abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49605418
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sjongejonge, reageer toch eens niet zo hysterisch, ik vraag of dit bericht waar is, niets meer, niets minder.
Het wordt door het echtpaar Horde zélf beweerd. In onderstaande link te lezen:

http://www.ad.nl/rotterdam/article1384853.ece

De oorzaak van de aanval? De twee kunnen slechts gissen. Temeer omdat ze misschien wel Bokito’s grootste bewonderaars zijn. Gerrit: ,,We komen zeker vier keer in de week naar hem kijken. Hij moet haar hebben herkend, maar waarom hij zo agressief was, is een raadsel. We pestten hem écht niet, zoals sommigen op internet schijnen te beweren. Wat ik wel hoorde, is dat er een groep knullen voor ons was, die hem bekogeld zouden hebben met stenen. Een paar dagen eerder waren we bij hem langs gegaan. Een oppasser was bij het eiland bezig aan een putje. Bokito liep toen tot aan het schrikdraad het water in. De oppasser moest hem terug aan land jagen. Bokito is een prachtig beest, maar dat hij tot zoiets in staat was, konden we niet vermoeden. Dat wij hem zo mogen, maakt het nog wranger.’’

Wel errug toevallig dat hij dat doet juist op het moment dat zijn 'plaaggeest' langs komt
pi_49605426
Of die aap nou opstandig was, of dat hij nou getreiterd werd, of dat mensen in zijn ogen keken, of dat die aap gewoon slecht geslapen had, of dat het een combinatie was van deze factoren. dat maakt allemaal helemaal niks uit.

Die aap had nooit mogen ontsnappen.

Blijdorp zal dus een fikse schadevergoeding moeten betalen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 21 mei 2007 @ 13:49:11 #253
3542 Gia
User under construction
pi_49605435
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een andere mening hierover. Dat jij dat niet kunt hebben en daarom mijn posts op een dergelijke manier leest kan ik niks aan doen.
Hoezo andere mening?
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Redux het volgende:

Ik vind btw ook dat de vrouw verkeerd bezig is, ze had kunnen weten hoe apen reageren op dergelijk gedrag, ze heeft er zelf schuld aan.

Ik zat jullie gewoon een beetje te stangen. Nou ja, best gelukt denk ik. Thx voor de lollige middag iedereen!!
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 13:49:24 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49605445
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is de discussie een dag later nog bezig.
Ik zal jullie missen als deze reeks geeindigd is
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_49605455
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Verveel je je weer? Moet je weer mensen gaan stangen?
[..]
Hij is echt niet mensen aan 't stangen hoor, gewoon 'n voorbeeld van 'n slecht verliezer.
pi_49605484
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij is echt niet mensen aan 't stangen hoor, gewoon 'n voorbeeld van 'n slecht verliezer.
lol, inhoudelijk lukt het je niet dus je gooit het over de persoonlijke toer?
pi_49605517
Blijdorp zal vast wel gedacht hebben; dat beveiligingslek is te duur om te dichten, want de kans is klein dat debiele aap ontsnapt.

Met andere woorden: Blijdorp is nalatig geweest en zal moeten betalen.

Case closed.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49605539
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef JohnDope het volgende:
Of die aap nou opstandig was, of dat hij nou getreiterd werd, of dat mensen in zijn ogen keken, of dat die aap gewoon slecht geslapen had, of dat het een combinatie was van deze factoren. dat maakt allemaal helemaal niks uit.

Die aap had nooit mogen ontsnappen.

Blijdorp zal dus een fikse schadevergoeding moeten betalen.
Inderdaad, de aap had nooit mogen ontsnappen en 'n schadevergoeding zal dus wel volgen. Neemt niet weg dat ik dat de dierentuin niet gun, en dat ik hoop dat 't bij vergoeding van tastbare zaken blijft en niet van psychische shit.
  Donald Duck held maandag 21 mei 2007 @ 13:51:54 #259
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49605545
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Redux het volgende:

[..]

Jou lukte het inhoudelijk toch ook niet. Je probeerde het af te doen met een 'haha ik zat maar te stangen' reactie. Dat is iets al te gemakkelijk he.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 21 mei 2007 @ 13:51:57 #260
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_49605547
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.
Iedereen zit af te geven op de dierentuin en de aap, maar laten we wel wezen, dat wijf is krankzinnig.
Elke imbeciel weet dat overdreven oogcontact maken, niet een al te slimme move is.
Zelfs voor katten is dat een teken van agressie.

Datzelfde krankzinnige wijf is al meerdere malen door het verzorgend personeel verzocht op te houden met het loeren en uitdagen; zij koos ervoor toch te geloven in een of andere fucking 'band'
Het is van de zotte dat ze wrs nog schadeloos wordt gesteld ook..wat mij betreft zijn de littekens haar leergeld. Then again, sommige mensen zijn er te verdomde dom voor.
kan een moderator misschien wat censuur aan dit taalgebruik aanbrengen

Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:52:13 #261
3542 Gia
User under construction
pi_49605555
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zal jullie missen als deze reeks geeindigd is
Ach, dan gaan we toch gewoon een nieuwe naam voor je verzinnen.

Hebben we weer wat te doen.
pi_49605567
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Inderdaad, de aap had nooit mogen ontsnappen en 'n schadevergoeding zal dus wel volgen. Neemt niet weg dat ik dat de dierentuin niet gun, en dat ik hoop dat 't bij vergoeding van tastbare zaken blijft en niet van psychische shit.
Als je een goede juiste rat van een advocaat neemt, dan trek je die hele zoo helemaal leeg, ook voor psychische schade.
Gewoon gaan met die banaan en het maximale halen wat er te halen valt

PolitiekCorrectLosGaan heet dat
pi_49605627
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:50 schreef Redux het volgende:

[..]

Lees maar hierboven, inhoudelijk gaat 't me minstens net zo goed af. Je kan bij jouw manier van discussieren niet om de persoonlijke toer heen, aangezien jij 'n hele rare houding profileert. Overigens valt dat persoonlijke dus ook wel mee, want ik heb 't puur over jouw manier van discussieren hier, blijft dus keurig ontopic als je 't zo bekijkt

Het is toch 'n beetje merkwaardig dat je 'n heel topic lang 'n bepaalde stelling verdedigt, en aan 't eind van de discussie opeens komt met: "grapje, ik ben het eigenlijk met jullie eens".. Mag daar niets van gezegd worden?
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 13:54:02 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49605634
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan gaat Blijdorp toch met Bokitoe naar een of andere Gorilla-whisperer?
Beest heeft ook een trauma..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_49605666
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je een goede juiste rat van een advocaat neemt, dan trek je die hele zoo helemaal leeg, ook voor psychische schade.
Gewoon gaan met die banaan en het maximale halen wat er te halen valt

PolitiekCorrectLosGaan heet dat
Gelukkig hebben we hier niet zo'n mentaliteit als in de VS. Dat kun je dus mooi vergeten, hier wordt wat meer nuchter naar de zaken gekeken.
pi_49605715
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we hier niet zo'n mentaliteit als in de VS. Dat kun je dus mooi vergeten, hier wordt wat meer nuchter naar de zaken gekeken.
Ik ken genoeg mensen die die mentaliteit wel hebben. En echt gruwelijk te werk zijn gegaan op de PolitiekCorrecteManier
Had ik ook gedaan in hun situatie.
pi_49605765
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die die mentaliteit wel hebben. En echt gruwelijk te werk zijn gegaan op de PolitiekCorrecteManier
Leuk he, provoceren
pi_49605783
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Leuk he, provoceren
Je moet gewoon het systeem kennen, dat is de sleutel tot succes.
pi_49605853
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Taurus het volgende:

Het is toch 'n beetje merkwaardig dat je 'n heel topic lang 'n bepaalde stelling verdedigt, en aan 't eind van de discussie opeens komt met: "grapje, ik ben het eigenlijk met jullie eens".. Mag daar niets van gezegd worden?
Ach tuurlijk wel, daar heb ik zelf om gevraagd. Maar ik blijf wel bij mijn standpunt dat het te makkelijk is om de vrouw als simpel of krankzinnig af te schilderen. En dat vind ik omdat je niet van alle bezoekers kunt verwachten dat ze precies weten hoe een bepaald dier op je reageert. Ook niet bij vaste bezoekers, want zoals je kunt lezen op nu.nl is er een vaste groep bezoekers wat op die manier contact zoekt met de gorilla. Als je dus als dierentuin te maken hebt met meerdere personen die je dier op die manier benaderen dan moet je simpelweg ingrijpen. Daarnaast vind ik het gegeven dat er een groep bezoekers is wat op die manier contact zoekt met de gorilla genoeg redenen om de vrouw niet als simpel te betitelen.

Daarnaast is de geschiedenis in duitsland ook belangrijk waarbij borito een hype was en men ook daar borito op een andere manier benaderde dan je een gorilla zou moeten benaderen.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:00:38 #270
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49605862
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef Redux het volgende:

[..]

Tsja, sommige mensen weten het achteraf altijd het best. He, she?
Stil eens, trut.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:01:45 #271
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_49605916
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef Snoet123 het volgende:

[..]

Het wordt door het echtpaar Horde zélf beweerd. In onderstaande link te lezen:

http://www.ad.nl/rotterdam/article1384853.ece

De oorzaak van de aanval? De twee kunnen slechts gissen. Temeer omdat ze misschien wel Bokito’s grootste bewonderaars zijn. Gerrit: ,,We komen zeker vier keer in de week naar hem kijken. Hij moet haar hebben herkend, maar waarom hij zo agressief was, is een raadsel. We pestten hem écht niet, zoals sommigen op internet schijnen te beweren. Wat ik wel hoorde, is dat er een groep knullen voor ons was, die hem bekogeld zouden hebben met stenen. Een paar dagen eerder waren we bij hem langs gegaan. Een oppasser was bij het eiland bezig aan een putje. Bokito liep toen tot aan het schrikdraad het water in. De oppasser moest hem terug aan land jagen. Bokito is een prachtig beest, maar dat hij tot zoiets in staat was, konden we niet vermoeden. Dat wij hem zo mogen, maakt het nog wranger.’’

Wel errug toevallig dat hij dat doet juist op het moment dat zijn 'plaaggeest' langs komt
quote:
Oppasser waarschuwde slachtoffer Bokito
Gepost door Jeroen (steenz) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: maandag 21 mei 2007 @ 12:46
Icoon Binnenlands De 57-jarige vrouw die vrijdag in Diergaarde Blijdorp zwaar werd mishandeld door de ontsnapte gorilla Bokito, was door een oppasser gewaarschuwd. Dat heeft de man van het slachtoffer vandaag in het AD bevestigd.

Enkele dagen voor de ontsnapping blijkt een oppasser het slachtoffer gewaarschuwd te hebben voor haar gedrag richting de gorilla. Hij vroeg haar afstand te houden en Bokito niet recht in de ogen aan te kijken. Uit videobeelden van de dag van de ontsnapping blijkt dat de vrouw dit advies niet ter harte heeft genomen, en toch weer direct contact zocht met de gorilla. Volgens deskundigen van de dierentuin kan het dier dit als bedreigend hebben ervaren.

Gerichte actie
Bokito ontsnapte vrijdag door over een gracht van bijna vier meter heen te springen. Hij ging direct op de 57-jarige vrouw af, en begon haar te slaan en te bijten. In totaal werden er op de vrouw meer dan honderd bijtwonden gevonden. Volgens haar man overweegt ze een schadeclaim bij de dierentuin in te dienen. Overigens raakten er ook nog een aantal anderen lichtgewond toen ze door de 180 kilo wegende gorilla aan de kant werden geduwd.

Maatregelen
Volgens het AD denkt de Rotterdamse dierentuin er aan om een bord bij het gorillaverblijf op te hangen met een waarschuwing om de mensapen niet direct aan te kijken. In sommige andere dierentuinen, zoals de dierentuin van Antwerpen, zijn al dergelijke borden geplaatst. Wat voor andere maatregelen Blijdorp zal nemen, zal woensdag op een persconferentie bekend worden gemaakt.
Tja... das niet zo slim.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:02:01 #272
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49605930
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Ach tuurlijk wel, daar heb ik zelf om gevraagd. Maar ik blijf wel bij mijn standpunt dat het te makkelijk is om de vrouw als simpel of krankzinnig af te schilderen. En dat vind ik omdat je niet van alle bezoekers kunt verwachten dat ze precies weten hoe een bepaald dier op je reageert. Ook niet bij vaste bezoekers, want zoals je kunt lezen op nu.nl is er een vaste groep bezoekers wat op die manier contact zoekt met de gorilla. Als je dus als dierentuin te maken hebt met meerdere personen die je dier op die manier benaderen dan moet je simpelweg ingrijpen. Daarnaast vind ik het gegeven dat er een groep bezoekers is wat op die manier contact zoekt met de gorilla genoeg redenen om de vrouw niet als simpel te betitelen.

Daarnaast is de geschiedenis in duitsland ook belangrijk waarbij borito een hype was en men ook daar borito op een andere manier benaderde dan je een gorilla zou moeten benaderen.
Een wrap met aap?
pi_49605931
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan gaat Blijdorp toch met Bokitoe naar een of andere Gorilla-whisperer?
Beest heeft ook een trauma..
Welnee, dat dier heeft nergens last van. Reimon Opitz is de vaste verzorger geweest in Berlijn en die zei in het AD vandaag.
quote:
,,Ik heb begrepen dat het slachtoffer een vaste bezoekster is. Fans die vaak dag in dag uit bij de apen rondhangen, kunnen de dieren behoorlijk provoceren door ze recht aan te kijken. Het gegil van de vrouw heeft Bokito waarschijnlijk in paniek gebracht. Door te bijten wilde hij haar vermoedelijk kalmeren.’’
Een vrouwtjesgorilla heeft een veel taaiere huid dan een mens ivm het slingeren door de bomen. Die gorilla zag dat vrouwtje gewoon als een aap en kan d'r ook niks aan doen. Geloof me, zo'n gorilla kan 500 kilo bankdrukken en als hij echt kwaad in de zin had gehad dan hadden we een slachting kunnen zien als op die universiteit in Virginia. Aangezien Bokito een vreedzame vegetarier is waarbij de shit dun door de broek liep hoeft niemand er bang voor te zijn (mits je zoals de verstandigere bezoekers van Blijdorp duidelijke laten zien op de foto's, hem niet in zijn gezicht aankijkt).
pi_49605982
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SHE het volgende:

[..]

dat wijf is krankzinnig.
Ik dacht dat jij dat zocht in een vrouw?
pi_49606004
Tja. Als hij echt zo boos was geweest en de confrontatie met haar aan wilde gaan had ie haar ook echt doodgemaakt.
pi_49606064
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja. Als hij echt zo boos was geweest en de confrontatie met haar aan wilde gaan had ie haar ook echt doodgemaakt.
Precies, die apen zijn gewoon wat nonchalant, als wij mensen de dame netjes bij de arm nemen om te wandelen, dan trekt zo'n aap meteen er een arm af bij de dame in kwestie

Ik moet steeds aan die lompe aap uit BoesBoes denken. Sjampo heette die toch?
pi_49606066
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oh ja, je 'kent' zulke mensen.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:08:57 #278
180271 Bokito-de-gorilla
Ik ben heul niet gevaarlijk
pi_49606204
Ik was ook helemaal niet boos voor de laatste keer, mensen moeten mij niet kleineren.. en dat doe je als je je tanden laat zien en mij aankijkt ja. Ik was geirriteerd en wilde dat mens op haar plaats zetten... En ja ik kan echt zwemmen ja...doh..
Vrouwen moet je gewoon meenemen, versieren is voor kerstbomen.
pi_49606233
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef Bokito-de-gorilla het volgende:
Ik was ook helemaal niet boos voor de laatste keer, mensen moeten mij niet kleineren.. en dat doe je als je je tanden laat zien en mij aankijkt ja. Ik was geirriteerd en wilde dat mens op haar plaats zetten... En ja ik kan echt zwemmen ja...doh..
LoL jij bent helemaal een dwaas door je voor te doen als die aap
pi_49606265
quote:
Jij bent zeker de leukste thuis.
pi_49606565
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef buachaille het volgende:

[..]

Welnee, dat dier heeft nergens last van. Reimon Opitz is de vaste verzorger geweest in Berlijn en die zei in het AD vandaag.
[..]

Een vrouwtjesgorilla heeft een veel taaiere huid dan een mens ivm het slingeren door de bomen. Die gorilla zag dat vrouwtje gewoon als een aap en kan d'r ook niks aan doen. Geloof me, zo'n gorilla kan 500 kilo bankdrukken en als hij echt kwaad in de zin had gehad dan hadden we een slachting kunnen zien als op die universiteit in Virginia. Aangezien Bokito een vreedzame vegetarier is waarbij de shit dun door de broek liep hoeft niemand er bang voor te zijn (mits je zoals de verstandigere bezoekers van Blijdorp duidelijke laten zien op de foto's, hem niet in zijn gezicht aankijkt).
quote:
,,Ik heb begrepen dat het slachtoffer een vaste bezoekster is. Fans die vaak dag in dag uit bij de apen rondhangen, kunnen de dieren behoorlijk provoceren door ze recht aan te kijken. Het gegil van de vrouw heeft Bokito waarschijnlijk in paniek gebracht. Door te bijten wilde hij haar vermoedelijk kalmeren.’’
dus het bijten was niet als represaille op het provoceren van de vrouw eerder, maar puur het gillen op dat moment? Is wel een belangrijk verschil.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:17:26 #282
3542 Gia
User under construction
pi_49606574
quote:
Alle viervoeters kúnnen zwemmen, maar sommigen hebben er een hekel aan.
Katten kunnen ook zwemmen, maar doen dat liever niet.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:18:32 #283
180478 Bokito
Boze aap
pi_49606610
Een naamtopic
Tegen lekkere 17-jarige meisjes ben ik overigens wél lief
  maandag 21 mei 2007 @ 14:18:50 #284
3542 Gia
User under construction
pi_49606620
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:17 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]

dus het bijten was niet als represaille op het provoceren van de vrouw eerder, maar puur het gillen op dat moment? Is wel een belangrijk verschil.
Het waren gewoon liefdesbeetjes. Dat kwam door die innige band die ze hadden.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:21:43 #285
180478 Bokito
Boze aap
pi_49606727
quote:

[..]

[..]

Nee. Ik zat me al 10 jaar te ergeren aan die bitch
Jullie hebben dat filmpje toch ook gezien? 3x per week zo'n stomme snol die denkt dat je haar leuk vindt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bokito op 21-05-2007 14:28:06 ]
pi_49606928
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef Bokito het volgende:

[..]

Jullie hebben dat filmpje toch ook gezien? 3x per week zo'n stomme snel die denkt dat je haar leuk vindt?
  maandag 21 mei 2007 @ 14:26:43 #287
3542 Gia
User under construction
pi_49606929
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:21 schreef Bokito het volgende:

[..]

Jullie hebben dat filmpje toch ook gezien? 3x per week zo'n stomme snel die denkt dat je haar leuk vindt?
Wat is een snel?
pi_49606956
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is een snel?
Shit, zelfs gorilla's maken typefouten.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:29:01 #289
3542 Gia
User under construction
pi_49606999
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, ik ken de Gorilla vocabulaire niet, misschien heet dat bij hun wel zo.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:29:17 #290
180478 Bokito
Boze aap
pi_49607004
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lastig typen met zulke dikke vingers
pi_49607011
quote:

[..]

Wat is een snel?
snol bedoelt ie.
pi_49607025
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

snol bedoelt ie.
Joh!
pi_49607040
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Joh!
  maandag 21 mei 2007 @ 14:30:28 #294
180478 Bokito
Boze aap
pi_49607045
quote:

[..]

Wat is een sneol?
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 14:33:00 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49607138
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Het waren gewoon liefdesbeetjes. Dat kwam door die innige band die ze hadden.
Mens moest zich schamen met d'r schadeclaim, hier geilt ze d'r hele verdere leven op

pi_49607431
quote:

[..]

[..]

Yep, dat denk ik wel. En omdat de gorilla de vrouw goed kende probeerde hij haar te kalmeren. Allerlei theorieën dat de gorilla doelbewust op de vrouw afging om wraak te nemen moet je met een korreltje zout nemen. Ik geloof niet dat gorilla's een dergelijke emotie kennen. Het zou wel kunnen dat hij zich wilde laten gelden t.o.v. de vrouw omdat hij haar aan zijn harem wilde toevoegen (apen vallen vaak op oude vrouwen heb ik laatst in een krantenartikel gelezen) maar de eerst optie lijkt me toch waarschijnlijker.
pi_49607677
quote:

[..]

[..]

Die aap was gewoon romantisch, dat bijten wat die aap deed, was voor een aap zachtjes bijten
  maandag 21 mei 2007 @ 14:57:44 #298
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_49608056
Als ik die vent van d'r zo zie kan ik me wel voorstellen dat ze voor Bokito kiest!
Nu doe je het weer!
  maandag 21 mei 2007 @ 15:13:04 #299
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49608618
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Een wrap met aap?

Klinkt als een broodje aap
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 21 mei 2007 @ 15:29:53 #300
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_49609209
aha
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')