Goeie tip! tnx!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301711
Kan je ook gewoon knippen->plakken trouwensquote:In terminal invoeren:
defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE
killall Finder
En om de verborgen bestanden weer te verbergen
In terminal invoeren:
defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles FALSE
killall Finder
Ik moest een beetje kotsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van ebay
Eindelijk het totaalplaatje compleet
Gewoon in de finde in het contextmenu?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:17 schreef rew- het volgende:
Ik had hier ook een keer gevraagd hoe ik verborgen bestanden en mappen kon weergeven, toen reageerde er iemand met een stuk tekst dat ik in de Terminal moest invoeren (onder Utilities/Hulpprogramma's bij Applications).
Ik weet dat het inmiddels ook met OnyX kan, maar voor de geinteresseerden, het kan dus ook zo zonder OnyX:
...
Om de een of andere reden kan ik nergens een optie vinden waar je bepaalde bestandstypen kan linken aan programma's (bijv. als ik nu dubbelklik op een avi, opent ie met Quicktime terwijl ik VLC wil hebben).
Dat zou handig zijn, ware het niet dat ik dezelfde Mac opnieuw moet installeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Door de migratie assistent op de andere Mac te starten?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat heb ik gemist...?
Ik heb sinds donderdag 300 euro opgezopen. En helemaal tot rauwe tartaar gen..kd door mijn nieuwe chick.
Of is dit teveel info?
Volgens mij heeft ie 1 euro aan bier gedronken en de rest aan die vrouw uitgegevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat heb je in godsnaam gezopen als je zoveel geld kwijt bent, Walter ? Een fles Jack Daniels per dag ?
Doet u mij maar één fles van uw beste Hollandse Champagnequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 1 euro aan bier gedronken en de rest aan die vrouw uitgegeven
Je bedoeld toch "arbeiders-champagne" als in bier?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doet u mij maar één fles van uw beste Hollandse Champagne.
ja, ik weet dat Champagne alleen Champagne is als het uit de Champagnestreek komt, maar ik kwam hier gisteren nog een advertentie van tegen en vond het wel aardig om het algehele gevoel van smaak weer te geven
Of één fles Single Malt van 40 jaar oid.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat heb je in godsnaam gezopen als je zoveel geld kwijt bent, Walter ? Een fles Jack Daniels per dag ?
Nee, dat blijft niet bij één fles bij een béétje arbeider.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bedoeld toch "arbeiders-champagne" als in bier?
Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of één fles Single Malt van 40 jaar oid..
Doe es..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht ie willen.
En met name het tartaar-gedeelte was gewoon too much info. Ik ga hier toch ook niet staan joelen elke keer dat ik seks heb ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee doe maar niet, voordat je het weet krijg je weer zo'n photobooth foto van Sjoewie met zo'n k*tgrijns op z'n gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |