Een ai is echter geen luipaard, maar een luiaard.quote:# Langzaamste zoogdier ai of drieteenluipaard 100 meter per uur
In het Engels is het minder verwarrendquote:De drievingerige luiaard of aï (Bradypus tridactylus) is een soort luiaard.
Luipaarden noemen we ook wel panters. Er is echt geen pantersoort die maar 100 meter per uur kan afleggen.quote:Three-toed Sloth (Bradypus tridactylus) of tropical South America has an average ground speed of 6-8' per minute or 0.06-0.1 mph. In the trees it can accelerate to a blazing 15' per minute or 0.17 mph.
Eentje maakt de fout, de anderen nemen het over, waarschijnlijk. Er zijn behalve die paar ook niet echt meer bronnen te vinden. In het Engels blijkt overal dat de 'three toed sloth' het ontzettend slome dier is, en dat is echt een luiaard en geen luipaard.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wel vreemd dat 4 verschillende instanties dezelfde fout maken
Dat ís een jachtluipaard.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef Yestuuur het volgende:
ik dacht dat een cheetah het snelste is
Yankee +1quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef Yankee het volgende:
de hoop scheffer, Solana
Correct! Its-Jojo-4you +1quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lincoln?
is goed, dus verlies jij een punt, aangezien ik het dan onterecht aan jou gegeven hebquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Cootz het volgende:
[..]
Eentje maakt de fout, de anderen nemen het over, waarschijnlijk. Er zijn behalve die paar ook niet echt meer bronnen te vinden. In het Engels blijkt overal dat de 'three toed sloth' het ontzettend slome dier is, en dat is echt een luiaard en geen luipaard.
Ik vind dat je het puntje aan Jojo mag geven.
Prima.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is goed, dus verlies jij een punt, aangezien ik het dan onterecht aan jou gegeven heb
Jojo +1
Cootz -1
Okay!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, vragensteller beslist, maar is dit punt niet voor Yuri?(die van Lincoln dan)
Die van die Luiaard vond ik eigenlijk al vreemd dat ik die niet goed had
Jeejquote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef Yankee het volgende:
Yuri +1
Die jaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die van Adams dan?
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
John en Quincy ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |