Je hebt 'm zelf gemaakt, ergo, goed gekeurdquote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, goedgekeurd, goedgekeurd. Beter dan de andere
.
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Bavoort:
Kid: Spies van gamba’s
Ik: Tournedos eendenlever en portsaus
Bij Pallas Athene:
Kid: Giros
Ik: Salade met Zalm, pijnboompitten, kappertjes en een honing met nog wat dressing
Verder geborreld, in de kroeg gezeten en de beste Döner Kebab van midden Nederland gegeten bij Hadi.
Tadaaaaa!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Even ingelogd op m'n kloon... en nu weer terug.
ai, ai ai... dat klinkt echt heul erg lekkerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Bavoort:
Kid: Spies van gamba’s
Ik: Tournedos eendenlever en portsaus
Bij Pallas Athene:
Kid: Giros
Ik: Salade met Zalm, pijnboompitten, kappertjes en een honing met nog wat dressing
Verder geborreld, in de kroeg gezeten en de beste Döner Kebab van midden Nederland gegeten bij Hadi.
Ik ga geen lelijk wijf als kloon nemenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ai, ai ai... dat klinkt echt heul erg lekker![]()
Oeh, mooie vrouw Ian, ik zeg... Houden![]()
Afwas weer schoon??quote:
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uitquote:Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga geen lelijk wijf als kloon nemen![]()
Als je in Amersfoort bent, absoluut een Broodje Hadi gaan halen... het is een heel klein zaakje maar de broodjes Döner zijn geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uit
Woon jij daarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik vanmiddag in de kroeg ook al
Nee ik had zo'n "hee, jij hier, leuk je te zien, je bent niets veranderd, wanneer gaan we een keer wat drinken" gesprekje met iemand die naar de wedstrijd geweest was.... een Ajax-fanquote:
Het gaat niet altijd goed in een academisch ziekenhuis neequote:
Iemand in een kroeg vraagt jou wanneer jullie een keer wat gaan drinkenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik had zo'n "hee, jij hier, leuk je te zien, je bent niets veranderd, wanneer gaan we een keer wat drinken" gesprekje met iemand die naar de wedstrijd geweest was.... een Ajax-fan
Ja met recht een medische foutquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd goed in een academisch ziekenhuis nee![]()
Hij zat met wat vrienden aan een tafeltje en kwam ff langs voor een babbeltje en ik zat met zoonlief aan de bar, en de kid en ik gingen vrij snel weer...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand in een kroeg vraagt jou wanneer jullie een keer wat gaan drinken
Wat een lul, ik had gewoon wat voor je bestelt
Doe mij dan die tournedos met eendenlever maar.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klinkt verdomde goed en dáár heb ik zin in!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit voorzichtig zeggen??? Kijk, als man ben je best wel lekker maar je ziet er als vrouw veel beterder uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |