Is dat wel zo? Het zag er zeer geregisseerd uit toen ze daar gingen liggen. De kinderen hadden er ook niet bepaald zin in.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze wil in elk geval wel met ze kroelen.
En Mamma blijft lekker op bed liggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef 2live het volgende:
natas roept jairo na; niet op de rand van het zwembad
chey; zal ik even gaan kijken
natas; ja graag
Inclusief de aan de broekspijpen hangende kinderen die gillen en schreeuwen datquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef agter het volgende:
Het is echt net alsof de kinderen van Natasia op gevangenbezoek komen. Bezoekuur in de gevangenis. Daar zie je dezelfde taferelen.
de enige 2 normalen in dat huisquote:
Oh, ik begreep iets anders.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Yairo komt vertellen dat Mamma het niet over het spel mag hebben.![]()
Ik ben er schat en anders staat Day klaarquote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef demins het volgende:
Natasja en die vriend van Brian...![]()
![]()
![]()
Laat iemand me helpen niet racistisch te worden...
Aan mij heb je niksquote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef demins het volgende:
Natasja en die vriend van Brian...![]()
![]()
![]()
Laat iemand me helpen niet racistisch te worden...
Lachen ja, maar ik vraag me af hoe het komt. Volgens mij voelt Jairo zich niet bepaald goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef OudFruit het volgende:
Zie je nou wel, die kids zijn wel gewent over zichzelf heen te plassen!!!
Ach joh, kotsen met kerst, pissen nu.................... totaal geen stress gelukkigquote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef SiRojK het volgende:
Dat kind van Natas pist nog even in zijn broek 4 minuten vorodat hij weg gaat
Dat lijkt me duidelijk ja, die kindjes moesten er heen..of ze het echt zelf wilden lijkt mij zeer de vraagquote:Op zondag 20 mei 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Lachen ja, maar ik vraag me af hoe het komt. Volgens mij voelt Jairo zich niet bepaald goed.
In het begin van het bezoek zei hij ook al dat ze in de kooi niet de Brian zien die ze kennen (naar aanleiding van zijn zelfbeheersing).quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Clank het volgende:
Vriendje van Brian is zó trots op Brian omdat hij zich zo goed kan beheersen. Buiten schijnt hij zich heel anders te gedragen.
Liever Marielle met een dubbele tong, dan Natasja met een valse tong.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:57 schreef riri het volgende:
die mariel praat ook al met een dubbele tong
Helaas ziet zij het ook in .quote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Huub kan Cheyenne tenminste laten lachen. Hij imiteert het gezang van haar moeder.
Is toch ook beter dat ze hun moeder zo vroeg mogelijk zien zoals ze is? Anders worden ze maar verknipt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |