Het feit dat dat glas nog nooit gebruikt is, komt waarschijnlijk omdat een dierentuin de mensen wil plezieren. Mensen willen gezien worden door de andere dieren. Daar doen mensen ook heel veel moeite voor dat dat gebeurt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit vind ik idd een redelijk briljant idee. Maar goed, ik kijk geen animal planet, dus wat die apen er zelf van vinden durf ik niet te zeggen he.
Een poll(etje) er tegenaan gooien?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook algemene kennis. Dus dat is dan al een meerderheid.![]()
je leest even tactisch over het begin van die post heen .. dat beesten die kinderen echt kunnen beschadigen, of zoals jij het noemde "opvreten" niet los horen te lopen ..quote:
Hier kan ik me al enigszins in vinden, op 1 dingetje na:quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, maar als je als dierentuin nou weet dat je een aap in huis neemt wat in een eerdere situatie -waarbij ook al werd gedacht dat ie niet kon ontsnappen- was ontsnapt, dan hou je daar toch extra rekening mee? De dierentuin heeft de situatie onderschat blijkt nu wel, want de aap sprong over de gracht. 2de keer dat ie ontsnapt.
Jepsquote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Het feit dat dat glas nog nooit gebruikt is, komt waarschijnlijk omdat een dierentuin de mensen wil plezieren. Mensen willen gezien worden door de andere dieren. Daar doen mensen ook heel veel moeite voor dat dat gebeurt.
Ik vind wat hier gebeurd is, aanleiding genoeg om hier actief iets tegen te gaan doen. Dierentuin bezoekers moeten wat dat betreft maar eens opgevoed worden. Steentje gooien naar een olifant? Hoppa, park uit en de rest van je gezin ook.
Ach, hij leest alleen wat hij wil lezen. Waarschijnlijk kost het teveel moeite een post helemaal te lezen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zucht.... de gorilla kant word dan ontspiegelt he, jezus ben je nou echt zo dom of doe je alsof
Ah, dus omdat ik niet van ontspiegelen op de hoogte ben, ben ik meteen dom?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zucht.... de gorilla kant word dan ontspiegelt he, jezus ben je nou echt zo dom of doe je alsof
ik las er niet over heen, jij praat gewoon onzin.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef moussie het volgende:
[..]
je leest even tactisch over het begin van die post heen .. dat beesten die kinderen echt kunnen beschadigen, of zoals jij het noemde "opvreten" niet los horen te lopen ..
Dat jij ook minder gezondverstand hebt is idd al gebleken jaquote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik niet van ontspiegelen op de hoogte ben, ben ik meteen dom?
Net als de vrouw, zodra die iets niet weet heeft ze de hele situatie meteen op haar afgeroepen. Lekker kort door de bocht maar weer
Omdat ik er een andere mening op na hou? Doe je altijd zo over mensen die zaken anders zien dan jij?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat jij ook minder gezondverstand hebt is idd al gebleken ja
Ik heb dat er vrijwel elke keer bij gezet. In het vorige topic ook al.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik niet van ontspiegelen op de hoogte ben, ben ik meteen dom?
Niet gelezen over het ontspiegelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb dat er vrijwel elke keer bij gezet. In het vorige topic ook al.
Ook heb ik al aangegeven dat, indien ontspiegelen niet mogelijk is, een andere oplossing 'kijkgaatjes' kan zijn.
Maar ja, dan heb je niet zo'n close en warm contact met zo'n geweld(ad)ig dier.
Zwets toch es niet zo uit je nek joh, dramaqueenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik las er niet over heen, jij praat gewoon onzin.
Als bijvoorbeeld een 3jarige in de ogen van een labrador prikt, dan doet die labrador ook HAP, slaughter, mutilation.
Ook al is die kind 'fout', die les gun je een kind niet!
Ik ben zelf ooit gebeten door mijn eigen hond.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef moussie het volgende:
[..]
je leest even tactisch over het begin van die post heen .. dat beesten die kinderen echt kunnen beschadigen, of zoals jij het noemde "opvreten" niet los horen te lopen ..
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Redux het volgende:
Ok, maar nu ga ik weer, ik ga lekker buiten fietsen.
Ik vind btw ook dat de vrouw verkeerd bezig is, ze had kunnen weten hoe apen reageren op dergelijk gedrag, ze heeft er zelf schuld aan.
Ik zat jullie gewoon een beetje te stangen. Nou ja, best gelukt denk ik. Thx voor de lollige middag iedereen!!
Goh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je je verstand verloren had.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Redux het volgende:
Ok, maar nu ga ik weer, ik ga lekker buiten fietsen.
Ik vind btw ook dat de vrouw verkeerd bezig is, ze had kunnen weten hoe apen reageren op dergelijk gedrag, ze heeft er zelf schuld aan.
Ik zat jullie gewoon een beetje te stangen. Nou ja, best gelukt denk ik. Thx voor de lollige middag iedereen!!
haha ik heb het niet over pluto uit disneyland.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zwets toch es niet zo uit je nek joh, dramaqueen
Als jij als kind in de ogen van een hond prikt krijg je eerst gewoon een waarschuwingsbeetje (die dus niet dat kind zn vinger het vel afstroopt ) Pas als dat beest systematisch getreiterd wordt kan die zo doordraaien ja en dan zit er ook nix anders op dan hem een spuitje te geven.
Dan moet je idd zo vroeg mogelijk al je kinderen aanleren om voorzichtig te doen met een dier, dat het MAAR je huisdier is wil niet zeggen dat je daar vanalles mee kan uitvoeren zonder consequenties.
En ja dan kan het zijn dat de vinger van je kind gehecht moet worden, wijze les voor het kindje idd als het hem al lang en breedt is uitgelegd zo niet met dieren om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |