Ze is ooit het huis ingegaan dus het lijkt me niet erg respectloos om naar die screenshots te vragen, ik vraag geen foto van haar thuis onder de douche of zo.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien moet je haar wens respecteren niet bekend te worden .leuke vrouw snap niet dat Huub haar heeft laten gaan.
gek he...dat huub zo grof doet tegen lieke af en toe??quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Tissik het volgende:
Lieke stort zich meteen op Huub, Huub geeft aan dat hij nu even rust wil hebben, Lieke heeft er schijt aan.
Takkewijf.
als hij er niet meer tegen kan.......komt ie....dan gaat hij toch lekker naar huis...ik hou der van!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef fredfik het volgende:
[..]
inderdaad en daarom vinden de meeste van ons huub ook z,n lief tof kereltje
Wanneer dan? Ik geloof dat ze er nooit is geweest hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze is ooit het huis ingegaan dus het lijkt me niet erg respectloos om naar die screenshots te vragen, ik vraag geen foto van haar thuis onder de douche of zo.
Dat klopt. Hij heeft, toen hij pas in het huis was, ook tegen Bart of NL gezegd: zij is de vrouw met wie ik wil trouwen en kinderen wil krijgen. Hij heeft het toen ook heel moeilijk gehad. Is zelf naar de psych geweest om over Hedda te praten.quote:
Ik vind haar behoorlijk dominant, ook al laat ze er niet altijd veel van zien. Zeggen dat je wilt praten en het dan zo opleggen dat praten nog moeilijker wordt... slim hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gaat ze niet winnen, nooit niet.. Ze komt telkens 'sterk' uit de hoek door te proberen mensen dingen op te dringen.. Zoals Jaap zegt: ,, ze kunnen je hier niets doen, als jij iets wilt, doe je dat!'
Hedda was voordat Huub de kooi inging al redelijk uitgekeken op Huubje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat Hedda en Huub ruzie hebben gehad omdat Huub die kooi inging en ze daardoor ook de relatie hebben afgekapt (was toch huub die tot 2 weken voor de kooi een relatie had?) Daarom heeft zij principieel tegen huub gezegd, als jij daar in gaat, zie je mij niet weer (sowieso niet IN de kooi)
Piet, kom op zeg. Geloof je echt nog in de oprechtheid van Lieke? Die staat, als het goed is, over 2 weken buiten de poort, met het heilige kruis na.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
Goed werk van Lieke!
Schop Huub maar eens keihard van zijn zelfgefabriceerde roze wolk af!
ze zijn alle maal naar de psych geweest, dat is nu juist het probleem.........quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij heeft, toen hij pas in het huis was, ook tegen Bart of NL gezegd: zij is de vrouw met wie ik wil trouwen en kinderen wil krijgen. Hij heeft het toen ook heel moeilijk gehad. Is zelf naar de psych geweest om over Hedda te praten.
Over 2 1/2 week vindt dat plaats, vanaf 23:00 uur (script er even op nageslagen)quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef SiRojK het volgende:
BTW: Brian heeft toch al een keer sex gehad met Melissa?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef Clank het volgende:
Huub zal niet de villa verlaten, maar ik denk dat hij zich nu wel voor de kop kan slaan dat hij Hedda er voor heeft opgegeven.
Deze foto had niet gehoeven Hedda zit daar niet op te wachten.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt Huub inderdaad niet op vrouwen met grote borsten.
tis inderdaad geen Amanda typequote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lacht wel aardig, maar ook niet echt knap toch?
ze zal wel lief zijn
Puur???quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat aan de koffie.....
je quote de verkeerdequote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Deze foto had niet gehoeven Hedda zit daar niet op te wachten.
Eric ook niet, kan met geaardheid te maken hebben?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo te zien valt Huub inderdaad niet op vrouwen met grote borsten.
Hedda staat ook op Hyves, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |