SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leescht schnel verder!quote:Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekhoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Deze OP vind je hier
[ Bericht 5% gewijzigd door Ian_Nick op 20-05-2007 17:51:13 ]
Nostalgist!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Nostalgist het volgende:
Sepo
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nostalgist!
Ik was laatst "echoes" vergeten![]()
Jij altijd, dat weet je toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ian mag ik even een aanvulling geven op de SC OP ?
OP is al Opo, daarom is fipo fipoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
fipo is eigenlijk sepo, fipo is de OP... vind ik dan
mostly reminders.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
fipo is eigenlijk sepo, fipo is de OP... vind ik dan
30 mailtjes?? En dat dan doen? Jammer, dat gaat bij mij niet werken
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Soms hou ik echt van jequote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar KZ zich uit de naad heeft geschilderd voor haar Jaapfan die binnenkort misschien wel het leven laat. Waar Leandra weer een uitje heeft naar een soort boerententenkamp met culinaire hoogstandjes. Waar Gert maar aan 1 ding denkt , naast camperen en waar mokum nog steeds buiten in de pisregen zn aanmaakblokken aan het opwarmen is terwijl Buuf sneller neukt dan dat ze strijkt en Uniekoorn jaloers is op 30 mails per dag.
Ben wel je h vergeten, maar achquote:
potverdoriequote:
Wel eens gelezen welk splaak- en typ gebrek ik heb?quote:
Ik scrol meestal over je postings heen, maar ik zal er op gaan lettenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel eens gelezen welk splaak- en typ gebrek ik heb?![]()
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?quote:
Denk een combinatie van rukken en strijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?![]()
Het is hier fucking benauwd!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer je peuk met het verkeerde endje in je giecheltje gestoken?![]()
ja dat vraagt de nodige lichaamsbeheersing...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk een combinatie van rukken en strijken![]()
heb je geen raampje?quote:
Auquote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol meestal over je postings heen, maar ik zal er op gaan letten![]()
Eerst totaal aanstampen en dan weer liefdevol knuffelenquote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
Over ramen gesproken, ik ga eten![]()
Mokum kan in de stront zakken met zn aangebakken prutsate die nadruppelt van de tsoenamie![]()
![]()
Brainwashing praktijken hierzoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerst totaal aanstampen en dan weer liefdevol knuffelen![]()
Ik strijk sowieso nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brainwashing praktijken hierzo![]()
En Ian wat heb je nou geleerd??? Niet strijken
Zullen we samen niet strijken?quote:
sprak zij met een uitgestreken gezicht...quote:
+1 humorquote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sprak zij met een uitgestreken gezicht...
ik val nu door de mand, maar hoe ziet dat eruit?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapper.
Denk dat ik me zo'n Likkende_Lassie kapsel laat aanmeten...
Blonderen???? Kunstmatige domheidquote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar de kapper.
Denk dat ik me zo'n Likkende_Lassie kapsel laat aanmeten...
Ik verwijs u naar mijn meest legendarische OP ooit:quote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik val nu door de mand, maar hoe ziet dat eruit?
zonde man...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar mijn meest legendarische OP ooit:
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!
Ergens onderaan de OP![]()
Ik had eerst heul lang haarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonde man...![]()
maar goed, ik vind mannen met lang(er) haar gewoon wel leuk...![]()
is die over gegaan?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had eerst heul lang haar![]()
Maar dat was in mijn metal periode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |