Heb je nog met het telefoongesprek meegeluisterd, tussen Wilgo en Natasja?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
En dit is weer een heel andere Huub! De échte! Die ik eigenlijk wel leuk vind.
De échte Huub !quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
idd echt wel maar andersom geloof ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Huub nogsteeds om Hedda geeft.
huub mag toch geen alcohol meer vanavond?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef agter het volgende:
Dat is een dompertje Huub...tja...ga maar lekker wat drinken vanavond en het afreageren!
Misschien moet je haar wens respecteren niet bekend te worden .leuke vrouw snap niet dat Huub haar heeft laten gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft iemand een foto van Hedda?
Die keihard op z'n bek valt, en daar niet van herstelt...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
Nou ja, dan afreageren zonder alcohol...kan íe ook goed!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
huub mag toch geen alcohol meer vanavond?
Huub moet Lieke laten gaan, Huub moet weer nadenken, samen met Jaap, TERROR, dan gaat het pas echt los, Huub en Jaapquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef RSie het volgende:
huub is over een maand niet meer aanwezig in de kooi,... ik weet het bijna zeker!
Nope, als ik Hedda goed inschat, gaat het haar om Huub, en zeker niet om die bullshit.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef agter het volgende:
Ach, Hedda komt wel langs in de Kooi als Huub wat dichter bij het Miljoen is...denk je niet?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Ze zei heel lief dag lieverd.
Denk ook wel dat ze nog om hem geeft.
Hij heeft nooit anders beweerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
Er is dus duidelijk maar 1 vrouw voor huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |