Ik dacht dat je gebanned was? Of was dat alweer opgeheven..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
Bek.
Het lag gewoon aan die DJ of niet..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Jarno het volgende:
Bans, bans... dat moet je ruim zien.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kan ik in finder verborgen bestanden weergeven?
Ik was gebanned voor iets dat ik ooit misschien wellicht eventueel zou kunnen gaan doen. Dus ja, gezeik he.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
wat heb ik gemist overigens?
Het is binnen OnyX automatisch aanpasbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kan ik in finder verborgen bestanden weergeven?
gewoon in OSX dus niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is binnen OnyX automatisch aanpasbaar.
Op het moment: Mijn netwerkschijven vervuilen. Wat het doet? Geen flauw idee. Maar ik vind het op schijven buiten mijn OS X schijf wel enigszins irritantquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
onyx geinstalleerd, thanks
Wat doet .DS_Store in godesnaam?
Het staat in elke fucking folder!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op het moment: Mijn netwerkschijven vervuilen. Wat het doet? Geen flauw idee. Maar ik vind het op schijven buiten mijn OS X schijf wel enigszins irritant
quote:Onder Mac OS X bevat elke map een bestand '.DS_store' dat de Finder gebruikt om de weergave-instellingen van die map op te slaan. Omdat in Mac OS X alle bestanden die met een punt beginnen onzichtbaar zijn, zie je zulke bestanden alleen bij een ander besturingssysteem of als je ze met behulp van een hulpprogramma zichtbaar hebt gemaakt.
Rib uit lijfquote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik wil ook weer binnenkort een clean install doen.
Maar dat kan verdomme niet omdat die kloe firewire kabel van m'n HD kapot !!!1!
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301711quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, dus toch lekker waardeloos voor Windows. Elke keer flikker ik die dinger weer weg als ik via een netwerk verbonden ben geweest..
Ik zal het eens tegen mijn systeembeheerder zeggen, die zich afvroeg waarom heel de fileserver onder die files zat. Dat het dus is om mijn weergave instellingen te bewaren is.quote:
Goeie tip! tnx!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301711
Kan je ook gewoon knippen->plakken trouwensquote:In terminal invoeren:
defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE
killall Finder
En om de verborgen bestanden weer te verbergen
In terminal invoeren:
defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles FALSE
killall Finder
Ik moest een beetje kotsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van ebay
Eindelijk het totaalplaatje compleet
Gewoon in de finde in het contextmenu?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef rew- het volgende:
Ik had hier ook een keer gevraagd hoe ik verborgen bestanden en mappen kon weergeven, toen reageerde er iemand met een stuk tekst dat ik in de Terminal moest invoeren (onder Utilities/Hulpprogramma's bij Applications).
Ik weet dat het inmiddels ook met OnyX kan, maar voor de geinteresseerden, het kan dus ook zo zonder OnyX:
...
Om de een of andere reden kan ik nergens een optie vinden waar je bepaalde bestandstypen kan linken aan programma's (bijv. als ik nu dubbelklik op een avi, opent ie met Quicktime terwijl ik VLC wil hebben).
Dat zou handig zijn, ware het niet dat ik dezelfde Mac opnieuw moet installeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Door de migratie assistent op de andere Mac te starten?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat heb ik gemist...?
Ik heb sinds donderdag 300 euro opgezopen. En helemaal tot rauwe tartaar gen..kd door mijn nieuwe chick.
Of is dit teveel info?
Volgens mij heeft ie 1 euro aan bier gedronken en de rest aan die vrouw uitgegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat heb je in godsnaam gezopen als je zoveel geld kwijt bent, Walter ? Een fles Jack Daniels per dag ?
Doet u mij maar één fles van uw beste Hollandse Champagnequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 1 euro aan bier gedronken en de rest aan die vrouw uitgegeven
Je bedoeld toch "arbeiders-champagne" als in bier?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doet u mij maar één fles van uw beste Hollandse Champagne.
ja, ik weet dat Champagne alleen Champagne is als het uit de Champagnestreek komt, maar ik kwam hier gisteren nog een advertentie van tegen en vond het wel aardig om het algehele gevoel van smaak weer te geven
Of één fles Single Malt van 40 jaar oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat heb je in godsnaam gezopen als je zoveel geld kwijt bent, Walter ? Een fles Jack Daniels per dag ?
Nee, dat blijft niet bij één fles bij een béétje arbeider.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bedoeld toch "arbeiders-champagne" als in bier?
Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of één fles Single Malt van 40 jaar oid..
Doe es..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht ie willen.
En met name het tartaar-gedeelte was gewoon too much info. Ik ga hier toch ook niet staan joelen elke keer dat ik seks heb ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee doe maar niet, voordat je het weet krijg je weer zo'n photobooth foto van Sjoewie met zo'n k*tgrijns op z'n gezicht
Als ik dat moest doen kwam ik niet meer aan verder posten toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga hier toch ook niet staan joelen elke keer dat ik seks heb ?
Het zou wel een primeur zijn voor het Javascripttopicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik dat moest doen kwam ik niet meer aan verder posten toe![]()
Tenzij er een cactus als sekstoy gebruikt is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht ie willen.
En met name het tartaar-gedeelte was gewoon too much info. Ik ga hier toch ook niet staan joelen elke keer dat ik seks heb ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er schijnt een FCS2-torrent rond te gaan.... 3.3 Gb.
Bij uw lokale boer af te halen.
Ik heb ff die assistent gestart tussen twee Macs hier; ik kan inderdaad ook geen selectie van bestanden en/of programma's maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Met de migratie assistent moet ik alle programma's (of bestanden) overzetten. Ik wil graag een selectie maken, kan dat?
Zoals anderen al zeiden je HD vervuilen om niks. Wil je die zooi weghebben:quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
onyx geinstalleerd, thanks
Wat doet .DS_Store in godesnaam?
Kannie dat niet gewoon centraal opslaan? In hkey_local_settings ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef Tijn het volgende:
Ik vind DS_Store files wel relaxed. Hou ik ten minste m'n view settings
Nu onthoudt 'ie het ook voor USB sticks enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kannie dat niet gewoon centraal opslaan? In hkey_local_settings ofzo.
Kun je instellenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Daklem het volgende:
heeft een macbook eigenlijk een touchpad op de laptops? want ik zat vandaag achter een macbook, maar het tippen met je vinger op het touchpad deed niets (mijn laptop opent dan gewoon programma's enzovoorts)
waarschijnlijk vraag ik het enorm knullig, maar ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel
mooi want ik kan het voor geen goud missen. Ik werd al bangquote:
Bedankt voor de mededeling. *zoekt*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er schijnt een FCS2-torrent rond te gaan.... 3.3 Gb.
Bij uw lokale boer af te halen.
Gericht op 't gebruik van die MacBooks, of slechts die school in een of ander item?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eenvandaag Ned. 1 over die school in Maastricht die MacBooks heeft.
Officieel zal elke reseller tegen je seggen dat je maar lekker een nieuwe moet kopen. Wat ik begrepen heb zijn ze bij Apple-Ierland best wel gevoelig voor Apple-users die zoiets overkomt. M.a.w met een beetje geluk is het " wachten tot morgen wanneer een UPS bus langskomt met je nieuwe adapter en dan de oude inleveren."quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Reinnn85 het volgende:
mn PB oplader is dood aan t gaan. Iedere keer stopt ie met laden en moet ik m opnieuw in t stopcontact steken. Is nu 1,5 jr oud. Doet apple moeilijk over ruilen, of moet ik een nieuwe kopen?
hmm thanks, ik was nog niet van plan hem nu al te halen maar misschien toch maar doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef Sjoewe het volgende:
Voor degenen die dat Dell scherm wel zagen zitten, de actie loopt tot de 29ste. Overigens heb ik in de Mediamarkt ook die samsungs gezien, mooie schermen, alleen de kleuren. mjah ach.
Alles wat je vanuit de VS invoert moeten nog invoerrechten over worden betaalt. Daarnaast zijn de prijzen in de VS altijd zonder BTW en die verschilt per Staat. Dus tel je dat erbij op en hetgeen ik eerder vermelde dat zou je weleens raar kunnen opkijken m.b.t de grootte van het prijsverschil. Meestal is die dan vrij nihil. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef Lieve het volgende:
Er staat niet bij dat ze dat niet doen, andere spullen en boeken koop ik meestal ook rechtstreeks en ik heb nog nooit belasting of invoerdingen gehad. Maar nu is het verschil echt gigantisch. US dollar 1799,- tegenover Euro 2399,- en dan heb ik nog mazzel met de dollarkoers? Dus denk ik.... wat is het verschil? Voor dat prijsverschil kan ik het programma zelf gaan halen?
Ik heb nu 8 van die kaartjes en nog 3 songs op me tegoed om iets te kopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef sanni het volgende:
Als er liefhebbers zijn van gratis spul. Als je een 6-pack CocaCola blikjes bij Appie Hein koopt dan zit er dit couponnetje bij waarmee je met enig geluk een gratis iTunes song kunt downloaden. Toch weer mooi meegenomen dacht ik sow..[afbeelding]
quote:blabla...
Anyway, heb ook nog een vraag voor jullie.
Om de een of andere reden kan ik nergens een optie vinden waar je bepaalde bestandstypen kan linken aan programma's (bijv. als ik nu dubbelklik op een avi, opent ie met Quicktime terwijl ik VLC wil hebben).
Is daar niet ergens een lijst van te vinden dat je dat per extensie kan aangeven?
Ik begrijp heel dat 'nieuwe' niet van 'jumpstyle'. Zo stonden ze toch 15 jaar geleden al te hardcoren onder de invloed van een superman pilletje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Daklem het volgende:
Omfg!!
Wat een kutreclames op die muziekzenders hier in Nederland. Al die crappy Jumpstyle troep liedjes. Zo fukkig triest.
fuck, nu verklap ik dat ik mtv kijk![]()
![]()
![]()
Inderdaad! Daarom juist! Het is gewoon een softere variant van hardcore, en het idiote "dansje" is iets veranderd,quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp heel dat 'nieuwe' niet van 'jumpstyle'. Zo stonden ze toch 15 jaar geleden al te hardcoren onder de invloed van een superman pilletje?
Ik realiseer me net dat ik 15 jaar geleden al te oud was een subcultuur, dem ik word oudquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
Het 'toffe' van gabber was nog dat het totaal ongecoordineerd was en iedereen maar wat deed. Jumpstyle is een soort foute refo-consensus, iedereen doet precies hetzelfde en op dezelfde manier. Past ook helemaal in deze tijd dus.
Vandaar dat je ook zelfs breezersletjes en baco-boys ziet jumpen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
Het 'toffe' van gabber was nog dat het totaal ongecoordineerd was en iedereen maar wat deed. Jumpstyle is een soort foute refo-consensus, iedereen doet precies hetzelfde en op dezelfde manier. Past ook helemaal in deze tijd dus.
ik had wel een cavello, maar die droeg ik alleen op zondag tijdens mijn brakdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:53 schreef Jarno het volgende:
Ik was geen gabber, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |