SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leescht schnel verder!quote:Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekhoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Deze OP vind je hier
[ Bericht 5% gewijzigd door Ian_Nick op 20-05-2007 17:51:13 ]
Nostalgist!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Nostalgist het volgende:
Sepo
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nostalgist!
Ik was laatst "echoes" vergeten![]()
Jij altijd, dat weet je toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ian mag ik even een aanvulling geven op de SC OP ?
OP is al Opo, daarom is fipo fipoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
fipo is eigenlijk sepo, fipo is de OP... vind ik dan
mostly reminders.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
fipo is eigenlijk sepo, fipo is de OP... vind ik dan
30 mailtjes?? En dat dan doen? Jammer, dat gaat bij mij niet werken
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Soms hou ik echt van jequote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Ben wel je h vergeten, maar achquote:
potverdoriequote:
Wel eens gelezen welk splaak- en typ gebrek ik heb?quote:
Ik scrol meestal over je postings heen, maar ik zal er op gaan lettenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel eens gelezen welk splaak- en typ gebrek ik heb?![]()
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?quote:
Denk een combinatie van rukken en strijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?![]()
Het is hier fucking benauwd!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?![]()
ja dat vraagt de nodige lichaamsbeheersing...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk een combinatie van rukken en strijken![]()
heb je geen raampje?quote:
Auquote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol meestal over je postings heen, maar ik zal er op gaan letten![]()
Eerst totaal aanstampen en dan weer liefdevol knuffelenquote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
Over ramen gesproken, ik ga eten![]()
Mokum kan in de stront zakken met zn aangebakken prutsate die nadruppelt van de tsoenamie![]()
![]()
Brainwashing praktijken hierzoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst totaal aanstampen en dan weer liefdevol knuffelen![]()
Ik strijk sowieso nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brainwashing praktijken hierzo![]()
En Ian wat heb je nou geleerd??? Niet strijken
Zullen we samen niet strijken?quote:
sprak zij met een uitgestreken gezicht...quote:
+1 humorquote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sprak zij met een uitgestreken gezicht...
ik val nu door de mand, maar hoe ziet dat eruit?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapper.
Denk dat ik me zo'n Likkende_Lassie kapsel laat aanmeten...
Blonderen???? Kunstmatige domheidquote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapper.
Denk dat ik me zo'n Likkende_Lassie kapsel laat aanmeten...
Ik verwijs u naar mijn meest legendarische OP ooit:quote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik val nu door de mand, maar hoe ziet dat eruit?
zonde man...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar mijn meest legendarische OP ooit:
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!
Ergens onderaan de OP![]()
Ik had eerst heul lang haarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonde man...![]()
maar goed, ik vind mannen met lang(er) haar gewoon wel leuk...![]()
is die over gegaan?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had eerst heul lang haar![]()
Maar dat was in mijn metal periode![]()
Neuh, maar mijn haar is nu wel kortquote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is die over gegaan?![]()
heb gister nog sepultura gedownd geluisterd for old times sake...![]()
aha...quote:
werkse...quote:
wâldrock?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Metallisten hierzo!!
Cool, ben van de oude garde. Slayer, Gorefest, Typ O
toetsenbordje vol??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Dacht na het koken wel even met het bordje erbij hier rond te kunnen hangen, maar dat gaat dus écht niet met taco's. Kliederboel.
Later.
Gemorste saus op de klitmuis.quote:
ieuw...quote:
Tuurlijkquote:
Eet smakelijk... moet er ook nog aan beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Dacht na het koken wel even de maaltijd in de SC te kunnen nuttigen, maar dat gaat dus écht niet met taco's. Kliederboel.
Later.
Dit was trouwens zo'n "doseergevalletje".quote:
SLAYEEEEEEEEER!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Metallisten hierzo!!
Cool, ben van de oude garde. Slayer, Gorefest, Typ O
Tom Araya is lekkkkkkaaaaahquote:
Jammerquote:
Hij WAS lekkerquote:
Dan ga ik voor Peter Steelequote:
Hoezo kan een handwarmer gaan grillen....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Heet weer = moffen gaan grillen = rustig avondje voor Ian![]()
Technology for teh winnnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoezo kan een handwarmer gaan grillen....![]()
een iets te groot voorhoofd als je het mij vraagt...quote:
En hij speelt goed gitaarquote:
Maar ik word ook kaalquote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een iets te groot voorhoofd als je het mij vraagt...![]()
Oude mannen met gitarenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En hij speelt goed gitaar
Moest wel lachen bij Waldrock, daar was Accept... Hele oude lui maar ze wisten het publiek helemaal op te zwepen
dan is het verstandig dat je geen lang haar meer hebt...quote:
Mocht ik kaal worden laat ik de rest dus mooi vet lang groeienquote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is het verstandig dat je geen lang haar meer hebt...![]()
![]()
Oeh!! Hebbenquote:
Denk dat hij moet afwassen....quote:
Ik ook, afwassen kan heel gevaarlijk zijn met al die vorken en messen enzoquote:
Of afwasmiddel in je oog!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, afwassen kan heel gevaarlijk zijn met al die vorken en messen enzo![]()
FlyLithaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef Talitha het volgende:
Buuf? Dat Flylady-gedoe, werkt dat nou echt? Mijn huis is langzaam aan het vervuilen, dus ik kan wel wat hulp gebruiken.Al vind ik dat 'flylady' wel een beetje debiel klinken.
![]()
Past ie niet in...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of afwasmiddel in je oog!![]()
Zou Gert geen vaatwasser hebben?
Nee, daar past hij niet inquote:
Gesjellug!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, daar past hij niet in
Ik ga maar aan de drank, dit schiet niet op
Neeheee... ik was met de autoquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neeheee... ik was met de auto![]()
Rond 17.00 uur 1 biertje gehad (in de kroeg, de proef was toen al aan t verzuipen) en verder braaf Spa blauw.
Gezellig... hoewel die metropool soms net Schubbekutteveen is... waar een verhaal ook in 200 meter een drama kan wordenquote:
Je hebt toch niet gevochten hé!?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig... hoewel die metropool soms net Schubbekutteveen is... waar een verhaal ook in 200 meter een drama kan worden
Neuh... het was wat anders: terwijl we bij de Griek wat zaten te happen kreeg iemand anders bij ons aan tafel een SMSje dat er in de Langestraat (de winkelstraat van Amersfoort) een lijk gevonden was.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Verhaal over de man die werd doodgeschoten voor de ogen van de kid en een klein katje
Bij Bavoort:quote:Op zondag 20 mei 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra: lekker gegeten?? en watte?
Nou, goedgekeurd, goedgekeurdquote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb bewijs...
[afbeelding]
Dit keer goed gekeurd.![]()
Het is een goed ingelezen kutnewbie![]()
![]()
TherAngelina that is![]()
We hebben heerlijk gegeten...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo Leandra heftig verhaal...
Maar je hebt lekker gegeten?Sorry
Je hebt 'm zelf gemaakt, ergo, goed gekeurdquote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, goedgekeurd, goedgekeurd. Beter dan de andere
.
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Bavoort:
Kid: Spies van gamba’s
Ik: Tournedos eendenlever en portsaus
Bij Pallas Athene:
Kid: Giros
Ik: Salade met Zalm, pijnboompitten, kappertjes en een honing met nog wat dressing
Verder geborreld, in de kroeg gezeten en de beste Döner Kebab van midden Nederland gegeten bij Hadi.
Tadaaaaa!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Even ingelogd op m'n kloon... en nu weer terug.
ai, ai ai... dat klinkt echt heul erg lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Bavoort:
Kid: Spies van gamba’s
Ik: Tournedos eendenlever en portsaus
Bij Pallas Athene:
Kid: Giros
Ik: Salade met Zalm, pijnboompitten, kappertjes en een honing met nog wat dressing
Verder geborreld, in de kroeg gezeten en de beste Döner Kebab van midden Nederland gegeten bij Hadi.
Ik ga geen lelijk wijf als kloon nemenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ai, ai ai... dat klinkt echt heul erg lekker![]()
Oeh, mooie vrouw Ian, ik zeg... Houden![]()
Afwas weer schoon??quote:
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uitquote:Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga geen lelijk wijf als kloon nemen![]()
Als je in Amersfoort bent, absoluut een Broodje Hadi gaan halen... het is een heel klein zaakje maar de broodjes Döner zijn geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uit
Woon jij daarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik vanmiddag in de kroeg ook al
Nee ik had zo'n "hee, jij hier, leuk je te zien, je bent niets veranderd, wanneer gaan we een keer wat drinken" gesprekje met iemand die naar de wedstrijd geweest was.... een Ajax-fanquote:
Het gaat niet altijd goed in een academisch ziekenhuis neequote:
Iemand in een kroeg vraagt jou wanneer jullie een keer wat gaan drinkenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik had zo'n "hee, jij hier, leuk je te zien, je bent niets veranderd, wanneer gaan we een keer wat drinken" gesprekje met iemand die naar de wedstrijd geweest was.... een Ajax-fan
Ja met recht een medische foutquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd goed in een academisch ziekenhuis nee![]()
Hij zat met wat vrienden aan een tafeltje en kwam ff langs voor een babbeltje en ik zat met zoonlief aan de bar, en de kid en ik gingen vrij snel weer...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand in een kroeg vraagt jou wanneer jullie een keer wat gaan drinken
Wat een lul, ik had gewoon wat voor je bestelt
Doe mij dan die tournedos met eendenlever maar.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uit
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 20 mei 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zat met wat vrienden aan een tafeltje en kwam ff langs voor een babbeltje en ik zat met zoonlief aan de bar, en de kid en ik gingen vrij snel weer...
Heb je de taco los weten te hoesten of heeft iemand je gered middels Heimlich?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij dan die tournedos met eendenlever maar.
En daarbij een cola beerenburg.
Of nee, maak daar toch maar een goed glas rood van.![]()
Moet je mij hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij dan die tournedos met eendenlever maar.
En daarbij een cola beerenburg.
Of nee, maak daar toch maar een goed glas rood van.![]()
Ik heb dan ook niet al te enthousiast gereageerd op zijn "kunnen we een keer een bakkie doen" maar ik vermoed dat hij binnenkort wel zal bellenquote:
Lieverd , ik heb je vanochtend gesnaptquote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet je mij hebben
Verwacht trouwens niet snel antwoord van ian, die zit vast zichzelf te bevredigen....
Zou ik ook doen als ik zo een kloon had
Was jij datquote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd , ik heb je vanochtend gesnapt
Kut, verkeerde account!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jong, Eendt, alsof ik me ga zitten bewerkstelleren op mijn eigen kloon
Zal ik je verassen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat![]()
Ik doe dat potloodventen niet vaak hoor![]()
Als ik zo een kloon had, zou ik er niet vanaf kunnen blijvenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jong, Eendt, alsof ik me ga zitten bewerkstelleren op mijn eigen kloon
+ rquote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, de verrassing is gecremeerde eend??![]()
Ja duh... dan doe je dat toch even?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet ik echt inloggen op die account![]()
Prachtige Capquote:
Mag ik je vanavond anaal nemen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet ik echt inloggen op die account![]()
quote:
Dan zou ik de tractor maar vast starten.quote:
Ik snapte hem echt niet meester, kunt u mij het uitleggenquote:
Topfilmquote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Gert het volgende:
Wat een belachelijke film is dat ook, matrix 3.![]()
Ik kan er helaas niet over uitweiden.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik snap hem niet en zit er nu al 3 2 uur mn hoofd over te breken ???
Zitten jullie mij allemaal PARA te makenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik je vanavond anaal nemen ?![]()
Edit: verkeerde acount![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zitten jullie mij allemaal PARA te maken
Vrijwel!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is 'ie reeds voorzien van Peter6000 design?![]()
Had heerlijk gedroomd over dat geschenk uit de hemelquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Godsamme... ik dacht al dat ik binnenkort wel een belletje zou krijgen maar dit is wel heel snel...
Komt er al een nu net al een "Leuk je gesproken te hebben, ben morgen vrij dus als je kan.... " berichtje![]()
Toevallig ben ik morgen erg druk![]()
Hé-le-maal parra braddah.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? Die "proeverij" was eigenlijk een speeddate-middag?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Godsamme... ik dacht al dat ik binnenkort wel een belletje zou krijgen maar dit is wel heel snel...
Komt er al een nu net al een "Leuk je gesproken te hebben, ben morgen vrij dus als je kan.... " berichtje![]()
Toevallig ben ik morgen erg druk![]()
Hé-le-maal parra braddah.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kléin beetje voorspelbaar was-ie wel.quote:
Leuk hequote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga ook een verkeerde account aanmaken
Jij hebt er 2quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dus:
Eend gaat met Veulen ?
Ian met Thera ?
Gert met mij ?
Ik met Peter ?
Leandra met Ian ?
Veulen met Prospera?
Buuf met Demins ?
Jappie met mij?
En demins met Kleinzusje ?
en Apk met Bqueen ?
Neuh, alles loopt dan ongeveer in de stad rond en dan kom je wel eens wat oude bekenden tegen...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Die "proeverij" was eigenlijk een speeddate-middag?
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dus:
Eend gaat met Veulen ?![]()
Ian met Thera ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gert met mij ?![]()
Ik met Peter ?![]()
Leandra met Ian ?![]()
Veulen met Prospera?![]()
Buuf met Demins ?![]()
Jappie met mij?![]()
En demins met Kleinzusje ?![]()
en Apk met Bqueen ?![]()
Lobasco alleenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Uniekhoorn met Pietje?
Pietje met Mootie ?
Lobasca met ?
Even toevoegen a.u.b.: ik met Pietje('s avatar)quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dus:
Eend gaat met Veulen ?
Ian met Thera ?
Gert met mij ?
Ik met Peter ?
Leandra met Ian ?
Veulen met Prospera?
Buuf met Demins ?
Jappie met mij?
en Apk met Bqueen ?
Talitha met Lobasca?quote:
Ze zijn verloofdquote:Op zondag 20 mei 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Uniekhoorn met Pietje?
Pietje met Mootie ?
Lobasca met ? Met Pietje
Ze heeft zichzelf 3 stuks toebedeeld: Gert, Peter en Jappie...quote:
En Deminsquote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf 3 stuks toebedeeld: Gert, Peter en Jappie...
Hmmz... gaat het ook niet altijd over 3 exen??![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf 3 stuks toebedeeld: Gert, Peter en Jappie...
Hmmz... gaat het ook niet altijd over 3 exen??![]()
Je weet het toch...quote:
Ik had alleen de "ik" en "mij" vermeldingen geteld... dat je je eigen naam nog een keer genoemd had had ik idd overheen gelezenquote:
okquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je de lijst ook nog bewerken tot passende update voor de volgende OP?![]()
Fijn dat je ook nog aan mij denkt.quote:
Buuf, je kunt beter eerst helemaal bijlezen voor je gaat roepen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Eend gaat met Veulen ?
Ian met Thera ?
Gert met mij ?
Ik met Peter ?
Leandra met Ian ?
Veulen met Prospera?
Buuf met Demins ?
Jappie met mij?
en Apk met Calimero_31?
Uniekhoorn met Pietje?
Pietje met Mootie ?
Talitha met Lobasca?
Pietje met Lobasca ?
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Eend gaat met Veulen ?
Ian met Thera ?
Gert met mij ?
Ik met Peter ?
Leandra met Ian ?
Veulen met Prospera?
Buuf met Demins ?
Jappie met mij?
en Apk met Calimero_31?
Uniekhoorn met Pietje?
Pietje met Mootie ?
Talitha met Lobasca?
Pietje met Lobasca ?
Talitha met Pietje ?
Toppie.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Eend gaat met Veulen ?
Ian met Thera ?
Gert met mij ?
Ik met Peter ?
Leandra met Ian ?
Veulen met Prospera?
Buuf met Demins ?
Jappie met mij?
en Apk met Disana?
Calimero_31 met Gert
Uniekhoorn met Pietje?
Pietje met Mootie ?
Talitha met Lobasca?
Pietje met Lobasca ?
Talitha met Pietje ?
schiet je weer in complotmodus eend?quote:
HOU EENS OP!quote:
volgens mij zit er nog wat tacosaus tussen je caps lock. hij blijft hangen...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij zit er nog wat tacosaus tussen je caps lock. hij blijft hangen...![]()
![]()
They make me do it, snap dat danquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schiet je weer in complotmodus eend?![]()
![]()
Neuh... ik mag toch hopen dat die knul van de Proef niet op FOK! komt... maar dan nog weet hij mijn username niet, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!? Heb je HEM geregeld op de Proef!?![]()
ik snap het volkomen! Hoelang duurt het voordat ik mijn sig weer kan aanpassen?quote:
Toevoegen ?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik mag toch hopen dat die knul van de Proef niet op FOK! komt... maar dan nog weet hij mijn username niet, dus dat zit wel goed
Maarre......... NS (Neo Skorrem) en ik hadden een tijdje geleden toch een date op het station??
Rode roos enzo
Ooow ja, nóg zo'n bijdehantje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij zit er nog wat tacosaus tussen je caps lock. hij blijft hangen...![]()
![]()
Zodra je weer op je benen kan staanquote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik snap het volkomen! Hoelang duurt het voordat ik mijn sig weer kan aanpassen?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik mag toch hopen dat die knul van de Proef niet op FOK! komt... maar dan nog weet hij mijn username niet, dus dat zit wel goed
Sssssssssssssssttttquote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]Heet jij niet écht Leandra??
Of is dat soms normaal hier?
Heet PC Eend ook geen PC Eend, Buurvrouw geen buurvrouw, Kleinzusje geen kleinzusje?
Ben ik de enige naïeveling die hier open en bloot met z'n eigen naam aan het posten is?![]()
Peter Cornelis Eend, in hoogst eigen persoonquote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Heet PC Eend ook geen PC Eend, Buurvrouw geen buurvrouw, Kleinzusje geen kleinzusje?
Ben ik de enige naïeveling die hier open en bloot met z'n eigen naam aan het posten is?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodra je weer op je benen kan staan![]()
Ik vind alles best, zolang je je favo fokker maar niet gaat veranderen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Jemig, Lé.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ssssssssssssssstttt
Nee, ik heet eigenlijk anders![]()
sorry...quote:
Euh, ja natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lieverd, ik bedoelde m'n ik wil eend terug sig.. remember??
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Ursula Nadia Irma Eva Karin Herma Ola Omanda Rienkje Natasia..
Aangenaam
Nope, alleen dat het ongeveer net zo'n aparte naam is...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, Lé.![]()
Lijkt het er ternminste nog wèl een beetje op? Of zelfs dàt niet?![]()
Ja, jij bent de enige naïeveling hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
zou het? volgens mij was je ten tijde van die sig jezelf echt hélémaal kwijt hoor....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Ursula Nadia Irma Eva Karin Herma Ola Omanda Rienkje Natasia..
Aangenaam
Iedereen weet toch dat je eigenlijk Adelheid heet?!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, alleen dat het ongeveer net zo'n aparte naam is...
Was hij niet zo lievquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou het? volgens mij was je ten tijde van die sig jezelf echt hélémaal kwijt hoor....![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je eigenlijk Adelheid heet?!![]()
Kut, ben ik weer per ongeluk grappigquote:Op zondag 20 mei 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... ik moet hier om een of andere reden even heel hard om lachen![]()
![]()
je was gebanned!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was hij niet zo liev
Of was hij juist veel te liev
Sorry ik weet het echt niet meer![]()
Heeft PC Eend de bankstel van een niet te noemen fokker over genomen??quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je was gebanned!omdat je helemaal para was brotha...
![]()
en ik haal geen oude koeien uit de sloot verder...
(ik zag net dat bankstel ook alweer voorbij komen...en nee, die was niet van ons...
)
Ik zeg toch: they make me do thatquote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je was gebanned!omdat je helemaal para was brotha...
![]()
en ik haal geen oude koeien uit de sloot verder...
(ik zag net dat bankstel ook alweer voorbij komen...en nee, die was niet van ons...
)
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch: they make me do that
En TL was daar nou eenmaal heel goed in![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch: they make me do that
En TL was daar nou eenmaal heel goed in![]()
jij maakt het helemaal mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heeft PC Eend de bankstel van een niet te noemen fokker over genomen??
Hij zei dat hij nog niet zo oud was: bijna nooit gebruiktquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heeft PC Eend de bankstel van een niet te noemen fokker over genomen??
hij was toch van de buren?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei dat hij nog niet zo oud was: bijna nooit gebruikt![]()
*Helpt mee Keiharde porno voor Danny (18+)quote:
ik zag gister een stukje van brigitte kaandorp die de libelle aanviel. matig leuk...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Valse Eendling dat je bent! [afbeelding]
![]()
Even mijn sig aanpassen...
Daar mag ik op dit account niet inquote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
*Helpt mee Keiharde porno voor Danny (18+)
Ga je fijn op een ander...quote:
jaijks... mag ik voortaan eerst een alarmbel?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik TherAngelina heb aangemaakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |