best hard.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
En dit is weer een heel andere Huub! De échte! Die ik eigenlijk wel leuk vind.
Ik ben nu wel overtuigd van zijn verdriet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Villalux het volgende:
even persen dwerg.....maar willen niet komen he die krokodril ......
![]()
Ze is toch ooit in het huis geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef RSie het volgende:
[..]
geloof het niet!!
Heb er in al die maanden geen voorbij zien komen!
inderdaad en daarom vinden de meeste van ons huub ook z,n lief tof kereltjequote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
En dit is weer een heel andere Huub! De échte! Die ik eigenlijk wel leuk vind.
2 miljoen he 'fock jou'quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien moet je haar wens respecteren niet bekend te worden .leuke vrouw snap niet dat Huub haar heeft laten gaan.
zou zomaar kunnen...misschien vecht ie daarom er ook wel zo hard voor het te winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef agter het volgende:
Ach, Hedda komt wel langs in de Kooi als Huub wat dichter bij het Miljoen is...denk je niet?
Ik denk dat Hedda en Huub ruzie hebben gehad omdat Huub die kooi inging en ze daardoor ook de relatie hebben afgekapt (was toch huub die tot 2 weken voor de kooi een relatie had?) Daarom heeft zij principieel tegen huub gezegd, als jij daar in gaat, zie je mij niet weer (sowieso niet IN de kooi)quote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, als ik Hedda goed inschat, gaat het haar om Huub, en zeker niet om die bullshit.
Stalker, net als ze bij HET doetquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ai, bad timing van Lieke
Heel dom, elke keer bad timing van haar.. Ze snapt het niet, Huub geeft duidelijk aan dat het gaat om andere persoonlijke dingen... Laat hem dan met rust, je werkt er zelf naar.. Je bent zo dom... dom dom odomquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ai, bad timing van Lieke
een nieuwe B acteurquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben nu wel overtuigd van zijn verdriet.
Wat heeft dit voor zin, deze foto.quote:
Gaat ze niet winnen, nooit niet.. Ze komt telkens 'sterk' uit de hoek door te proberen mensen dingen op te dringen.. Zoals Jaap zegt: ,, ze kunnen je hier niets doen, als jij iets wilt, doe je dat!'quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
De ware aard van Lieke komt naar boven. My way or the highway.
Ze is ooit het huis ingegaan dus het lijkt me niet erg respectloos om naar die screenshots te vragen, ik vraag geen foto van haar thuis onder de douche of zo.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien moet je haar wens respecteren niet bekend te worden .leuke vrouw snap niet dat Huub haar heeft laten gaan.
gek he...dat huub zo grof doet tegen lieke af en toe??quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Tissik het volgende:
Lieke stort zich meteen op Huub, Huub geeft aan dat hij nu even rust wil hebben, Lieke heeft er schijt aan.
Takkewijf.
als hij er niet meer tegen kan.......komt ie....dan gaat hij toch lekker naar huis...ik hou der van!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef fredfik het volgende:
[..]
inderdaad en daarom vinden de meeste van ons huub ook z,n lief tof kereltje
Wanneer dan? Ik geloof dat ze er nooit is geweest hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze is ooit het huis ingegaan dus het lijkt me niet erg respectloos om naar die screenshots te vragen, ik vraag geen foto van haar thuis onder de douche of zo.
Dat klopt. Hij heeft, toen hij pas in het huis was, ook tegen Bart of NL gezegd: zij is de vrouw met wie ik wil trouwen en kinderen wil krijgen. Hij heeft het toen ook heel moeilijk gehad. Is zelf naar de psych geweest om over Hedda te praten.quote:
Ik vind haar behoorlijk dominant, ook al laat ze er niet altijd veel van zien. Zeggen dat je wilt praten en het dan zo opleggen dat praten nog moeilijker wordt... slim hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaat ze niet winnen, nooit niet.. Ze komt telkens 'sterk' uit de hoek door te proberen mensen dingen op te dringen.. Zoals Jaap zegt: ,, ze kunnen je hier niets doen, als jij iets wilt, doe je dat!'
Hedda was voordat Huub de kooi inging al redelijk uitgekeken op Huubje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat Hedda en Huub ruzie hebben gehad omdat Huub die kooi inging en ze daardoor ook de relatie hebben afgekapt (was toch huub die tot 2 weken voor de kooi een relatie had?) Daarom heeft zij principieel tegen huub gezegd, als jij daar in gaat, zie je mij niet weer (sowieso niet IN de kooi)
Piet, kom op zeg. Geloof je echt nog in de oprechtheid van Lieke? Die staat, als het goed is, over 2 weken buiten de poort, met het heilige kruis na.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
Goed werk van Lieke!
Schop Huub maar eens keihard van zijn zelfgefabriceerde roze wolk af!
ze zijn alle maal naar de psych geweest, dat is nu juist het probleem.........quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij heeft, toen hij pas in het huis was, ook tegen Bart of NL gezegd: zij is de vrouw met wie ik wil trouwen en kinderen wil krijgen. Hij heeft het toen ook heel moeilijk gehad. Is zelf naar de psych geweest om over Hedda te praten.
Over 2 1/2 week vindt dat plaats, vanaf 23:00 uur (script er even op nageslagen)quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef SiRojK het volgende:
BTW: Brian heeft toch al een keer sex gehad met Melissa?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Clank het volgende:
Huub zal niet de villa verlaten, maar ik denk dat hij zich nu wel voor de kop kan slaan dat hij Hedda er voor heeft opgegeven.
Deze foto had niet gehoeven Hedda zit daar niet op te wachten.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt Huub inderdaad niet op vrouwen met grote borsten.
tis inderdaad geen Amanda typequote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lacht wel aardig, maar ook niet echt knap toch?
ze zal wel lief zijn
Puur???quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat aan de koffie.....
je quote de verkeerdequote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Deze foto had niet gehoeven Hedda zit daar niet op te wachten.
Eric ook niet, kan met geaardheid te maken hebben?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt Huub inderdaad niet op vrouwen met grote borsten.
Hedda staat ook op Hyves, hoor.quote:
Je sig, ondertitel en avatarquote:
Lieke pakt Huub waar hij het gevoeligst is.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, kom op zeg. Geloof je echt nog in de oprechtheid van Lieke? Die staat, als het goed is, over 2 weken buiten de poort, met het heilige kruis na.
Jawel toch in het begin?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik geloof dat ze er nooit is geweest hoor![]()
jij word ook nooit dodelijk vermoeid?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef Villalux het volgende:
als die Dwerg nu eens die Brainless aan zou pakken maar nee hoor....loverboy 2 pakt lieke wel!
Volgens mij niet, er waren wel beelden van Huub, Hedda en Nena in de Zebra lounge, die avond dat Bart en Brian daar de muziek mochten verpestenquote:
Jaap merkt op dat er iemand ontbreektquote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Huub geeft niet toe aan de dwingelandij van Lieke en gaat eerst maar eens op de bank voor de tv zitten.
dan had ze 'm maar niet op d'r hyves moeten plaatsen.....of hyves-vriendje van Huub moeten zijn.....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Deze foto had niet gehoeven Hedda zit daar niet op te wachten.
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef blomst het volgende:
Brian ziet zijn kans denk ik.
So what, zo staan er vele mensen op hyves. Wil nog niet zeggen dat je iedereen die ook maar enige verbinding heeft met een bewoner van DGK met naam en toenaam en foto hier op FOK hoeft te zetten? Diegene heeft iig niet voor een dergelijke bekendheid gekozen, en Hedda kiest daar zeer zeker niet voor (en weigert daarom zelf DGK te bezoeken). Me dunkt, dat je dat stukje privacy best mag respecteren.quote:
Ja, dat kan ik me ook herinneren, maar in het huis?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er waren wel beelden van Huub, Hedda en Nena in de Zebra lounge, die avond dat Bart en Brian daar de muziek mochten verpesten
Nee, dat is niet slim.. Want (als we haar moeten geloven) wil ze het juist WEL uitpraten.. Dan bewerkstelligt ze nu juist het tegenovergestelde!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar behoorlijk dominant, ook al laat ze er niet altijd veel van zien. Zeggen dat je wilt praten en het dan zo opleggen dat praten nog moeilijker wordt... slim hoor.
Als ze dat zou zeggen, zou ik het prima vinden, maar niet om die nepverliefdheid naar Huub toe.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat betreft oprechtheid: Iedereen zit daar om te winnen, dan wel voor zijn of haar eigen agenda. Niet om de Oprechtheidsprijs te winnen.
Niet een keertje met de broer van Huub, tijdens zeg maar de tweede verblijfsessie van Huub? Toen had ik het gemist.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet, er waren wel beelden van Huub, Hedda en Nena in de Zebra lounge, die avond dat Bart en Brian daar de muziek mochten verpesten
Hyves, baby......dit is 2007!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Flauw, om ook de achternaam van dat meisje te vermelden.
laten we eerlijk zijn,alles wat je op internet zet,word openbaar bezit.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
So what, zo staan er vele mensen op hyves. Wil nog niet zeggen dat je iedereen die ook maar enige verbinding heeft met een bewoner van DGK met naam en toenaam en foto hier op FOK hoeft te zetten? Diegene heeft iig niet voor een dergelijke bekendheid gekozen, en Hedda kiest daar zeer zeker niet voor (en weigert daarom zelf DGK te bezoeken). Me dunkt, dat je dat stukje privacy best mag respecteren.
Volgens mij is ze ook niet in de villa geweest.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook herinneren, maar in het huis?
Hij heeft haar wel vaker iuitgenodigd, maar ze is er, geloof ik, nooit op ingegaan.
Afgaande op wat wij kunnen weten is Lieke veel oprechter geweest dan Huub. Die heeft meer dan eens laatdunkend over Lieke gesproken achter haar rug.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke pakt Huub waar hij het gevoeligst is.![]()
Tenminste, dat hoop ik toch.
En wat betreft oprechtheid: Iedereen zit daar om te winnen, dan wel voor zijn of haar eigen agenda. Niet om de Oprechtheidsprijs te winnen.
Wat een onzin.. Hij nodigt haar nu uit, maar ze geeft heel duidelijk aan Huub niet te willen zien.. HOE! moet hij regelen dat Hedda daar komt? Alles dat hij zegt, alles wat hij schrijft wordt gelezen door alle mensen van achter, ben je een hele knappe jongen wil je dat halen..W at ze niet vertrouwen krassen ze gewoon door hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef farceman het volgende:
Huub wil gewoon weer tv maken met Hedda.
Als hij haar echt wilt zien, oprecht, dan regelt hij dat wel als hij met uitje uit huis is.
Bv. eten bij lepels, straks autorijden, of dat winkelen bij Jan de Bouvrie.
Brian ziet zo toch ook zijn moeder en Nasty heeft Wilgo zo paar keer gezien
Dat is waar, maar als je weet (en iedereen die hier nu leest weet dat), dat diegene geen prijs stelt op een dergelijke bekendheid, waarom zou je het dan juist wel in de openbaarheid gooien? Het meisje heeft geen relatie meer met Huub, en wil zich van dit verhaal distantiëren.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn,alles wat je op internet zet,word openbaar bezit.
dus helaas dit ook.....
Dat doet de kabouter ook niet. Hij heeft zoveel over Hedda en hun verhouding en avonturen verteld, en belt haar ook nog eens waardoor een nog groter publiek kennis kan nemen van hun relatie...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
So what, zo staan er vele mensen op hyves. Wil nog niet zeggen dat je iedereen die ook maar enige verbinding heeft met een bewoner van DGK met naam en toenaam en foto hier op FOK hoeft te zetten? Diegene heeft iig niet voor een dergelijke bekendheid gekozen, en Hedda kiest daar zeer zeker niet voor (en weigert daarom zelf DGK te bezoeken).
Me dunkt, dat je dat stukje privacy best mag respecteren.
is zo,maar helaas werkt dat dus niet zo....quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je weet (en iedereen die hier nu leest weet dat), dat diegene geen prijs stelt op een dergelijke bekendheid, waarom zou je het dan juist wel in de openbaarheid gooien? Het meisje heeft geen relatie meer met Huub, en wil zich van dit verhaal distantiëren.
Hyves is een OPENBARE site! Wat wil je dat ik doe?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
So what, zo staan er vele mensen op hyves. Wil nog niet zeggen dat je iedereen die ook maar enige verbinding heeft met een bewoner van DGK met naam en toenaam en foto hier op FOK hoeft te zetten? Diegene heeft iig niet voor een dergelijke bekendheid gekozen, en Hedda kiest daar zeer zeker niet voor (en weigert daarom zelf DGK te bezoeken). Me dunkt, dat je dat stukje privacy best mag respecteren.
dan moet ze zelf maatregelen nemen: bijvoorbeeld haar hyves-verbinding met Huub verbreken!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je weet (en iedereen die hier nu leest weet dat), dat diegene geen prijs stelt op een dergelijke bekendheid, waarom zou je het dan juist wel in de openbaarheid gooien? Het meisje heeft geen relatie meer met Huub, en wil zich van dit verhaal distantiëren.
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat Lieke meteen met Brian gaat praten, toont haar ware aard. Huub geeft haar niet haar zin, dus gaat ze het afdwingen door Brian in te schakelen.
[afbeelding]
Haal ze gewoon weg.. Dit is open, publiekelijk, je hoeft het niet te versterken, als mensen foto's willen uitwisselen doen ze dat maar via PM? Een oplossing?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hyves is een OPENBARE site! Wat wil je dat ik doe?
Ik ben het, persoonlijk, wel met je eens, maar ik kan mensen moeilijk verbieden om die foto hier te plaatsen.
geen sponsor, dus ook geen inkomstenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef SiRojK het volgende:
Whahhaha. er mag niet over de primafoon worden gesproken blijkbaar?
Dat is Huub zijn keuze. Huub zijn keuze was al de oorzaak van hun breuk in de relatie. Laat dat meisje gewoon lekker met rust, als ze had zitten springen om deze bekendheid, dan was ze zeker vanmiddag de poort binnengehuppelt.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat doet de kabouter ook niet. Hij heeft zoveel over Hedda en hun verhouding en avonturen verteld, en belt haar ook nog eens waardoor een nog groter publiek kennis kan nemen van hun relatie...
je moest eens weten hoeveel moeite ze heeft gedaan om met Huub te kunnen praten (en ook heeft gedaan trouwens). Maar idd, dat ze nu met Brian over de visite zit te kletsen maakt haar best wel een slecht mens ja. Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te flikken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het feit dat Lieke meteen met Brian gaat praten, toont haar ware aard. Huub geeft haar niet haar zin, dus gaat ze het afdwingen door Brian in te schakelen.
[afbeelding]
Tja ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik mis BartDaarna is het echt berwafwaarts gegaan
ja, maar bart en vooral nena waren best wel saai, nena kon de hele dag slapende doorbrengen op de bankquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja ik eigenlijk ook wel.
Hij was echt , samen met Nena, den enige in huis die echt was en niet uit was op tv maken en deed daar dan ook niet aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |