Ik dacht dat je gebanned was? Of was dat alweer opgeheven..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
Bek.
Het lag gewoon aan die DJ of niet..quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Jarno het volgende:
Bans, bans... dat moet je ruim zien.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kan ik in finder verborgen bestanden weergeven?
Ik was gebanned voor iets dat ik ooit misschien wellicht eventueel zou kunnen gaan doen. Dus ja, gezeik he.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
wat heb ik gemist overigens?
Het is binnen OnyX automatisch aanpasbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kan ik in finder verborgen bestanden weergeven?
gewoon in OSX dus niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is binnen OnyX automatisch aanpasbaar.
Op het moment: Mijn netwerkschijven vervuilen. Wat het doet? Geen flauw idee. Maar ik vind het op schijven buiten mijn OS X schijf wel enigszins irritantquote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
onyx geinstalleerd, thanks
Wat doet .DS_Store in godesnaam?
Het staat in elke fucking folder!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op het moment: Mijn netwerkschijven vervuilen. Wat het doet? Geen flauw idee. Maar ik vind het op schijven buiten mijn OS X schijf wel enigszins irritant
quote:Onder Mac OS X bevat elke map een bestand '.DS_store' dat de Finder gebruikt om de weergave-instellingen van die map op te slaan. Omdat in Mac OS X alle bestanden die met een punt beginnen onzichtbaar zijn, zie je zulke bestanden alleen bij een ander besturingssysteem of als je ze met behulp van een hulpprogramma zichtbaar hebt gemaakt.
Rib uit lijfquote:Op maandag 21 mei 2007 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik wil ook weer binnenkort een clean install doen.
Maar dat kan verdomme niet omdat die kloe firewire kabel van m'n HD kapot !!!1!
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301711quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, dus toch lekker waardeloos voor Windows. Elke keer flikker ik die dinger weer weg als ik via een netwerk verbonden ben geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |