoontje, 12 pagina's postgeschiedenis en je bent bovendien eerder geregistreerd als ik![]()
Topics zijn niet meer nodig, daarvoor is dezequote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, kankernewbies die allemaal ONZ-topics openen. Dood moeten ze!
Dat dekt de lading wel denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, kankernewbies die allemaal ONZ-topics openen. Dood moeten ze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |