Euh, volgens mij is ie nog bezig de OP te editten...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef Yankee het volgende:
Ik mis een punt! Oplichter!
Kan iemand anders even een vraag stellen? Ik moet even weg
Vooruit dan maar, vergeet je niet even uit de OP weg te halen dat het een dubbelepuntentopic is? (onder het kopje Punten).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Yestuuur het volgende:
stel een vraag zou ik zeggen..
Hulde!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria
is het erg dat ik zoiets weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euh, in het kader van domme antwoorden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Cootz het volgende:
Schildpad?
je zegt het zelf alquote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Cootz het volgende:
Schildpad?
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Luiaard?
Hé dat is een goeie! Gelukkig maak je die grap niet elke keerquote:Op zondag 20 mei 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Erica Terpstra ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luiaard leek mij idd ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Cootz het volgende:
Ik zou ook luiaard zeggen... als ik niet schildpad had gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volle kracht vooruitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
luiaard is sneller die haalt een snelheid van 288 m per uur
De 16e kan ik helaas nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Meet info update
Na veel schuiven, wrikken en wegen is er dan eindelijk een datum.
De meet vindt plaats op zaterdag 16 juni in utrecht
Stuur maar een pm naar Yuri (niet gewoon posten want yuri leest niet altijd terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef ChrisJX het volgende:
Een luipaardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is het snelste landdier, het traagste eindigt ook op luipaard (dus echt luiquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef Cootz het volgende:
Een jachtluipaard gaat 100 kilometer per uur, die bedoel je vast nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb vier sites die allemaal hetzelfde antwoord geven. Dus of al die sites kloppen niet, kan ook natuurlijk. Maar vind het wel frapantquote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Cootz het volgende:
Ik geloof echt nog steeds dat het een luiaard is en geen luipaard.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Cootz het volgende:
Drietenigluipaard dan?
Een ai is echter geen luipaard, maar een luiaard.quote:# Langzaamste zoogdier ai of drieteenluipaard 100 meter per uur
In het Engels is het minder verwarrendquote:De drievingerige luiaard of aï (Bradypus tridactylus) is een soort luiaard.
Luipaarden noemen we ook wel panters. Er is echt geen pantersoort die maar 100 meter per uur kan afleggen.quote:Three-toed Sloth (Bradypus tridactylus) of tropical South America has an average ground speed of 6-8' per minute or 0.06-0.1 mph. In the trees it can accelerate to a blazing 15' per minute or 0.17 mph.
Eentje maakt de fout, de anderen nemen het over, waarschijnlijk. Er zijn behalve die paar ook niet echt meer bronnen te vinden. In het Engels blijkt overal dat de 'three toed sloth' het ontzettend slome dier is, en dat is echt een luiaard en geen luipaard.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wel vreemd dat 4 verschillende instanties dezelfde fout makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ís een jachtluipaard.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Yestuuur het volgende:
ik dacht dat een cheetah het snelste is
Yankee +1quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef Yankee het volgende:
de hoop scheffer, Solana
Correct! Its-Jojo-4you +1quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lincoln?
is goed, dus verlies jij een punt, aangezien ik het dan onterecht aan jou gegeven hebquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Cootz het volgende:
[..]
Eentje maakt de fout, de anderen nemen het over, waarschijnlijk. Er zijn behalve die paar ook niet echt meer bronnen te vinden. In het Engels blijkt overal dat de 'three toed sloth' het ontzettend slome dier is, en dat is echt een luiaard en geen luipaard.
Ik vind dat je het puntje aan Jojo mag geven.
Prima.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is goed, dus verlies jij een punt, aangezien ik het dan onterecht aan jou gegeven heb
Jojo +1
Cootz -1
Okay!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, vragensteller beslist, maar is dit punt niet voor Yuri?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(die van Lincoln dan)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van die Luiaard vond ik eigenlijk al vreemd dat ik die niet goed hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeejquote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef Yankee het volgende:
Yuri +1
Die jaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die van Adams dan?
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
John en Quincy ofzo
bijna hetzelfdequote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef Cootz het volgende:
Groenland?
juist dat was hemquote:Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef Yankee het volgende:
Fuentes
Gevat, maar niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Spaanse pillendraaier?
Jahoe! Inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:19 schreef ScottTracy het volgende:
Puerto!
Jazeker!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef Flitspaal het volgende:
Tonkov?
3 op de juiste plek. Alle kleuren goed natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Cootz het volgende:
1. Blauw
2. Rood
3. Zwart
4. Groen
5. Geel
Kennen jullie het spelletje mastermind?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luctor.et.Emergo +1quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1. blauw
2. geel
3. zwart
4. groen
5. rood
beidequote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
Luctor, wist je dat of heb je het beredeneerd gegokt vanuit de gegeven antwoorden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
Koos Alberts?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef ScottTracy het volgende:
Zwaartekracht?
oh hij speelt de Baron. Dat heb ik wel eens gezien ja. Maar nooit geweten dat hij de Baron speelde.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:57 schreef Cootz het volgende:
Drommels drommels en nog eens drommels!!
Bassie en Adriaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:57 schreef Cootz het volgende:
Drommels drommels en nog eens drommels!!
Bassie en Adriaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Pavarotti, Domingo en Carreras
Waarom men in godsnaam een witte beer 'Bruintje Beer' noemt, is mij een compleet raadsel, maar...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef Etcetera het volgende:
bruintje beer
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef ChillyWilly het volgende:
Sicko
Close, hij zat wel in de bandquote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef DiviFilius het volgende:
Eric Clapton ?
Ja daar ken ik het liedje vanquote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef ChillyWilly het volgende:
Later heeft hij ook nog een eigen versie gemaakt
Derek and the Dominosquote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Derrick and the Dominoes
Ik zal niet al te moeilijk doen over de naamquote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef DiviFilius het volgende:
Is dat israel kamawi(etc). ole ?
Wat sympathiek van jequote:Op zondag 20 mei 2007 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal niet al te moeilijk doen over de naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oink!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:02 schreef DiviFilius het volgende:
Ja its a wonderful world toch, wekenlang iedere dag op skyradioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja he? Je zat ook aardig in de buurt.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Wat sympathiek van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef Yestuuur het volgende:
het vrije frankrijk in W2?
quote:Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Toon Hermans?
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maxime Verhagen
Ook nietquote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Consigliere het volgende:
Jos Werner
Beelzebub85+1quote:Op maandag 21 mei 2007 00:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
van Geel
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:06 schreef bierjoost het volgende:
Gollem en Smeagol?
De overige antwoorden?quote:Op maandag 21 mei 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
En nu ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk 't niequote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef geertp het volgende:
leeft deze vraag nog?
En hoe was het daar?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef PhysicsRules het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben weer terug uit LondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef methan het volgende:
Swiebertje?
Nee, Methan zat veel dichter in de buurt...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
Pipo?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef methan het volgende:
Malle Pietje
Die had ik gewetenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef ScottTracy het volgende:
Het was Hendrik Marsmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(zie ook de hint). Nieuwe vraag dan maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vraag niet naar de houding, maar waarom zaten ze op de tafel. Antwoord van Mijn Opa was altijd."Nou mien wicht omdat............."" En dat gold voor alle kleermakers.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Omdat de houding met gekruisde benen over elkaar bij de 'snieders' ontstaan is?
Als ik de vraag goed begrijp...
Ah, zie nu dat je de vraag hebt aangepast. Er stond eerst alleen 'Waarom?'...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef methan het volgende:
[..]
Vraag niet naar de houding, maar waarom zaten ze op de tafel. Antwoord van Mijn Opa was altijd."Nou mien wicht omdat............."" En dat gold voor alle kleermakers.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat op de grond zitten te koud was?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:19 schreef wyccie het volgende:
Omdat ze dan dichter bij de lamp zaten?
Originaliteitspunt MadMaster + 1quote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Nou mien wicht,
omdat ik ander barst van de jicht,
Zo het ik gien problemen met mien gewricht,
en kan ik voldoen aan de door het snieders-gilde gestelde nijverheidsplicht.
Ik moet weg en geef het punt dan maar aan Cobra4 +1Dit om op een vlakke ondergrond om zich heen te en daarbij niet op de grond te hoeven zitten. Was alles nog veeel veel handwerk (maatpakken).quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat op de grond zitten te koud was?
Correctquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Cutty Sark
Dat niet alleen...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Blended is een mengsel van verschillende Whisky's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop