Neuh, maar mijn haar is nu wel kortquote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is die over gegaan?![]()
heb gister nog sepultura gedownd geluisterd for old times sake...![]()
aha...quote:
werkse...quote:
wâldrock?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Metallisten hierzo!!
Cool, ben van de oude garde. Slayer, Gorefest, Typ O
toetsenbordje vol??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Dacht na het koken wel even met het bordje erbij hier rond te kunnen hangen, maar dat gaat dus écht niet met taco's. Kliederboel.
Later.
Gemorste saus op de klitmuis.quote:
ieuw...quote:
Tuurlijkquote:
Eet smakelijk... moet er ook nog aan beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Ik kom me even afmelden.
Dacht na het koken wel even de maaltijd in de SC te kunnen nuttigen, maar dat gaat dus écht niet met taco's. Kliederboel.
Later.
Dit was trouwens zo'n "doseergevalletje".quote:
SLAYEEEEEEEEER!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Metallisten hierzo!!
Cool, ben van de oude garde. Slayer, Gorefest, Typ O
Tom Araya is lekkkkkkaaaaahquote:
Jammerquote:
Hij WAS lekkerquote:
Dan ga ik voor Peter Steelequote:
Hoezo kan een handwarmer gaan grillen....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Heet weer = moffen gaan grillen = rustig avondje voor Ian![]()
Technology for teh winnnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoezo kan een handwarmer gaan grillen....![]()
een iets te groot voorhoofd als je het mij vraagt...quote:
En hij speelt goed gitaarquote:
Maar ik word ook kaalquote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een iets te groot voorhoofd als je het mij vraagt...![]()
Oude mannen met gitarenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En hij speelt goed gitaar
Moest wel lachen bij Waldrock, daar was Accept... Hele oude lui maar ze wisten het publiek helemaal op te zwepen
dan is het verstandig dat je geen lang haar meer hebt...quote:
Mocht ik kaal worden laat ik de rest dus mooi vet lang groeienquote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is het verstandig dat je geen lang haar meer hebt...![]()
![]()
Oeh!! Hebbenquote:
Denk dat hij moet afwassen....quote:
Ik ook, afwassen kan heel gevaarlijk zijn met al die vorken en messen enzoquote:
Of afwasmiddel in je oog!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook, afwassen kan heel gevaarlijk zijn met al die vorken en messen enzo![]()
FlyLithaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef Talitha het volgende:
Buuf? Dat Flylady-gedoe, werkt dat nou echt? Mijn huis is langzaam aan het vervuilen, dus ik kan wel wat hulp gebruiken.Al vind ik dat 'flylady' wel een beetje debiel klinken.
![]()
Past ie niet in...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of afwasmiddel in je oog!![]()
Zou Gert geen vaatwasser hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |