best hard.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
En dit is weer een heel andere Huub! De échte! Die ik eigenlijk wel leuk vind.
Ik ben nu wel overtuigd van zijn verdriet.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Villalux het volgende:
even persen dwerg.....maar willen niet komen he die krokodril ......
![]()
Ze is toch ooit in het huis geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef RSie het volgende:
[..]
geloof het niet!!
Heb er in al die maanden geen voorbij zien komen!
inderdaad en daarom vinden de meeste van ons huub ook z,n lief tof kereltjequote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Day het volgende:
En dit is weer een heel andere Huub! De échte! Die ik eigenlijk wel leuk vind.
2 miljoen he 'fock jou'quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien moet je haar wens respecteren niet bekend te worden .leuke vrouw snap niet dat Huub haar heeft laten gaan.
zou zomaar kunnen...misschien vecht ie daarom er ook wel zo hard voor het te winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef agter het volgende:
Ach, Hedda komt wel langs in de Kooi als Huub wat dichter bij het Miljoen is...denk je niet?
Ik denk dat Hedda en Huub ruzie hebben gehad omdat Huub die kooi inging en ze daardoor ook de relatie hebben afgekapt (was toch huub die tot 2 weken voor de kooi een relatie had?) Daarom heeft zij principieel tegen huub gezegd, als jij daar in gaat, zie je mij niet weer (sowieso niet IN de kooi)quote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, als ik Hedda goed inschat, gaat het haar om Huub, en zeker niet om die bullshit.
Stalker, net als ze bij HET doetquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ai, bad timing van Lieke
Heel dom, elke keer bad timing van haar.. Ze snapt het niet, Huub geeft duidelijk aan dat het gaat om andere persoonlijke dingen... Laat hem dan met rust, je werkt er zelf naar.. Je bent zo dom... dom dom odomquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ai, bad timing van Lieke
een nieuwe B acteurquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben nu wel overtuigd van zijn verdriet.
Wat heeft dit voor zin, deze foto.quote:
Gaat ze niet winnen, nooit niet.. Ze komt telkens 'sterk' uit de hoek door te proberen mensen dingen op te dringen.. Zoals Jaap zegt: ,, ze kunnen je hier niets doen, als jij iets wilt, doe je dat!'quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
De ware aard van Lieke komt naar boven. My way or the highway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |